Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
22313
View
125
Reply

pilih cantik ATAU setia

[Copy link]

Author: lovekakashi       Show all posts   Read mode

Post time 14-6-2011 07:58 AM | Show all posts
dah vote
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2011 09:28 AM | Show all posts
disebabkan aku pompuan, aku pilih tak bape nak hensem tapi baik hati
sedap mata kita memandang pon dah cukup.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2011 03:49 PM | Show all posts
dulu2 aku pernah ader awek cun wa cakap lu. tp dia curang.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2011 04:04 PM | Show all posts
ai pilih ensem cm satiya..eh silap, yg ensem lg setia



Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2011 10:25 PM | Show all posts
ai pilih ensem cm satiya..eh silap, yg ensem lg setia
pr3ttytw33ty Post at 26-6-2011 16:04



    Kalau cam MACD ni hensem ke x
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2011 10:53 PM | Show all posts
Kalau cam MACD ni hensem ke x
MACD Post at 27-6-2011 22:25



  wah..tetiba jer ok lar...ade rupa
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2011 04:50 PM | Show all posts
wah..tetiba jer ok lar...ade rupa
pr3ttytw33ty Post at 27-6-2011 22:53



   Takut Yang Setia Tu Lagi Pengoda......
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2011 08:48 AM | Show all posts
bagi aku kecantikan itu subjektif dan kesetiaan juga subjektif.
Jadi kalau di tempat aku..aku pilih setia..nak pilih cantik/handsome..kena lihat diri kita dahulu..
cantik/handsome akan jadi buruk jua akhirnya..bila setia..kita akan dtemani sehingga akhir hayat..ada teman yang mengisi susah senang..sedih gembira bersama...

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2011 09:23 AM | Show all posts
aku suke yg cantik dan setia...
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2011 05:44 PM | Show all posts
pilih dua-dua lah....
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2011 10:12 PM | Show all posts
x cantek tapi sedap mata memandang berat bahu memikul xpe.....
card_reader Post at 4-4-2011 20:24



   terharu nokss hadek card cakap camgini...
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2011 05:47 AM | Show all posts
it two to tango. jadi tarian yang menarik dan cantik. partnership performance adalah teras  dalam hidupan rumah tangga yang bahagia.
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2011 03:06 PM | Show all posts
erm kalau dapat yang cantik rezeki, tp yang kurang cantik syukur alhamdulilah
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2011 04:41 PM | Show all posts
Post Last Edit by Redz-XacK at 19-8-2011 16:42

aku pernah bercinta dgn gadis yang cantik dan bijak ..  tapi dek kerana x tahan dengan lelaki lain yg mmg gigih nak memikat pakai nak rak, akhirnya aku terpaksa melepaskan gadis yg ku sayang jua....   

sehingga sekarang aku masih tercari2 siapa gadis idaman ku ... hmy3:
sudah tentu aku memilih kesetiaan ... kecantikan dalaman yg menjadi idaman setiap laki ..
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2011 09:54 AM | Show all posts
zaman memude, nak bangga2 ader awek cun
memang arr nak yang cantik
tapi itu arr,ble dier ramai peminat
hubungan jadi goyah... siap sampai ade yang mandrem2 nak pisahkan kitorang
ape pon pas putus aku redha, lagi senang ati... kurang masalah dlaam idop aku, n lebih tenang

so sekarang pas peristiwa tu dah setahun berlalu, aku rase untuk wat bini
biarlah yang setia, yang cantik dalamannye - agamenye, akhlaknye, ibadahnye...
kalau dapat yang ade sume tu & cantik tu bonus laa kan...
kalau tak pon, itu yang terbaik untuk hidup rukun damai dalam alam rumah tangga
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2011 09:25 AM | Show all posts
nak yg sedap bg mata wa sorang je pandang..
yg lelain nak ckp ape wa dulik hape janji mata wa pandang okeh
nak yg setia,yg baik,yg ade didikan agama yg cukup,
nak yg keje bagus,nak yg ade keta,nak yg ade umah,nak yg ade gaji paling busuk 3.5k..
voley gitu??

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2011 05:16 PM | Show all posts
hamboiii mell, cer laa wat thread: lelaki idaman saya...
ciri2 seperti berkenaan.. hehe...
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2011 07:52 AM | Show all posts
tall, beriman, pengasih, penyayang.. non smoker wakakaka..
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2011 12:52 PM | Show all posts
tall, beriman, pengasih, penyayang.. non smoker wakakaka..
Hana_Hirokawa Post at 13-9-2011 07:52


jangan ler senanraikan ciri-ciri kemachoan saya itu di sini hana...

malu sudah saye...
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2011 01:07 PM | Show all posts
jangan ler senanraikan ciri-ciri kemachoan saya itu di sini hana...

malu sudah saye...
syaiful Post at 13-9-2011 12:52

erk.. mohtipp pasan... tak kuasa mekkkkkkkkkkkkk.........
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.094475s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list