CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 17939|Reply: 75

Ada suami tapi "baby" untuk kekasih...

[Copy link]
Post time 5-3-2011 10:32 PM | Show all posts |Read mode
TIDAK lama lalu, SS pernah menulis perihal seorang artis yang boleh tahan cantik orangnya. Dalam coretan itu, lebih kepada persoalan apakah dia sudah bercerai dengan suaminya kerana ada pihak menyampaikan maklumat pada SS, aktres itu asyik menyulam cinta dengan lelaki muda kacak bergaya yang bertugas dalam bidang kewangan.

Sempatlah juga SS merisik dengan teman artis yang rapat dengannya, mereka memaklumkan aktres itu masih tinggal sebumbung dengan suaminya dan nampak intim seperti biasa.
Menilai kenyataan dua sumber yang bercanggah, SS terfikir apakah aktres ini berlaku curang terhadap suaminya? Namun, enggan membuat andaian melulu, SS biarkan gosip itu berlalu begitu saja.

Tup! tup! baru-baru ini timbul lagi isu artis itu menduakan suaminya dan kali ini secara terang-terangan apabila menemani kekasihnya bermain futsal siap panggil dengan panggilan ‘baby’ lagi.

Yang menjadikan orang sekeliling pelik dan hilang rasa hormat, baru saja dia menafikan rumah tangganya bergolak dalam satu program dan mengakui hubungan dengan suami baik-baik saja dan tidak pernah bercerai, tapi dalam pada masa yang sama, ber’baby’kan orang lain.

Kalau setakat mengusik panggil ‘baby’ saja tidak mengapa tapi liuk lentuk dan cara belaian memang mata yang melihat sedar akan wujudnya perasaan yang tidak seharusnya berlaku antara mereka.

Bukankah panggilan istimewa seperti itu sewajarnya untuk insan yang paling dicintai dalam hidup kita? Kalau ada suami, bermakna suamilah selayaknya menerima gelaran itu.

SS bukanlah arif sangat soal agama, tetapi perbuatan isteri curang terhadap suami sudah terang lagi bersuluh hukumnya berdosa besar dan tidak cium bau syurga selagi tidak mendapat kemaafan suami dan Yang Maha Esa. Meremang bulu roma SS, mudah-mudahan wanita lain elakkan perlakuan sumbang itu.

Satu lagi berita yang SS ingin sampaikan, seorang artis yang mengahwini seorang ahli sukan, khabarnya sudah bercerai kurang dua bulan lalu. Entah betul, entah tidak tetapi rakan suami artis itu sendiri yang mengesahkannya.
_______________________________________________________________________________________________________

hehehhe siapakahhh???
ada dua benda nak teka dalam ni. aku dah gigih highlight dah .. silakannn...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-3-2011 10:36 PM | Show all posts
sapo ni???
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2011 10:40 PM | Show all posts
yg pes tu ditujukan kepada yg nih..sila rujuk...

http://mforum3.cari.com.my/viewthread.php?tid=527932&extra=&highlight=amyza%2Badnan&page=1

yg seken tu sila carik senirik..

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2011 10:40 PM | Show all posts
tunggu page 5 kot
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2011 10:40 PM | Show all posts
seorang artis yang mengahwini seorang ahli sukan, khabarnya sudah bercerai kurang dua bulan lalu


yg nie iols nak speku ayu dgn zakuan tu voleyy..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-3-2011 10:44 PM | Show all posts
yg pes tu ditujukan kepada yg nih..sila rujuk...



yg seken tu sila carik senirik..
mea Post at 5-3-2011 22:40



   ooooooo ya kahhhh ... huwwwaaaarupa rupanyaaa..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-3-2011 10:45 PM | Show all posts
yg nie iols nak speku ayu dgn zakuan tu voleyy..
luve Post at 5-3-2011 22:40



   tapi dia kawin tak sampai 2 bulan lagi kan. takkan dah cerai... bukan kot awal lagi tu hehehe...
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2011 10:48 PM | Show all posts
Reply 7# MissLibra

oo yeke..bukan la camtu..nexxtt..hehe
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-3-2011 10:48 PM | Show all posts
yang 2nd tu..Rita Rudaini dgn pemain bola yg kembar tu ke..?

yg sorng tu baru kawin dgn ayu raudhah tu,,,,.
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2011 10:49 PM | Show all posts
tkt nak teka2 ni.. tp dlm kepala trbyg kapel  2.. mintak2 x dia la.
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2011 10:52 PM | Show all posts
yg pes tu ..iols speku amyza adnan...aritu kan terjah kat melodi
yg seken tu rita ngan aidil kot
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2011 10:53 PM | Show all posts
yg nie iols nak speku ayu dgn zakuan tu voleyy..
luve Post at 5-3-2011 22:40



   dorang kawen xsampai 2 bulan pong lg..cmno tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2011 10:55 PM | Show all posts
dorang kawen xsampai 2 bulan pong lg..cmno tu
cik_kiah Post at 5-3-2011 10:53 PM



    ai rasa dia nak speku abg kpd si kembar tu...rita & aidil...
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2011 10:57 PM | Show all posts
ai rasa dia nak speku abg kpd si kembar tu...rita & aidil...
mea Post at 5-3-2011 22:55


agaknya..tau2 jahs bang usop neh
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2011 11:11 PM | Show all posts
salwa ngn sominyer.. kot lar....
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2011 11:18 PM | Show all posts
mcm AA je yg dlm melodi aritu..kat fb mmg AA penah tulis g tengok futsal every night..pastu siap beli jam AX same pattern dgn fadil bullah tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-3-2011 11:19 PM | Show all posts
apalah...gossip tak lengkap...pastu suh owang pikir....
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2011 11:21 PM | Show all posts
Tup! tup! baru-baru ini timbul lagi isu artis itu menduakan suaminya dan kali ini secara terang-terangan apabila menemani kekasihnya bermain futsal siap panggil dengan panggilan ‘baby’ lagi.



Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2011 11:56 PM | Show all posts
klu betol amyza.. husband dia pun bukan setia sgt..
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2011 12:11 AM | Show all posts
aku pon terfikir amyza......
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2022 11:13 PM GMT+8 , Processed in 0.117542 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list