Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
155350
View
2237
Reply

Koleksi Foto : Lanscape/Pemandangan II ( Sila Letak Lokasi )

   Close [Copy link]

Author: dilaOHdila       Show all posts   Read mode

Post time 7-1-2012 10:45 AM | Show all posts
Reply  kitul

BF.....B..ukit....F...raser......akan aku kesana juga 1 masa nanti....InsyaAllah... ...
lanung5566 Post at 5-1-2012 22:36

aku tumpang kau boleh???
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2012 11:06 AM | Show all posts
Reply 41# cmf_blingblings

tak tahu tahun biler.....
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2012 11:22 AM | Show all posts
Reply  cmf_blingblings

tak tahu tahun biler.....
lanung5566 Post at 7-1-2012 11:06

nampak sgtlah tak leh numpang, tak po lahhh, nanti aku redah tengok...sampai ke tidak..
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2012 01:53 PM | Show all posts
Post Last Edit by dhania_arif at 7-1-2012 13:54
wah, berkelah kat dangau gini habislah nasi seperiuk
cmf_blingblings Post at 4-1-2012 14:14



   seumo idup aku tak pernah tau makan nasi  tepi sawah....dan masa dari kecik sampai sekarang aku memang sangat2 teringin nak ghase makan tepi sawah cam gitu.....tenang..sejuk dan damai....
yang aku ingat, paling kuat pun aku pernah makan nasik saing bawah gere dengan sepupu sepapat...makan nasi lauk ikang singgang + pucuk jambu dan budu......waaaa seronotnya kenangkan zaman kecit2 dulu....
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2012 04:50 PM | Show all posts
Reply  SONofODIN


   ush aku suka lawa gamba scenery kau.. thumbs up bro! amik lagi banyak {:1_ ...
mrhehe Post at 7-1-2012 08:22


Thank you.
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2012 08:28 PM | Show all posts
Reply 45# SONofODIN

{:4_182:} boleh ajar aku amik gamba ni . memang suka amik scenery eh? ko guna camera apa eh bro ?
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2012 09:10 PM | Show all posts
seumo idup aku tak pernah tau makan nasi  tepi sawah....dan masa dari kecik sampai sekarang ...
dhania_arif Post at 7-1-2012 13:53
aku dari dulu sampai kini sinonim dengan kampung, masa kay U dulu aku dapat keluarga angkat kat Perlis, lagi best, tengahari kami naik perahu, makan nasi dlm perahu, ikan bakar dan ketam rebus...bawah pokok merembang....I love that moment....hidup dia org sgt simple, beras dari bendang sendiri, sayur kangkung ke lain-lain tumbuh tepi sawah, ikan pula ikan darat yg ditangkap di dlm bendang...aku hadap ajalah w/pun aku tak suka mkn ikan darat..itu rezeki dia org
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2012 09:19 PM | Show all posts


beratur panjang jah....

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2012 09:20 PM | Show all posts





tg rhu

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2012 10:02 PM | Show all posts
Reply  SONofODIN

boleh ajar aku amik gamba ni . memang suka amik scenery eh? ko guna c ...
mrhehe Post at 7-1-2012 20:28


Saya masih belajar mcm mana nak ambik gambar yg sempurna. Guna 1/3 rule utk landscape.

Sy pakai Nikon D7000.
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2012 10:03 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2012 11:48 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2012 12:18 AM | Show all posts
Q8
paih Post at 7-1-2012 23:48
TQ dear, gambar ni pasti menjadi noltalgia indah utk kekansih aku
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2012 01:27 AM | Show all posts
TQ dear, gambar ni pasti menjadi noltalgia indah utk kekansih aku
cmf_blingblings Post at 8-1-2012 00:18



bling: KPC ???
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2012 01:48 AM | Show all posts
Reply 43# cmf_blingblings

hahahhaaaaa........kene start kumpul duit dr sekarang ni....
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2012 10:05 AM | Show all posts
bling: KPC ???
paih Post at 8-1-2012 01:27
apa-apa yg bersangkutan dgn Q8, maklumlah berbelas tahun dok sana dia...dr zaman dak skool..
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2012 02:52 PM | Show all posts
dila..macam mana nak buat gambar tu nampak macam gambar lama?
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2012 02:52 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-1-2012 06:53 PM | Show all posts
dila..macam mana nak buat gambar tu nampak macam gambar lama?
larikesurga Post at 9-1-2012 14:52


kekadang selain guna Photoscape aku guna pixrl
http://pixlr.com/
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2012 07:30 PM | Show all posts
Sunset di Pantai Seminyak Bali

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.092636s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list