Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
54308
View
2500
Reply

Borak Damsels Gojes Mojes - Special edition: kotakan janjimu -V57

   Close [Copy link]

Author: cmf_blingblings       Show all posts   Read mode

Post time 14-9-2011 12:37 PM | Show all posts
yg buat gelak tuh coz smlm dia cakap..
awak nk risau apa.. awak takut saya tk bayar.. saya d ...
tehlaut Post at 14-9-2011 12:26



   simpan semua sms tu ok..
esok2 senang nak pulang paku buah keras..bukan buah dlm seluar tu tau
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:38 PM | Show all posts
Kalo ader sesaper yg click tuh and ader fulus masuk... Jangan lupa PM aku... Kalo takder,  ...
kikilalat Post at 14-9-2011 12:34


semestinya...

all contact number, nama2 org berkenaan, sila gather2 untuk tindakan selanjutnya
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:38 PM | Show all posts
ala aku memain je la nak pinjam duit. aku kalau nak, aku takmo pinjam, aku mintak je trus takyah bay ...
MelahJanda Post at 14-9-2011 12:34



ekekeke.. tau la...
sapa la berani nk pinjam ngan aku...
aku nih black metal dulu...
tk aku antar terus ke along.. (dapat komisen)
aku hantar je hidangan kepala kambing nanti..
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:39 PM | Show all posts
yg buat gelak tuh coz smlm dia cakap..
awak nk risau apa.. awak takut saya tk bayar.. saya d ...
tehlaut Post at 14-9-2011 12:26


diorg bukan nk tanggung bapak diorg..diorg just nk tolong ringankan pening pale ibu sal bapak diorg jek
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:39 PM | Show all posts
apa tulih td? oo pasal laki mintak duit. a very no no no
kuchenta_81 Post at 14-9-2011 12:23


kak lid kan ---- kalau laki mintak duit -- kak lid kasik jer ----- berpatutan lah jumlahnya ---- kalau sampai ribu riban --- kena bayar balik buat syarat lah --- kalau setakat ratus2 tu --- akak buak dompet terus kasik jer ---- (laki aku ni semekin)


kita laki bini tak boleh nak berkira sangat --- lebih kurang --

tapi, kaalu asyikkkk mintak duit kita jer ---  kirim salamlah kan -----
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:39 PM | Show all posts
ala aku memain je la nak pinjam duit. aku kalau nak, aku takmo pinjam, aku mintak je trus takyah bay ...
MelahJanda Post at 14-9-2011 12:34


telus!!! i like...

ini mcm ada org murah hati nnt, leh sama2 kutip derma..
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:39 PM | Show all posts
kasik boleh.. kasik tapak kaki...

nasib dh ex...   tk le dosa...  

maaf semua ...
tehlaut Post at 14-9-2011 12:35



    i salute u coz ader kekuatan untuk keluar dari keadaan yang memyesakkan itu.

I kenal sorang yg masih bertahan dalam keadaan tersebut selama bertahun2. tak putus2 i berdoa supaya dia ader kekuatan. nampaknya cam takde harapan jer
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:40 PM | Show all posts
ku genggam cintaku padamu
aku tertunduk malu
apabila aku menatap wajahmu

kini semua telah hilan ...
MelahJanda Post at 14-9-2011 12:36



adeh melah.. aku ingat ko sindir aku...
rupanya kerani mu sindir aku...
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:40 PM | Show all posts
ikut kan cute... aku mmg tk mo rujuk pun...
aku kasi sthn tuh dgn harapan dia berubah dan berj ...
tehlaut Post at 14-9-2011 12:30


hahah memula baca aku ingtkan ko nk ckp ko cute...ahahaha weh mana gamba ko makeup tuuu :@
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:41 PM | Show all posts
sbb dh lama diam, try sms semalam.. katanya esok bank in...

akan ku tunggu... janji2 itu..
...
lilo_kill Post at 14-9-2011 12:37



   tergelak lak acik baca ni..
kalau dah mmg ada cash dlm tangan, tak yah la tunggu smpai esok.
kan lagi bagus dipercepatkan..

