Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
126294
View
2489
Reply

Apa perasaan anda apabila jadi janda atau duda?

   Close [Copy link]

Author: dewimalam34       Show all posts   Read mode

Post time 8-2-2013 07:37 AM | Show all posts
lavapanas posted on 8-2-2013 01:20 AM
kau tau tak kenapa edah pompuan 3 bulan/ 3 kali suci...??

kau tau tak kenapa laki dlm masa edah ...

Bab ni aku setuju dgn lava...
Belum abis edah,isteri masih bwh tanggungjawab suami.
Dh ada pengganti.......x desperate ke namanya?


Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2013 08:11 AM | Show all posts
salam semua..saya bakal ibu tunggal bole joint ke..
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2013 09:55 AM | Show all posts
mummy75 posted on 5-2-2013 04:21 PM
calling for yatie..dimanakah dikau?

rindu yer...
masih bernafas lagik...
saja menyepi sekejap..


Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2013 10:00 AM | Show all posts
fcoy posted on 6-2-2013 12:58 AM
Pesal lak nak calling2 Yatie... Ekk elehhhh....

jeles apa psal..
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2013 02:34 PM | Show all posts
lavapanas posted on 8-2-2013 07:09 AM
konar...konar...

nasib korang baik thread ni dah nak habis...kalau tak wa sental sorang2...

aku jatuhkan maruah Ms J? ko silap banyaklah
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2013 03:07 PM | Show all posts
cmf_blingblings posted on 8-2-2013 02:34 PM
aku jatuhkan maruah Ms J? ko silap banyaklah

buat mereka2 yg support pompuan dlm edah sudah ada calon...nuff said.
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2013 09:31 PM | Show all posts
lavapanas posted on 8-2-2013 03:07 PM
buat mereka2 yg support pompuan dlm edah sudah ada calon...nuff said.

jgn meroyan terlepas peluang...tatatatatatatah
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2013 09:35 PM | Show all posts
cmf_blingblings posted on 8-2-2013 09:31 PM
jgn meroyan terlepas peluang...tatatatatatatah

terlepas peluang dgn mj....kim salam je la sama diorang...tata titi tutu...
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2013 03:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku rasalah... Poi kalu kawen lagi pun tak tahan lama...

Ai think U all know her stories before...

Belum cerai pun dah boleh kenal2 lelaki...

Tak mustahil dia dah pasang JANTAN sebelum cerai...lebih kurang SKANDAL juga tu...

Bukan gitu caranya nak balas dendam suami sebab dia sah berkahwin...

Sedangkan perbuatan poi sebelum cerai tu namanya CURANG...
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2013 03:34 PM | Show all posts
Closed.tq
Nanti bukak thread baru ya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.084848s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list