Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
54403
View
2500
Reply

Borak Damsels Gojes Mojes - Special edition: kotakan janjimu -V57

   Close [Copy link]

Author: cmf_blingblings       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 14-9-2011 12:29 PM | Show all posts
yg buat gelak tuh coz smlm dia cakap..
awak nk risau apa.. awak takut saya tk bayar.. saya d ...
tehlaut Post at 14-9-2011 12:26


tau tak apa, anak ni yg buat aku lemah ni, kalau tinggal bapa surelah anak lari ikut bapa....anak bapa katakan, mak ni jahat memanjang, akulah tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:29 PM | Show all posts
napa pulak..no no no.....aku ni tiap-tiap bulan laki minta duit, aku kasi ja, dulu zaman Rasullull ...
cmf_blingblings Post at 14-9-2011 12:26



    Nih ex laki kaka blings... Ex laki yg suker buat hutang bawah nama teh, tapi culas nak membayar.. Pastuh malas nak keja...

Nak kena kasik gak ker?
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:30 PM | Show all posts
wowwww--- rumah baru lagi ------------
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:30 PM | Show all posts
Teh, sajer nak nyampuk kes u, tak yah rujuklah ngan lelaki yg minta duit ex bini nih. tak  ...
gticute Post at 14-9-2011 12:23


ikut kan cute... aku mmg tk mo rujuk pun...
aku kasi sthn tuh dgn harapan dia berubah dan berjumpa dgn yg lebih baik..
mana tau yg baru tuh akan sama sama dgn dia menjadi lebih baik dari org yg aku pernah jumpa terbaek.. kan kan kan..
kalau aku rujuk pun masa tuh (bkn skang la).. aku harap mmg dgn keredhaan ALLAH...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-9-2011 12:30 PM | Show all posts
nk jadik SR jer.. nk baca jer.. voleh??
lilo_kill Post at 14-9-2011 12:28
ko tgh dok ngira jari ya??? jgn lupa click!!! kot-kot masuk seribu dua...rezeki Syawal tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:30 PM | Show all posts
tempek2 gambar
cmf_blingblings Post at 14-9-2011 12:24



   lagi besorr pahala kalau tepek2 gambor berserta dgn tuanpunya badan sekali..

Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:31 PM | Show all posts
nk jadik SR jer.. nk baca jer.. voleh??
lilo_kill Post at 14-9-2011 12:28


tl boleh.. sila kasi pendapatan yg positif..
tp elakkan pisang berbuah dua kali ye...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-9-2011 12:32 PM | Show all posts
Nih ex laki kaka blings... Ex laki yg suker buat hutang bawah nama teh, tapi culas nak mem ...
kikilalat Post at 14-9-2011 12:29
ingatkan laki minta duit, Ex ker??? emmmm, paham-pahamlah apa nak buat...
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:32 PM | Show all posts
ekekekek.. boleh... nk bape?
(lepas nih ada org nk pm aku kah?)

aku bagi duit saidina monop ...
tehlaut Post at 14-9-2011 12:28



   acik pun nak pinjam RM gak..
nak cover bil sepital yang ribu lemon tu..
tabung ayam dah kontang..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-9-2011 12:32 PM | Show all posts
lagi besorr pahala kalau tepek2 gambor berserta dgn tuanpunya badan sekali..
carold Post at 14-9-2011 12:30


cannot ...nanti kn lahar...
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:33 PM | Show all posts
ko tgh dok ngira jari ya??? jgn lupa click!!! kot-kot masuk seribu dua...rezeki Syawal tu
cmf_blingblings Post at 14-9-2011 12:30


try clicks pagi tadi.. nan ado..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-9-2011 12:34 PM | Show all posts
try clicks pagi tadi.. nan ado..
lilo_kill Post at 14-9-2011 12:33
Esok sila sms ke hantar rombongan
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:34 PM | Show all posts
ko tgh dok ngira jari ya??? jgn lupa click!!! kot-kot masuk seribu dua...rezeki Syawal tu
cmf_blingblings Post at 14-9-2011 12:30



    Kalo ader sesaper yg click tuh and ader fulus masuk... Jangan lupa PM aku... Kalo takder, kita discuss2 langkah seterus nyer 16/9 nanti...
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:34 PM | Show all posts
tl boleh.. sila kasi pendapatan yg positif..
tp elakkan pisang berbuah dua kali ye...
tehlaut Post at 14-9-2011 12:31


sapa2 teragak nk buat loan ngan aku, takkan ku layan...
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:34 PM | Show all posts
ala aku memain je la nak pinjam duit. aku kalau nak, aku takmo pinjam, aku mintak je trus takyah bayar sesen
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:35 PM | Show all posts
Nih ex laki kaka blings... Ex laki yg suker buat hutang bawah nama teh, tapi culas nak mem ...
kikilalat Post at 14-9-2011 12:29



kasik boleh.. kasik tapak kaki...

nasib dh ex...   tk le dosa...

maaf semua... benornya malas sgt nk buka cerita...
rasa malu... tensen ada.. takut lagi org kata.. tutp aib org.. insya Allah aib sendiri Allah jaga...
tp hal smlm rasa terkesan sgt...
agaknya sbb rasa anak semua rasa abah dia lagi baik kut..
(walhal aku jugak nk anak nampak yg baik)
and rasa anak betray tuh.. adeh...

tp slowly now dh ok..... just need kata kata positif yg leh buat saya positif balik..
saya nih lembik... kena ada reminder selalu...
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:36 PM | Show all posts
ku genggam cintaku padamu
aku tertunduk malu
apabila aku menatap wajahmu

kini semua telah hilang
melayang melayang



inila padahnya apabila kerani kau berumur 50 an. pasti lagu2 begini yg dihidangkan.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:36 PM | Show all posts
cannot ...nanti kn lahar...
cmf_blingblings Post at 14-9-2011 12:32



   bling kan kebal dgn laharian..


~nak tengok gambo..
sambil hentak2 kaki..
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:37 PM | Show all posts
cannot ...nanti kn lahar...
cmf_blingblings Post at 14-9-2011 12:32



kenapa kena lahar?
tingin nk tgk novelis nih..
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2011 12:37 PM | Show all posts
Esok sila sms ke hantar rombongan
cmf_blingblings Post at 14-9-2011 12:34


sbb dh lama diam, try sms semalam.. katanya esok bank in...

akan ku tunggu... janji2 itu..

jangan nnt jadik janji pelesu...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.096717s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list