Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
126155
View
2489
Reply

Apa perasaan anda apabila jadi janda atau duda?

   Close [Copy link]

Author: dewimalam34       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 19-4-2011 06:00 PM | Show all posts
Naik sikit-sikit tak pe, kata nak cari yg berjenis sikit...banyak pilihan lagi baik ..boleh pilih ma ...
cmf_blingblings Post at 19-4-2011 17:55



   hehe..betul tu...sebab tu nak dok diam-diam je..ermm....takut ada yg ambik kesempatan..
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2011 09:03 PM | Show all posts
Post Last Edit by ParinAmat at 4-5-2011 12:04

Reply 61# dewimalam34


    Oooooooo..... rupanya you  dah ... dot... dot...dot....hmy3:hmy3: Sorry lah .... I ingatkan ari tu you main-main aje....
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2011 09:35 PM | Show all posts
Reply  dewimalam34


    Oooooooo..... rupanya you  dah ... dot... dot...dot.... S ...
fcoy Post at 19-4-2011 21:03



    ...tiba-tiba termual pulak....bau apa ni??
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2011 11:34 PM | Show all posts
Reply 63# cmf_blingblings


    Adoiiiiiii...... menyindir la tu..... tau sangat la....

Ai bukan ape.... kecian kat dia.... kira perihatin la tu..... salah ke....

Kalo dia sedih malam-malam.... boleh la ai nyanyikan lagu pukul 3 pagi.... dan tidur la wahai permaisuri..... alahai.... bila masa pulak aku pandai nyanyi nie....

Bling blong.....Yang enko nie mual apesal..... nak dapat anak lagi ke..... ?????......

Ai dah lama tak dapat anak daa.... 15 tahun .... aleh-aleh aje.... dapat anak-anak instant... macam mee segera lak....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-4-2011 09:48 AM | Show all posts
...tiba-tiba termual pulak....bau apa ni??
cmf_blingblings Post at 19-4-2011 21:35



   haha...ye laa bling2x...
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2011 12:39 AM | Show all posts
kalau dengan berdiam diri lebih membuatkan diri kita tenang dan tidak menimbulkan kontroversi baru, buatlah dewi. Masanya akan tiba juga bila awak terpaksa keluar dari kepompong itu. Baru lagi, mesti bukan senang nak hidup sendiri bila terbiasa berteman berbelas-belas tahun...selalunya sebagai perempuan bila umur kita meningkat ke tahap tertentu, kita jadi sunyi dan bila berteman kita akan rasa terisi dan kehadirannya begitu bermakna, sibuk-sibukkan diri kalau rasa jemu...kalau tidak call Ex, bergayut, bersembang ttg anak-anak dan benda2 yg anda berdua pernah suka,...yg tak menyentuh peribadi yg melukakan hati masing2...

Kdg2 ex boleh menjadi kawan kita yg setia..w/pun tak ditakdirkan hidup berdua selamanya..
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2011 12:50 PM | Show all posts
Post Last Edit by ruffleen at 28-4-2011 14:26
Kdg2 ex boleh menjadi kawan kita yg setia..w/pun tak ditakdirkan hidup berdua selamanya..
cmf_blingblings Post at 21-4-2011 00:39

tiba2 teringat KD ngan anang...sanggup anang menyanyi di majlis perkahwenan KD yer
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-4-2011 03:07 PM | Show all posts
kalau dengan berdiam diri lebih membuatkan diri kita tenang dan tidak menimbulkan kontroversi baru,  ...
cmf_blingblings Post at 21-4-2011 00:39



yg i percaya dan agak rapat ada lah i bgtau..hehe...tapi kat tempat keje ni, sorang je yg i beritau..
bab sunyi tu, hermmm....dah biasa je dgn keadaan sunyi..masa ada suami dulupun, macam ni gak..tak de pun, mcm biasa je rasanya....tapi kalo nak cari teman, no problem kot...ada je yg nak melayan, cuma malas lahh...nak menikmati saat bersendirian semula, kebebasan yg dah lama tak dirasai...

taklah teruk sgt jadi janda, sebab kalo org taupun, i peduli apa..lainlah kalo i ni kaco rumahtangga org, atau mengemis kat org..jadik, no hal bagi i, kalo org nak cakap apapun..i ni jenis selamba je...
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2011 07:40 PM | Show all posts
Note: Thread has been banned by manager
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 29-4-2011 10:45 AM | Show all posts
Reply  dewimalam34


    dewisiang43... agak-agak you nie macam Rozita Che Wan tak.....  atau  ...
fcoy Post at 28-4-2011 19:40



