Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
79395
View
914
Reply

Suami Nak Kawen Lain[ update page 23]

  [Copy link]

Author: Mentara71       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 24-3-2012 12:27 PM | Show all posts
Reply 18# nuryakmal

Tq, mulai Mac ni mmg tak de dah. Pandai2 dialah nk settle payment. Tp zalim tak? Dia lagi zalim kan?
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2012 12:28 PM | Show all posts
Reply  nuryakmal

Akk rasa klu bermadu ada kemunggkinan akan selalu bergaduh dgn husb. Akk tak su ...
Mentara71 Post at 24-3-2012 11:44

kalau aku jadi ko, baik cerai aje lah........... jantan haprak tak sedar diri nih pergi mampos lah............ eeee geram aku dengan suami jenis tak sedar dek untung nihhh................ dah perbelanjaan rumah tangga kebanyakan dari duit isteri .......... ada hati nak tambah cawangan lak yeee..............


ris tak kisah kaalu suami tuh mampu.......... dia nak kawen sampai empat pun kawen lah........... ni jenis haprak tak sedar diri nih............ada hati nak kawen lagi.............. yg perempuan tuh pun sama gatal burekkkkkkkkkkk

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-3-2012 12:28 PM | Show all posts
Reply 20# cmf_blingblings

Kalau sudi, boleh share apa2 yg patut kat akk? Tqvm.
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2012 12:30 PM | Show all posts
Reply 21# Mentara71


    Tak zalim pun.. Dia yang sepatutnya memberi nafkah. Akak cuma menolong. So your money you keep la..Lelaki mmgla boleh kawen lebih tapi kenala mampu kan. Biarkan dia.. Mampu ke tidak lepas ni...
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2012 12:31 PM | Show all posts
Reply  cmf_blingblings

Kalau sudi, boleh share apa2 yg patut kat akk? Tqvm.
Mentara71 Post at 24-3-2012 12:28

share aje ke?...basuh x boleh?
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2012 12:33 PM | Show all posts
emm tt alasan apa dia nak kawin 1 lagi tu....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-3-2012 12:34 PM | Show all posts
Reply 22# Risma

Begitulah fikiran n plan saya, rasanya mcm cerai cara terbaik. Tapi skrg ni tgh mintak pendapat forumer n pandangan, kot2 mereka pernah melalui atau kawan sedara ke yg boleh share. Saya pun tgh tak betul sikit, pikiran berkecamuk.
Klu ada yg boleh share mudarat mana yg lagi elok.

Terima kasih pada yg dah bagi pendapat n pandangan.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-3-2012 12:37 PM | Show all posts
Reply 26# zaiha

Alasan husb saya nak kawen lg 1 adalah. . ."soal hati". . tak de sapa boleh halang.
Menyirap n mengoren saya dgr.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-3-2012 12:40 PM | Show all posts
Reply 7# esbok

Saya pun takut begitu, saya kene tsnggung ppuan tu pulsk. Tp jawapan husb saya, buat apa pulak awak nk tanggung dia? Dia ada duit, dia keje.
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2012 12:40 PM | Show all posts
Reply  zaiha

Alasan husb saya nak kawen lg 1 adalah. . ."soal hati". . tak de sapa boleh halang. ...
Mentara71 Post at 24-3-2012 12:37


emm tt ak bukan x nak komen nanti dengan ak sekali darah tinggi naik membakar darah betul lau dengar perangai laki x guna cenginih....:@
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2012 12:40 PM | Show all posts
Reply  Risma

Begitulah fikiran n plan saya, rasanya mcm cerai cara terbaik. Tapi skrg ni tgh min ...
Mentara71 Post at 24-3-2012 12:34

sorry lah......... tadi posting saya tuh dalam keadaan geram.......... hik hik

apapun fikirlah elok baik buruknya......... kalau lebih byk buruknya buat apa lah nak stay lagi........ si suami nih boleh ke tanggung sorang lagi isteri......... mentelah sorang isteri sekarang pun, isteri yg banyak keluarkan duit, ni nak tambah sorang lagi.........


bakal isteri hubby tuh kerja ke tak........ kalau kerja mungkin tak menjadi masalah sangat........ dia mungkin boleh tanggung diri dia sendiri, dan harap dia fahamlah yg bakal suami dia tuh jenis gaji kecik, so janganlah nak mintak bukan2 lebih sudu dari kuah lak kalau dah kawen pulak nanti.........

apapun harap mentara bertabahlah..........dan carilah penyelesaian yg terbaik...........
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2012 12:41 PM | Show all posts
emm tt ak bukan x nak komen nanti dengan ak sekali darah tinggi naik membakar darah betul lau de ...
zaiha Post at 24-3-2012 12:40

aku pun dah terbakar tadi........ hu hu..........
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2012 12:42 PM | Show all posts
Reply  esbok

Saya pun takut begitu, saya kene tsnggung ppuan tu pulsk. Tp jawapan husb saya, bua ...
Mentara71 Post at 24-3-2012 12:40

ooooooooo senang errkk lelaki sekarang....... sediakan  ko teyy jeeee..... yg lain2 perempuan uruskan... memang berhemah sungguh:@
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-3-2012 12:43 PM | Show all posts
Reply 24# nuryakmal
akk ada tanya soklan tu, dia jwb sbb dia rasa mampulah nk kawen 2. Peningkan.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-3-2012 12:46 PM | Show all posts
Reply 33# Risma

husb akk nak goyang kaki dgn ditanggung oleh 2 isteri agaknya. . Aduhai. . . .
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2012 12:46 PM | Show all posts
aku pun dah terbakar tadi........ hu hu..........
Risma Post at 24-3-2012 12:41



   hek eleh...pompuan ...emo je lebih...
camno nak settle problem..??
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2012 12:46 PM | Show all posts
Reply 32# Risma


   yela nape la suker menyusahkan bini je lau kaya raya tu bole la diterima lagik ni makan pakai nafkah anak bini pun bini kena tangguna ada hati nak menambah2 lagik....
eiiii yang baca ni pun rasa nak bom C4 je kat laki tt nih










>tt ak pulak emo
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2012 12:47 PM | Show all posts

Suami Nak Kawen Lain. .

Reply 24# n ...
Mentara71 Post at 24-3-2012 04:43


dia ingat dia ada btg pensel,dia dah kira mampu la.???
Ngok la sgt jantan cmtu.


(posted by mobile)
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-3-2012 12:48 PM | Show all posts
Reply 30# zaiha
saya yg dgr jawapan tu rasa nk sepak2 je. . Tapi. .
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-3-2012 12:51 PM | Show all posts
Reply 37# zaiha

Saya dah cuba sedarkan suami bahawa dia tak mampu dr segi wang ringgit, didikan agama n semualah utk berkawen 2. Utang jgn nk ckp. Tak cukup pinggang nk lilit, sbb husb saya suka bergaya, tunjuk kaya, berlagak. (bkn niat burukkan suami)
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.085491s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list