CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 12111|Reply: 66

Sikap berangan selebriti duta jenama... jeng jeng..

[Copy link]
Post time 16-3-2011 09:49 AM | Show all posts |Read mode


Oleh Normah Becok

2011/03/16
APABILA melihat satu iklan ni, teringat Cik Normah perihal balik tabir perangai diva selebriti yang dipilih sebagai duta jenama berkenaan. Masa mula-mula tapisan dan dipanggil, bukan main lagi lembut lenggoknya mengaku semua perkara boleh dibuat.

Kawan Cik Normah yang sudah berbelas tahun terbabit dalam bidang produksi dan pengiklanan ini pun tak kisah bekerjasama dengannya, lagi pun sudah itu pilihan pelanggan. Cuma apabila berdepan sendiri dengan sikapnya yang tak profesional, serik katanya mahu bekerja dengan dia lagi pada masa depan.

Sudahlah kata-kata yang kononnya boleh buat itu dan ini sekadar cakap kosong, liat pula mendengar arahan, padahal semua babak sudah ada dalam storyboard dan dipersetujui sejak awal lagi. Apa lagi, teman Cik Normah yang sudah tidak tahan dengan sikap bodoh sombongnya itu terus meninggikan suara.
Iyalah, kalau itu tak boleh, ini tak boleh, bila pula penggambaran iklan itu boleh diselesaikan? Setakat nak jadi duta produk, tapi tak tahu apa perlu dibuat, lebih baik dulu pilih calon lain yang lebih layak berbanding dirinya, bebel teman Cik Normah lagi, yang nyata masih berbuku perasaannya sekali pun iklan itu sudah menemui khalayak.

Dedahnya lagi, sepanjang bekerja dengan ramai lagi nama besar lain, tak pula dia berdepan perangai buruk sebegitu. Bila diherdik pandai pula mengadu domba kononnya dibuli di lokasi. Sampai kru lain kena memujuknya untuk kembalikan mood.

Hai cik adik, ini bukan lokasi drama, ini iklan yang dibayar! Itulah, orang jadi duta produk, dia pun sibuk sama... Tapi tak pandai pula membawa diri.


Bila tengok iklan itu semula, memang segala-galanya nampak sempurna. Bila iklan ‘meletup’, dia juga dapat nama namun hakikatnya hanya mereka yang berada di belakang tabir yang memahami situasi sebenar. Hisyyy, tak kuasalah dengan orang kuat berangan ni.



_________________________________________


I nak teka 2 org. DUTA LUX atau DUTA LIBRESSE hehehhehhe..... sebab dua iklan tu tgh hot kat tv skrg...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-3-2011 09:53 AM | Show all posts
Post Last Edit by solstice at 16-3-2011 12:23

Yuna blakun iklan tuala wanita siap terjun parachute!!
Wowwww!!!
saspek lah
Harap bukan dia
Minta2 lah Pajura
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2011 09:54 AM | Show all posts
Oleh Normah Becok

2011/03/16APABILA melihat satu iklan ni, teringat Cik Normah perihal balik  ...
MissLibra Post at 16-3-2011 09:49



    iklan lux fazura dah kluar ke, rasa belum kot...ke aku yg tertinggal keretapi nih,. nampak iklan lux masih lagi ex retis porno hongkong tuh..shu qi, just selit fazura sikit jer...

aku speku libress tuh...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-3-2011 09:59 AM | Show all posts
iklan lux fazura dah kluar ke, rasa belum kot...ke aku yg tertinggal keretapi nih,. nampak ...
gticute Post at 16-3-2011 09:54



   ye ke tak keluar lagi lux tu? aku rasa mcm ada nampak tapi tak pastilah pulak.So? Libresse???
huhuhuhu .... sebab libresse ni iklan dia bersambung-sambung mcm drama ...
adakahhh????? ....
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2011 10:01 AM | Show all posts
yuna ke...tahla
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2011 10:02 AM | Show all posts
mek x rasa fazura!! sape yuan tu??
ampun mek x kenal!!
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2011 10:02 AM | Show all posts
ye ke tak keluar lagi lux tu? aku rasa mcm ada nampak tapi tak pastilah pulak.So? Libresse? ...
MissLibra Post at 16-3-2011 09:59



    entah la miss...cam tak kluar lagi iklan khas fazura....yg ada video masa pelancaran dulu la..pakai baju ungu tuh...selit sikit dalam iklan shu qi. so i terpaksa la suspek si yuna tuh.....iklan dia kan cam meletup gituh....
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2011 10:04 AM | Show all posts
yuna libresse mek tau la..

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-3-2011 10:06 AM | Show all posts
hm .. die terkena aura mariah carey kot .. bukan yuna ni dok kat obersea ker sekarang ..??
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2011 10:07 AM | Show all posts
haku rasa cam yuna jer....
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-3-2011 10:07 AM | Show all posts
yuna libresse mek tau la..
elorna Post at 16-3-2011 10:04



   yuan tu yuna la tu maksud dia. typo ...
haiyooo ... yuna ke diva tu... ish ish .. tapi iklan dia memang meletup terutama yg terjun parachute tu. agaknya dia takut kot nak buat tu yg produksi hangin tu ... tapi bila dia dah buat memang nampak best. so apa nak bising lagi. saja je normah becok ni nak menjatuhkan nama yuna kihkihkih...
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2011 10:08 AM | Show all posts
this gossip definitely bukan fazura
normah ni kawan baik fazura
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2011 10:08 AM | Show all posts
libresse adibah noor kot
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2011 10:12 AM | Show all posts
hm .. die terkena aura mariah carey kot .. bukan yuna ni dok kat obersea ker sekarang ..??
samshik Post at 16-3-2011 10:06


mek dgr album dia nk release dah kat u.s!! uols mampo??
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2011 10:14 AM | Show all posts
entah la miss...cam tak kluar lagi iklan khas fazura....yg ada video masa pelancaran dulu  ...
gticute Post at 16-3-2011 10:02



tu la pasal.. mek x nmpak lagi iklan pajura tu.. terselit dlm iklan cina tu ada la.. xde mana meletop pun iklan tu!!
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2011 10:15 AM | Show all posts
berangan sungguh... stakat kat malaysia ni x yah le nak belagak... x kemana pun...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 16-3-2011 10:18 AM | Show all posts
this gossip definitely bukan fazura
normah ni kawan baik fazura
kukulangau Post at 16-3-2011 10:08



   huhuhu ... really???
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2011 10:19 AM | Show all posts
mek dgr album dia nk release dah kat u.s!! uols mampo??
elorna Post at 16-3-2011 10:12



    mek buat majlis release album gambo kat UY jer la kalu gitiew .. Ulu Yam .. vuley??? hehe
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2011 10:22 AM | Show all posts
mek buat majlis release album gambo kat UY jer la kalu gitiew .. Ulu Yam .. vuley??? hehe
samshik Post at 16-3-2011 10:19



sesuwai sgt uols!!
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2011 10:23 AM | Show all posts
yuan.........     tak kenal... tak kenal....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2022 08:49 PM GMT+8 , Processed in 0.105478 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list