   Bukanlah,...i ni cuma macam Rozita CheWok dan Norish Karpan..haha...tapi ada org cakap rupa i mcm heroin filem Ketika Cinta Bertasbih...apa tu nama...Anna Alfanthunissa...hehe...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2011 05:45 PM | Show all posts
kalu kat klate...janda2 ni.. biasa je... tak da org nak pandang semacam...
clah still baik ngn ex, x da anak2...cuma anak2 tiri ngn mak2 mrk...
tp clah x hrp jumpa ex... walaupun tau dia keje kat mana...
cuma sentiasa doakan Allah bukakan pintu hatinya kpd cara
hidup Islam yg sebenar...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2011 10:44 PM | Show all posts
kalu kat klate...janda2 ni.. biasa je... tak da org nak pandang semacam...
clah still baik ngn ex, ...
ciklahcute Post at 30-4-2011 17:45
Cik Lah dulu bermadu ya? Cik Lah no satu?
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2011 07:16 AM | Show all posts
Cik Lah dulu bermadu ya? Cik Lah no satu?
cmf_blingblings Post at 30-4-2011 22:44



    no 2.... tahun lepas ex cerai yg pertama....
    cian, ex madu clah dah jd gila talak.... kita manusia,
    Islam jgn terlalu sayang pada manusia lain sampai obses...
    nnti kita gak yg akan merana... Allah lah yg berhak mendpt sayang dan cinta kita,
    yg lain hanyalah sampingan utk kelansungan idup atas muka bumi je....
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2011 11:08 AM | Show all posts
no 2....  tahun lepas ex cerai yg pertama....
    cian, ex madu clah dah jd gila tal ...
ciklahcute Post at 1-5-2011 07:16
sekarang ni dua-duapun cerai.....
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2011 11:22 AM | Show all posts
Reply 74# cmf_blingblings


    hurmmm...betul...  ngn clah talaq 1, dia mmg sentiasa nak clah balik ngn dia... tq...no..
    ngn ex madu talaq 3, dia bgtau kwn dia kalau dia bg talaq 1 pun dia x nak ambik
    balik ex madu clah...diorg gaduh besar masa nak cerai...siap kena tendang2-terajang2 lagi...
    takut clah dgr.....
Reply

Use magic Report

Post time 1-5-2011 04:05 PM | Show all posts
Post Last Edit by ParinAmat at 4-5-2011 11:58

Reply 70# dewimalam34

Woiiii..... I tak tau la siapa pelakon tu..... nak sebut pon tergeliat lidah ...... Kalau Ana Rafeli tu.... tau lea....
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2011 11:15 AM | Show all posts
Post Last Edit by puteri_malam at 4-5-2011 11:19

1. perasaan terhadap bekas pasangan
    ~ tanpa ada aper2 perasaan marah atau sebaliknya....perkara dah terjadi biarkan terjadi, moga beliau mendapat apa yg dicari
        dan menemui wanita yg lebih sempurna dr ku ini

2. perancangan masa depan
    ~ sedang dalam usaha utk menbina biz ku sendiri, Alhamdulillah takat ni semuanya didalam perancangan

3. penjagaan anak-anak
    ~ tak ada rezeki kami utk dikurniakan zuriat, Tuhan maha mengetahui segalanya dan apa yg ditakdirkanNYA adalah yg terbaik

4. pengagihan harta sepencarian
    ~ he give me everythings.....

5. membina hubungan sebagai kawan dengan bekas untuk menjaga perasaan anak-anak
    ~ takder anak so bawa diri masing2.....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-5-2011 11:37 AM | Show all posts
sekarang ni dua-duapun cerai.....
cmf_blingblings Post at 1-5-2011 11:08



   macam tu pulak
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2011 10:56 AM | Show all posts
macam tu pulak
dewimalam34 Post at 4-5-2011 11:37


itu sebab laki terlebih powerrrrrrrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2011 11:32 AM | Show all posts
hem...pernahlah terfikir...

kalau bercerai..kenalah berhubung dgn ex demi anak2...
kalau x der anak BOLAYAN..!!

kehidupan pulak..teruskan ler cam biasa...
kena lebih kekuatan mental demi DIRI SENDIRI...

pandangan masyarakat pulak..hemm..biaq pi lah..
bukan dorank kasi kita makan...

taraf  ekonomi PERLU ditingkatkan...!

THINK POSITIVELY!!!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.080255s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list