Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
62604
View
620
Reply

[Penulis] RAMLEE AWANG MURSHID - TOMBIRUO & MANDATORI @ Astro First...

[Copy link]

Author: chaoyunjie       Show all posts   Read mode

Post time 21-6-2012 10:50 AM | Show all posts
Reply 40# tehlaut


    ...mesti sel-sel otak jadi aktif berhubung semasa berfikir tu
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2012 12:05 PM | Show all posts
Reply  tehlaut


    ...mesti sel-sel otak jadi aktif berhubung semasa berfikir tu
sapp73 Post at 21-6-2012 10:50


Minum susu anmum tanpa gula ke Sapp?
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2012 12:06 PM | Show all posts
Reply 42# Nicki_Meow


    he..he..bijak..bijak
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2012 12:07 PM | Show all posts
Reply 34# attokz

Salam Tok, (Teringat katun Upin Ipin )

Agak2, Bro RAM sambung tak Rayyan Fantasi? Cerita tu macam tergantung je...
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2012 03:31 PM | Show all posts
cam berkenan tang "Sutera Bidadari" ngan "Sunan Musafir".
ada sesapa dah baca? review skettttt
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-6-2012 04:04 PM | Show all posts
Reply 45# EXLESSIA

sudah dapat novel2 sebelumnya????
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2012 04:06 PM | Show all posts
sutera bidadari sambungan sunan gak ke?
igt kan sunan musafir je...

menjawab soklan... dah!
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-6-2012 06:27 PM | Show all posts



JANGAN LEPASKAN PELUANG ANDA...RUGI PADA SESIAPA YANG X DATANG...


(termasuk aku...sbb berada jauh dr Lembah Kelang)
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-6-2012 08:39 PM | Show all posts
Reply 28# attokz

siapa owner buku nie???ce..ce..cite?
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2012 01:40 PM | Show all posts
Reply 34# attokz


    nice info
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2012 12:38 PM | Show all posts
wah..baru jmpe benang nih.minat sangat kt RAM.
paling latest bace buku fiksyen 302.
imaginasi penulis ni tinggi sampai terbawa-bawa dalam mimpi bila zonan tu carik mangsa n mase doktor dalam mesin peralihan masa.
rase-rase nye novel dia yang first aku bace tombiruo, terus aku jatuh cinta
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2012 12:20 AM | Show all posts
baru hbs baca sunan musafir untuk kali kedua. still rasa sedih

aishh , abg RAM ni pandai betul main dgn emosi.
akan merindui watak2 dalam perjalanan hidup laksamana sunan.



"aku juga turut mengembara bersamamu sunan"
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-6-2012 12:32 AM | Show all posts
Post Last Edit by chaoyunjie at 26-6-2012 00:33

LEPASAN KELARA : EKSPERASI KEMBARA SETENGAD DEKAD

RAMFC setelah 5 tahun




AJK tertinggi RAMFC bersama saudara Ramlee



RAMians yg dapat menghadirkan diri...



Saudara Ramlee bersama isteri tersayang...





cenderamata dari RAMFC
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2012 08:17 AM | Show all posts
yahoo dah abis baca buku Sutera Bidadari n Sunan Musafir,best sgt cite die...tp yg x tahan tu bab kene rewind cite yg lepas2..harap2 lepas nie ade lagi sambungan Sunan Musafir...
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2012 09:35 AM | Show all posts
Reply 54# mrsafif


dah x ada sambungan. sunan musafir buku yang terakhir.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2012 10:01 AM | Show all posts
nk gak ade...nak jugak..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-6-2012 07:28 PM | Show all posts
Buat peminat novelis thriller No 1 Malaysia, Ramlee Awang Murshid, jangan lupa dapatkan Impiana Julai 2012 untuk paparan interior rumah novelis kesayangan ramai ini.






Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-6-2012 09:57 AM | Show all posts
Salam hormat,

Terlepas peluang berjumpa dengan Tuan Ramlee pada aktiviti kami yang lalu?

Berita baik untuk orang Shah Alam, sempena Pesta Buku Negeri Selangor 2012 yang bakal bermula pada 29 Jun - 9 Julai ini di Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC), Tuan Ramlee akan turun padang dalam sesi Perkongsian Ilmu bersama beliau. Bila?

Berikut adalah maklumat program:

Program : Perkongsian Ilmu bersama Ramlee Awang Murshid
Tarikh : 30 Jun 2012
Masa : 1.00 - 2.00 petang

Jangan lepas peluang ini untuk mendengar sendiri dari mulut beliau, apakah di sebalik perkisahan Laksamana Sunan.....jangan lepaskan peluang keemasan ini. Jumpa anda di sana!

Sekian, harap maklum.

~elle syeila~
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2012 10:54 AM | Show all posts
Salam hormat,

Terlepas peluang berjumpa dengan Tuan Ramlee pada aktiviti kami yang lalu?

Berit ...
chaoyunjie Post at 27-6-2012 09:57



   mcmane nak join?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-6-2012 03:30 PM | Show all posts
Reply 59# rolypoly

join je pada 30hb tu...selepas tu mungkin boleh minta tandatgn dari abg RAM
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.248071s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list