Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
45004
View
417
Reply

Pasir Gudang III : Sembang Lepak Santai

[Copy link]

Author: attokz    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 7-3-2014 08:42 PM | Show all posts
jbmum72 posted on 7-3-2014 11:28 AM
Alamak ada potensi nk merebak ke kawasan tmn mawar sebelah tu ke?



bomba dah padam



Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2014 06:30 PM | Show all posts
sunyi betul thread ni...meh aku up sikit...

aku  nak tanya ni..ada sape2 yg tinggal kat area pasir gudang yg ada kenal pelukis pelan bertauliah? aku nk buat pengubahsuaian rumah..tapi takde pengalaman lagi dgn prosedur2 yang ditetapkan oleh MPPG. harap ada yang membantu...tq
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2014 10:47 PM | Show all posts


geng2 PG dah makin bz jarang berporum sebab tu sunyi



Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2015 08:02 PM | Show all posts
semua dah pindah. dah nak dekat setahun mendap thread ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2015 08:36 PM | Show all posts
aziz79 replied at 6-3-2015 08:02 PM
semua dah pindah. dah nak dekat setahun mendap thread ni


Sape tau katne bengkel motor kat bandar seri alam?



Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2015 09:06 PM | Show all posts
buDak_gaTaL replied at 10-4-2015 08:36 PM
Sape tau katne bengkel motor kat bandar seri alam?

jalan tasek.


Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2015 12:00 AM | Show all posts


Jln tasek berapa?



Reply

Use magic Report

Post time 12-4-2015 08:00 PM | Show all posts
alamak kurang pasti. sebab saya bawak kereta
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2015 08:03 PM | Show all posts
aziz79 replied at 12-4-2015 08:00 PM
alamak kurang pasti. sebab saya bawak kereta



Dah jumpe ada dalam 3bijik bengkel kat rumah2 kedai area Jiason tu


Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2015 02:09 PM | Show all posts
Selamat  Hari Raya Semua..

sunyinya rumah kiter ni.. mana semua org?
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2015 07:34 PM | Show all posts
baby_nurin replied at 27-7-2015 02:09 PM
Selamat  Hari Raya Semua..

sunyinya rumah kiter ni.. mana semua org?

selamat hari rya.
busy sikit sekarng ni.


Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2015 09:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Assalam,

Sapa2 tau ade jawatan kosong kerani @ office hour boleh bgthu sy takk

Terima kasih
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2015 09:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Saya duduk di pasir gudang dn nak cari kerja di kawan berdekatan dgnnya
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2015 10:02 PM | Show all posts
honestly_honey replied at 2-8-2015 09:18 AM
Saya duduk di pasir gudang dn nak cari kerja di kawan berdekatan dgnnya

kabare.
tinggal area mana?
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2015 10:03 PM | Show all posts
btw kasi up sikit thread ni. dah lama kat bawah
dah sebulan catuan air, 2 hari ni hujan lebat.
harap penuh ler tadahan air tu
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2015 10:04 PM | Show all posts
honestly_honey replied at 2-8-2015 09:18 AM
Saya duduk di pasir gudang dn nak cari kerja di kawan berdekatan dgnnya

boleh tgk papan jawatan kosong kat kompleks pusat bandar.
banyak kekosongan sekarang ni

Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2015 11:18 AM | Show all posts
aziz79 posted on 16-9-2015 10:03 PM
btw kasi up sikit thread ni. dah lama kat bawah
dah sebulan catuan air, 2 hari ni hujan lebat ...

harap2 lah...
penat dah dok tadah air je...
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2018 12:02 AM From the mobile phone | Show all posts
As salam semua
Pesal sendu sgt rumah ni??
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.077833s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list