Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
49149
View
141
Reply

Tang mana paling geli ....

[Copy link]

Author: Loxlaxman       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-5-2012 05:51 PM | Show all posts |Read mode
Cik & Puan..

Bahagian tubuh mana akan terasa kegelian terlampau anda bila disentuh atau di usik oleh suami / member pempuan...rase macam nak penyepak jer suami / member pempuan kalau dia usik kat situ?

Kongsi yek!
Multiple Polls: ( Max 12 choices ), Total 527 Users voted
Your User group have no permission to vote

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2012 06:44 PM | Show all posts
buah pinggang tu mcm mne?
x kan kne bedah kot
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2012 09:46 PM | Show all posts
hahahaaa buah pinggang tu yg tak mnhan tu heee
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2012 11:12 PM | Show all posts
TT tertinggal lagi satu...usus..
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 02:23 AM | Show all posts
so far kalau ada kawan2 perempuan usik senang geli kat pinggang..tapi kadang2 geli kadang2 tak

buah pinggang tak pernah ada kawan try usik lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 03:54 AM | Show all posts
buah pinggang? camne nak seluk tangan kat situ?

paling tak tahan geli kat tapak kaki la
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 08:29 AM | Show all posts
tolong jangan pegang leher amboo abeeee, turn on hookay!
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 09:20 AM | Show all posts
bel mmg jenis penggeli...
kadang tu badan lenguh2 atau sakit2 nak minta urut pun tak blh
baru dia letak tangan dia bel dah main tepis or menggeliat..sbb tak thn geli
sudahnya suh dia tumbuk2 aje belakang...
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 09:35 AM | Show all posts
aku ingat geli pasal apa lah tadik... suspen jah tajuk..
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 09:45 AM | Show all posts
TT tertinggal lagi satu...usus..
MamaMima711 Post at 22-5-2012 23:12



    hempedu
    limpa
    jantung
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 09:48 AM | Show all posts
Cik & Puan..

Bahagian tubuh mana akan terasa kegelian terlampau anda bila disentuh atau di usik o ...
Loxlaxman Post at 22-5-2012 17:51



    put geli tapak kaki hoccey
cuba la try usik tapak kaki ku...... akan ku kaki2 kan beliau
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 10:43 AM | Show all posts
pinggang n tapak kaki
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 11:04 AM | Show all posts
dulu tukang urut aku urut kat tapak kaki, bkn main aku ngekek ketawa.geli btl la

dia ckp kalau yg geli kat tapak kaki ni, penyayang orgnya

musykil aku..ada ke org yg tak geli bila diusik/ geletek tapak kakinya
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 11:05 AM | Show all posts
I geli kat hati.....sebab tu I suka ketawa sebab I geli hati
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 11:42 AM | Show all posts
tah..kalu kwn pompuan gurau2 depa pegang tang lehiaq..geli..kalu somi aku, tang leher dgn tinga....


paling best kalu adik2 aku usik aku..nk geletek kat kaki..hah...sia2 jela..aku tak geli langsung...siap tadah tapak kaki...ha, geletek la sampai aku geli kalu hng terer
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 11:43 AM | Show all posts
musykil aku..ada ke org yg tak geli bila diusik/ geletek tapak kakinya
whitedove07 Post at 23-5-2012 11:04 AM



    ader...org yg kakinya kebas & lumpuh.....mmg x rase aper...
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 11:44 AM | Show all posts
Reply 13# whitedove07


   geletek tapak kaki aku ak geli..adakah aku bkn seorng penyayang? isk..isk..aku sgt penyayang la....
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 11:46 AM | Show all posts
tapak kaki..pinggang & leher...

dan kalau ade org dok berbisik2 kat tinger ni..
x pasal2 meremang bulo roma...geli okayyy!!
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 11:50 AM | Show all posts
ader...org yg kakinya kebas & lumpuh.....mmg x rase aper...
adifrs Post at 23-5-2012 11:43



kebas & lumpuh sbb penyakit ke? tu lain cerita.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 11:52 AM | Show all posts
kebas & lumpuh sbb penyakit ke? tu lain cerita.
whitedove07 Post at 23-5-2012 11:50 AM



    abih dah ko tanye tadi kan??

    betul ke....pasal tapak kaki tu...orgnye penyayang??
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.098574s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list