~pegang janji sungguh..
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:41 PM | Show all posts
hazab tau meksis beruk-band ni

ai pegi berak suda berak pun, tak buka2 lagi page...by the time buka nak reply  tred suda dikunchi huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:43 PM | Show all posts
hahah memula baca aku ingtkan ko nk ckp ko cute...ahahaha weh mana gamba ko makeup tuuu
mamahusna Post at 14-9-2011 12:40



    dia sebut nama ia lah cukup 40 kali disebut, makbul
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:43 PM | Show all posts
napa pulak..no no no.....aku ni tiap-tiap bulan laki minta duit, aku kasi ja, dulu zaman Rasullull ...
cmf_blingblings Post at 14-9-2011 12:26


tu laki sendiri. ni dah jadi ex.
laki yang suka minta duit perempuan ni, memang jenis bermasalah
sori ek emo plak aku hehe
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:43 PM | Show all posts
kasik boleh.. kasik tapak kaki...

nasib dh ex...   tk le dosa...  

maaf semua ...
tehlaut Post at 14-9-2011 12:35


td ko ckp nk sms aku..then nape x sms?
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:44 PM | Show all posts
dia sebut nama ia lah cukup 40 kali disebut, makbul
gticute Post at 14-9-2011 12:43


err bukan ritu diorg kata u mmg cute ke? lom berkesempatan tgk..err leh tepek lg skali takkk
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:45 PM | Show all posts
td ko ckp nk sms aku..then nape x sms?
mamahusna Post at 14-9-2011 12:43



    Sbb ex dah sms dulu..
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:46 PM | Show all posts
nak reply gak....

morning to teh-san, kiki-san, kerol-san

ari nih asaya ader pesakit vietanam, naik pening ckp dgn dia...available jadik availaben, simple jadik simpen, supplementary jadi supenmentree...
berbelit tiub fallopia ku
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:46 PM | Show all posts
diorg bukan nk tanggung bapak diorg..diorg just nk tolong ringankan pening pale ibu sal bapa ...
mamahusna Post at 14-9-2011 12:39


tk tanggung apa nya ma..
eh hello.... duit tabung tu pun aku yg gantikan balik...
dh biasa kan... omak tk dapat.. anak pulak...
ha skang omak anak tk do... gi mampus...

haizzz emosi aku nih...

ok cool... tk dinafikan ada baik buruknya...

o ye smlm dia cakap... tk pernah anak tk makan masa dia jaga...
aku hangin la jugak.. coz aku cakap pernah... aku sebut.. pehtu dia cakap.. aku tipu....
ut positif aku cakap.. mmg la awak rasa tk pernah.. coz awak dlm dunia awak.. mana perasan kami nih.. .
pastu dia ungkit pasal aku tk pandai nk jadikan bahan makanan kepada makanan..
berbulu gorila aku.. kan aku dah cakap.. aku tk pandai masak...
aku straigh punye org..
kalau masak nasi.. dari beras...
kalau nk goreng nasi ada bawang...
mana ku tau dari tepung nk jadikan nasi..
jadikan roti pun aku tk tau...
lgpun ustazah cakap sediakan makanan ruji..
bukan sekeping roti kongsi 3 org...
apa ke sengal pakcik tuh????
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:46 PM | Show all posts
Sbb ex dah sms dulu..
kikilalat Post at 14-9-2011 12:45


oo a ah ek..sapa la daku ni...hukhuk
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:46 PM | Show all posts
kak lid kan ---- kalau laki mintak duit -- kak lid kasik jer ----- berpatutan lah jumlahnya ---- ...
sayawifenikmie Post at 14-9-2011 12:39


hehe kalo hubby terchenta ofkoslah dipertimbangkan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.080590s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list