Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
62782
View
620
Reply

[Penulis] RAMLEE AWANG MURSHID - TOMBIRUO & MANDATORI @ Astro First...

[Copy link]

Author: chaoyunjie       Show all posts   Read mode

Post time 27-6-2012 03:42 PM | Show all posts
Reply 60# chaoyunjie


thanks. dah lama teringin nak jumpa abg RAM.
insyAllah,pergi kot.dah alang2 dekat je dgn rumah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-6-2012 03:47 PM | Show all posts
Reply 61# rolypoly

untung korang yg berada sekitar lembah klang...boleh gi bila2 masa...jgn lepaskn peluang....aku last jumpa abg ram pn time pesta buku 2 thn lps...
ada la 4,5 buah novel yg ada signature dia...




klu boleh nak dapat signature dia kat semua novel2 aku
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2012 03:47 PM | Show all posts
alahai...abg ram xnk jalan-jalan kat kelantan ke?
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2012 03:55 PM | Show all posts
Reply 62# chaoyunjie


oklah tu, at least merasa lah juga penah jumpe kan
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-6-2012 04:03 PM | Show all posts
Reply 63# kuewTiau

kena la jemput abg RAM dtg...heheh...sbb abg RAM datang pn atas jemputan je...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-6-2012 05:56 PM | Show all posts
PESTA BUKU SELANGOR


Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2012 12:46 PM | Show all posts
Reply 66# chaoyunjie


haha, nampak tu jugak.
sape yang baru nak kumpul buku laksamana sunan mmg berbaloi beli.




pergi SACC semalam, sempat jumpa siti rosmizah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-7-2012 01:28 PM | Show all posts
Reply 67# rolypoly

abg RAM ko jumpa x???mna gambarnya
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2012 02:50 PM | Show all posts
Reply  rolypoly

abg RAM ko jumpa x???mna gambarnya
chaoyunjie Post at 1-7-2012 13:28



x jumpe pun.
pergi pun dah pukul 5 ptg.
sempat jumpe siti rosmizah je.dia kuar buku baru.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-7-2012 08:39 PM | Show all posts
Mahukah kamu mendengar tawaranku?

Sempena Ramadhan yang akan tiba kelak, disusuli Syawal selepasnya, RAMFC berhajat memberi pakaian baru kepada penghuni Rumah Anak-anakku Sayang Ar-Rayyan. Jika anda juga berhajat seperti kami, sudi-sudikanlah menyumbang pakaian baru kepada kami untuk disampaikan kepada mereka. Semoga kita dapat bersama-sama bergembira pada 'Aidilfitri nanti. Terima kasih.

Kepada yang mahu menyumbang, sila email seperti yang dinyatakan dalam gambar. Butiran ukuran pakaian yang diperlukan akan dimaklumkan kepada anda.




aku harap mod x marah...
sebab nie di bawah RAMFC...
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2012 06:29 PM | Show all posts
Tak marah aih.
Untuk perkongsian info.
Lagipun mod kat sini yang macho tu penasihat tetap RAMFC!
Ahaks!
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2012 12:30 PM | Show all posts
uwaaa....
dalam pada sibuk baca buku lain dan berperang dgn cookies raya, bel lupa ttg sunan musafir!!!!!!

apa citer abg sunan?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-7-2012 06:58 PM | Show all posts
Reply 72# beldandy

happily ever after...& Sunan mempunyai anak lelaki bernama Andika @ Sunan Musafir gelaran bg Andika
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2012 09:15 AM | Show all posts
Reply  beldandy

happily ever after...& Sunan mempunyai anak lelaki bernama And ...
chaoyunjie Post at 17-7-2012 18:58


wahhh abang sunan kawinnnn!
aduhhh bila nak gi bookstore ni?
skang ni bel mmg tak sempat langsung nak singgah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-7-2012 06:07 PM | Show all posts
Reply 74# beldandy

dah tau diri tu sibuk...nape ko x oder online je
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2012 09:19 AM | Show all posts
Reply  beldandy

dah tau diri tu sibuk...nape ko x oder online je

chaoyunjie Post at 18-7-2012 18:07


aah kannn?

ngapalah blh terlupa nih!
ok bel order online....
tq dear...
bel langsung tak blh berfikir dah lately...
ingat cookies je dah...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-7-2012 06:16 PM | Show all posts
Reply 76# beldandy

memandngkn aku tlong ingtkn bel...bak sebalang tat nenas....
Reply

Use magic Report

Post time 20-7-2012 08:59 AM | Show all posts
Reply  beldandy

memandngkn aku tlong ingtkn bel...bak sebalang tat nenas....

chaoyunjie Post at 19-7-2012 18:16


this year bel mencotikan tart nenas...

tart blueberry aje ada
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2012 03:19 PM | Show all posts
ade buku terbaru ke?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-7-2012 08:13 PM | Show all posts
watachiwa posted on 21-7-2012 03:19 PM
ade buku terbaru ke?

Sunan Musafir yg terbaru....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.085058s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list