CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: MissLibra

Ilham anak M.nasir udah kawennnn....

    [Copy link]
Post time 9-5-2012 02:47 PM | Show all posts
Anak dgn Marlia berapa org yerk.............
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 9-5-2012 02:49 PM | Show all posts
hensem ilham ni sekarang.. dulu gemok
figurae Post at 9-5-2012 14:47



   yg paling hensem tu ilham ek? aku tak tau nama anak2 dia ni. Tapi memang hensem tu. cair jugaklah nengoknye hehe...
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2012 02:51 PM | Show all posts
Reply 22# MissLibra

singer tu la ilham..
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2012 02:52 PM | Show all posts
dh besaq pun ilham ni....dulu penah tgk masa 1st wife dia meninggal..kecik lg budak ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2012 02:52 PM | Show all posts
rupa anak M.Nasir banyak ikut muka arwah isterinya...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-5-2012 02:54 PM | Show all posts
Anak dgn Marlia berapa org yerk.............
mie07 Post at 9-5-2012 14:47



   sorang jerk kalau tak silap. pompuan. namanya Suci Musalmah. Yang anak pompuan Nasir dgn arwah Nana tu Nur Nilam Sari
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-5-2012 02:55 PM | Show all posts
kalau dorang rindu arwah mak dorang boleh tengok muka Dada (Junaidah) kembar arwah tu...
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2012 02:58 PM | Show all posts
Tak hensem takpe, janji menyanyi sedap suaranya!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-5-2012 03:02 PM | Show all posts
sorang jerk kalau tak silap. pompuan. namanya Suci Musalmah. Yang anak pompuan Nasir dgn ar ...
MissLibra Post at 9-5-2012 14:54


ada gambar x anak pompuan dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2012 03:07 PM | Show all posts
Masa kekecik kalo tak silap dorang ada nyanyi lagu Tanya Sama Itu Hud2
Tapi masa tu cam Datuk M Nasir ckp sorang je yg minat nyanyi, yg lain tu cam 'terpaksa'
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-5-2012 03:24 PM | Show all posts
ada gambar x anak pompuan dia ni
mie07 Post at 9-5-2012 15:02



   berhabis habisan aku mencari tapi takde jumpa. Memang dia kawal sungguh kot gambar anak2 dia ni..
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2012 03:28 PM | Show all posts
berhabis habisan aku mencari tapi takde jumpa. Memang dia kawal sungguh kot gambar anak2 di ...
MissLibra Post at 9-5-2012 15:24


mengalahkan anak mazuin lagi...........
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2012 03:37 PM | Show all posts
suara iras2 M.Nasir masa muda2...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-5-2012 03:40 PM | Show all posts
suara iras2 M.Nasir masa muda2...
AnnaHusna Post at 9-5-2012 15:37



   ha ah .. copycat sangat hehe..
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2012 03:44 PM | Show all posts
x kemana juga.
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2012 03:49 PM | Show all posts
Reply 31# MissLibra

cr kt fb ada....
search nilam sari and suci musalmah...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-5-2012 03:58 PM | Show all posts
yg mana satu yg korang kata ank dia hensem. aku x jumpa pon semua muka biasa je.. dlu masa m nasir kawen dgn marlia aku adaa beli majalh media hburan bdk2 lagi masa tu.. suka tgk ank dia yg nama shafie cute je.. skli dia enterframe time m nasir akad nikah
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-5-2012 04:00 PM | Show all posts
x kemana juga.
drvn182 Post at 9-5-2012 15:44



   bagila chance.. dorang baru lagi..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-5-2012 04:01 PM | Show all posts
yg mana satu yg korang kata ank dia hensem. aku x jumpa pon semua muka biasa je.. dlu masa m nasir k ...
lepapilon Post at 9-5-2012 15:58



   yg vokalis tu ilham tu... ala bulihhh laaa kira hensem laa tuhh.... shafie pun kecik lagi skrg ni...
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2012 04:04 PM | Show all posts
yg vokalis tu ilham tu... ala bulihhh laaa kira hensem laa tuhh.... shafie pun kecik lagi s ...
MissLibra Post at 9-5-2012 16:01



    ada pic shafie x? hehe
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-2-2023 05:34 PM GMT+8 , Processed in 0.158530 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list