CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 23900|Reply: 272

[Tempatan] Pelajar Msia Maut Kemalangan di Russia

[Copy link]
Post time 4-9-2012 12:16 AM | Show all posts |Read mode
Dua pelajar Malaysia maut, lima cedera dalam nahas di Rusia

Daripada GAMAL NASIR MOHD. ALI
VLADIVOSTOK , Rusia 3 Sept. - Dua pelajar Malaysia di Rusia terbunuh, manakala lima yang lain cedera dalam kemalangan jalan raya di wilayah Vladimirskaya dekat Moscow malam tadi (awal pagi ini waktu Malaysia).

Duta Malaysia di Rusia, Datuk Zainol Abidin Omar memberitahu, kesemua pelajar yang terbabit adalah pelajar wanita dan pelajar tajaan yang menuntut di Tahun 5 di Akademi Perubatan Negeri Nizhny Novgorod.

"Pelajar yang terbunuh ialah Hanisah Muhd. Shah, pelajar tajaan Mara dari Dungun, yang meninggal dunia di tempat nahas, manakala Adzreen Binyati, pelajar tajaan Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) dari Putrajaya pula meninggal dunia dalam perjalanan ke hospital.

"Lima pelajar yang cedera ialah Siti Nadiah Abdullah Sani, Nurul Amirah Mohd. Nor, Nor Hidayah Jailuddin, Nur Liyana Kamarul Bahrin dan Siti Romeza Abdul Raza.

"Mereka semua dalam keadaan tidak kritikal serta sedar, dan sedang menerima rawatan di Hospital Viyazniky di wilayah Vladimirskaya," jelasnya pada sidang akhbar di sini malam ini.

Beliau berkata, kemalangan yang membabit dua bas berlaku di Vladimirskaya, kira-kira 120 kilometer dari wilayah Nizhny pada pukul 11 malam 2 September.

Katanya, pelajar tersebut, yang baru pulang dari cuti semester di Malaysia, dalam perjalanan dari Moscow ke Nizhny. - UTUSAN

Innalillahiwainnailaihiraajiun... Takziah kpd keluarga kedua2 mangsa kemalangan.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-9-2012 12:55 AM | Show all posts
takziah
punca nahas apa ye?
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 01:01 AM | Show all posts
Takziah, katanya bas mini bertembung, dia org baru balik dr Raya Celebration

teringat kat anak sedara yg jauh di rantau, semoga Allah lindungi anakandaku
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 02:23 AM | Show all posts
Innalillah........
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 02:25 AM | Show all posts
cmf_blingblings posted on 4-9-2012 01:01 AM
Takziah, katanya bas mini bertembung, dia org baru balik dr Raya Celebration

teringat kat anak se ...

Panjatkan doa pada ALLAh utk lindungi anak sedara kau aja? Anak orang lain mampos takpa?

Awat lokek sangat doa tu?takut Air liur habis ka panjat kan doa pada sekelian?

Macam aku nak phanggggggggg je tau.......
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 02:28 AM | Show all posts
stinger_attack posted on 4-9-2012 02:25 AM
Panjatkan doa pada ALLAh utk lindungi anak sedara kau aja? Anak orang lain mampos takpa?

Awat l ...

kalau tak ada apa nak tulis lebih baik tidur
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 02:33 AM | Show all posts
cmf_blingblings posted on 4-9-2012 02:28 AM
kalau tak ada apa nak tulis lebih baik tidur

Kau boleh lullaby kan aku tak?


Hahahahaha.......



Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 02:34 AM | Show all posts
stinger_attack posted on 4-9-2012 02:33 AM
Kau boleh lullaby kan aku tak?

erkkkk, selamat hari raya
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-9-2012 02:38 AM | Show all posts
cmf_blingblings posted on 4-9-2012 02:34 AM
erkkkk, selamat hari raya

Ni berselamat selamat hariraya dgn bukan mahram, laki kau tak marah ke?



Hahahaha.......
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 02:38 AM | Show all posts
kat sini pun nak bertekak
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 02:40 AM | Show all posts
lavapanes posted on 4-9-2012 02:38 AM
kat sini pun nak bertekak

syoh........syoh.........
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 02:40 AM | Show all posts
stinger_attack posted on 4-9-2012 02:38 AM
Ni berselamat selamat hariraya dgn bukan mahram, laki kau tak marah ke?

lembut tak tangan ambo?
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 07:25 AM | Show all posts
stinger_attack posted on 4-9-2012 02:25 AM
Panjatkan doa pada ALLAh utk lindungi anak sedara kau aja? Anak orang lain mampos takpa?

Awat l ...

ko ni setiap hari PMS memanjang aje...
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 07:31 AM | Show all posts
innalillah.....
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 07:40 AM | Show all posts
baru2 ni Saffiya ada siarkan tentang pelajar M'sia di Moscow yg amik bidang perubatan.....cam na dia org survive di sana..harap2 tak de pelajar2 dlm Safiyya tu yg terlibat....apa2 pun Al-Fatihah kepada mangsa dan salam takziah wat semua keluarga berkenaan.....
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 07:40 AM | Show all posts
Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-9-2012 07:48 AM | Show all posts
nak smpi russia brp belas jam yer?
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 07:49 AM | Show all posts
... salam takziah utk keluarga mangsa...

pergi mu tak kembali ....
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 07:57 AM | Show all posts
takziah.....
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2012 08:20 AM | Show all posts
Salam takziah dari ambo buat keluarga mangsa......al-fatihah untuk mangsa.....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-9-2022 11:05 PM GMT+8 , Processed in 0.104599 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list