Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
23676
View
125
Reply

pilih cantik ATAU setia

[Copy link]

Author: lovekakashi       Show all posts   Read mode

Post time 23-12-2011 12:24 AM | Show all posts

pilih cantik ATAU setia

cantik-pandang pertama dh blh tau org tu cntk ke x..
setia-dh kenal 10 thn pn blm tau dia ni setia  ...
seroja23 Post at 5-4-2011 23:15


Betul...sgt2 betul..tgkla kes kes kat makamah syariah tu..byk kes laki bini curang..

Ai jd takut nk kawin...tp nak kawin gakk..(malu malu)


(posted by mobile)
Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2011 04:42 PM | Show all posts
kalau cantik.......sedap mata memandang....tapi hati sakit sbb x setia...
kalau setia.....sakit mata memandang sbb x cantik......tapi hati senang ...
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2011 05:25 PM | Show all posts
skrg ni ramai org tgk rupa je dulu...dia setia or x, blkg kira....

kwn aku pernah kena mcm tu la....couple dulu b4 jumpe...dia setia gile2 dgn laki tu...ye la lelaki tu ckp xkisah kwn aku ni mcm mn...dia leh terima je...last2 bile jumpe, lelaki tu tggl terus....motif tggl kan terus???sbb xbrp lawa kot....
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2012 08:25 AM | Show all posts
skrg ni ramai org tgk rupa je dulu...dia setia or x, blkg kira....
sya_syah Post at 26-12-2011 17:25

aku teringat ada satu thread dulu tentang "susah tak nak jaga pasangan yg cantik?"
nampak sangat kalo cantik, pasangannya jaga bagai nak rak. walaupun awek cantik tu ada banyak perangai buruk, setengah mati bfnya bertahan.

cuba kalo tak berapa cantik, tak kisah pun nak jaga hati awek tu.
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2012 01:23 PM | Show all posts
pilih yang setia...cantik tu subjektif sgt.....klu pilih cantik...nnti dah tua..dah kedut muka...or lepas bersalin jd gemuk skit bdn..still nk ke? ak laki...tp ak akn pilih setia dr cantik...bak kata ustaz azhar idrus....xcantik xpe...senang jer..tutup lampu sumer sama jer....hehehe...pandangan biase dr ak..hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2012 03:33 PM | Show all posts
cantik dekat mata aku je pon dah cukup alright dah. janji setia
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2012 09:59 PM | Show all posts
insyaAllah saya setia...ape pun cantik di sisi Allah dan d mata suami pun da memadai... bg saya n lifestyle saya...x perlu make up...jg ibadah..jg kulit..jg adab sopan...jg kesihatan..insyaAllah akan rs sentiasa cantik...
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2012 01:38 PM | Show all posts
lumrah manusia akan memilih yg cantik...
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2012 10:52 PM | Show all posts
aku pasan kwn2 aku yg hot mmg sian. die nak setia tp xbleh sbb bnyk godaan... jd kesimpulan nye pakwe bg awek2 cantek kena letak kepercayaan tggi pd awek2 yg cantek ni...kalau x mmg senang kena cantas. bukan mslh awek cantek xsetia tp da ramai peminat.. pilihan bnyk, yg lebih baik so...?? 2 yg terjadi kes x setia 2...g2 la kot..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2012 11:12 AM | Show all posts
SETIA ITU LEBIH PENTING..
CANTIK TU HANYA SEMENTARA.. DH TUA KREPOT NNT DH X CANTIK DH..
TP SETIA TETAP ADA...

Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2012 06:22 PM | Show all posts
Sy pilih cantik dan setia
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2012 12:11 AM | Show all posts
setia penting hari ni..
hansem cantik aje tapi curang,
alahai tak berfaedah dan berbaloi
buat pasangan..

tapi kalau dapat menawan hati dan setia, itu bonus
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2012 01:53 AM | Show all posts
aku tak tau nak pilih mana. tapi aku selalu tengok perangai dia dulu
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2012 04:30 PM | Show all posts
nak cantik gan setia jugak..
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2012 10:29 PM | Show all posts
apa punya soalan da. ada ke org dlm donia ni nak pasangan yg curang?

cantik tu subjektif.. x semua org mempunyai definisi cantik yg sama....
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2013 08:41 PM | Show all posts


pilih dua dua -
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2013 09:23 PM | Show all posts
Kalau dah ditakdirkan ini saja pilihan yang aku ada. Dah tentu pilih yang setia. Nama pun nak sehidup-semati. Kalau cantik tapi tak setia, dah terang-terang kau akan kena tinggal. So apa yang kau akan dapat?
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2013 01:22 PM | Show all posts
tak semua yg cantik itu tak setia...
dan tak semua yg tak cantik tu setia..

ada yg cantik plus setia...mmg bonos laa kalo dpt...
kalo dpt yg dh laa x cantik, curang plak..ni bala namanya

jadik, carilah yg cantik dimata sendiri dan setia ke hujung nyawa..
nk yg cantik & setia, ajar diri sendiri dulu utk jd org yg setia...

wahhhh...gituuuuu pakar motibasi hari jumaat
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2016 02:09 PM | Show all posts
mmg setia penting la
Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2016 12:32 PM | Show all posts
antara cantik atau setia
.....cari lah yg pandai masak



Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.079102s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list