CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 122823|Reply: 588

Pengacara pijak muka

  [Copy link]
Post time 2-4-2012 06:32 AM | Show all posts |Read mode
KUALA LUMPUR: Seorang pengacara rancangan gosip popular berusia 28 tahun bertindak menyerang seorang wanita yang sedang meraikan hari lahir rakannya dalam sebuah pusat hiburan di Jalan Sultan Ismail, di sini, dengan memijak muka mangsa menggunakan kasut tumit tingginya dalam kejadian awal pagi semalam.

Akibat perbuatan pengacara wanita terbabit yang juga bergelar pelakon dan pernah membintangi beberapa siri drama serta telefilem itu bersama beberapa rakannya menyebabkan mangsa yang berusia 20-an cedera di kepala dan terpaksa dirawat di Hospital Ampang (HA).

Menceritakan semula kejadian itu, sumber berkata, semuanya bermula apabila mangsa meraikan hari lahir rakannya itu dihampiri seorang wanita tidak dikenali.

“Wanita terbabit bertanya kepada mangsa adakah dia dengan tidak sengaja terpukul atau melakukan kekasaran kepada sesiapa. Bingung dengan pertanyaan itu, mangsa menafikan dakwaan itu sebelum mendiamkan diri.



“Belumpun persoalan itu selesai, mangsa dihampiri seorang lelaki bertubuh sasa yang terus menampar mukanya menyebabkannya terjatuh,” katanya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.


Propaganza - Marsha - 6 Disember 1985 - 27/26 tahun

Melodi - Dira - 2 Mac 1984 - 28 tahun

Galaksi - Kiah Propa / Kak Rock = ?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 2-4-2012 06:34 AM | Show all posts
1st time bukak thread. gigih di subuh hari
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 06:38 AM | Show all posts
more towards dira hehehehehehe
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 06:58 AM | Show all posts
Post Last Edit by juliez at 2-4-2012 06:59

Double post - delete
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 06:58 AM | Show all posts
Reply 1# blekkep

hahaha.. baru ingat nak tepek gosip ni.. dah ada org tepek dulu..

biter sepenuhnya? dah ada org beli metro ke?


iols pun teka dira, siap CSI fb sheols lagik.. haha. pengacara rancangan gosip plk kena terjahhh..
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 06:59 AM | Show all posts
Gusipnya mcm menuju ke dira
Tak kan mabuk kot?
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 07:46 AM | Show all posts
tu la aku bc2 jek terus terigt kat dira....bila kejadian ni ek....tghr smlm ok je host melodi ngan awal
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 07:51 AM | Show all posts
marsha?? pengacara propaganza
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-4-2012 07:57 AM | Show all posts
mcm yg umo 28 tu jer... da terang2 tulis 28 atas tu..
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 07:58 AM | Show all posts
ganasnya..  takkan marsha kot???
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 08:01 AM | Show all posts
Dirabke? Blh thn ganaz jgk dia kan
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 08:01 AM | Show all posts
..lorr..cam samseng..kang ada lh jwpan nk back up brbakul2 bile reputz karats tnya..
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 08:10 AM | Show all posts
dira kan ada geng2 motor yg body besau2....
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 08:29 AM | Show all posts
pijak muka dengan heel...ganasnyer..
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 08:32 AM | Show all posts
erk sapekah pengacara niee... sile csi dulu yeeeee

Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 08:48 AM | Show all posts
fuyoo,dasat tul,pijak muka tu...dira ke?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-4-2012 08:51 AM | Show all posts
mcm dira...
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 08:53 AM | Show all posts
dira kah? klu ye mmg gnas la dia ni, ptt la laki dulu larik....
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 08:54 AM | Show all posts
huh hebat pmpm ni.. pijak ngan heel kt muka...


Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2012 08:54 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-2-2023 01:37 AM GMT+8 , Processed in 0.100227 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list