Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
55973
View
201
Reply

kekerapan anda keluar rumah tak pakai underwear

  [Copy link]

Author: af_mania       Show all posts   Read mode

Post time 21-6-2011 10:07 AM | Show all posts
huhuk....mcm2 ..xpakai suar dlm pon jadi isu...hahahaha....ada x laki pakai panty prm ???
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2011 05:20 PM | Show all posts
huhuk....mcm2 ..xpakai suar dlm pon jadi isu...hahahaha....ada x laki pakai panty prm ???
alya9000 Post at 21-6-2011 10:07

ada ke laki pakai panty pompuan?pelik jer..mcm aku kalo gi keje or jln2 pakai spender tp kalo kt umah pkai..kalo kuar umah pakai treksuit, aku xpakai spender..da trbiase..
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2011 03:51 AM | Show all posts
sejak khatan ak pakai boxer jer
it feels good..hehehe

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2011 01:22 PM | Show all posts
hahahhah kelakar baca tread nie...ada ilmu dan juga jenaka...haahahh
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2011 10:24 AM | Show all posts
rase bebas..
tp g keje aku pakai.. time kuar mlm2 je..
Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2011 09:43 PM | Show all posts
Reply 1# af_mania

Biasanya, saya tidak akan pakai seluar dalam apabila keluar rumah^^ Hal ini demikian kerana pakai seluar dalam rasa ketat dan tidak selesa. Jadi, saya rela tidak pakai

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2011 10:09 PM | Show all posts
Reply 86# Jason96

kalau tiba-tiba burung punai tu mengeras macamana? kan terbonjol dalam seluar tu...tak malu ke kalau perempuan perasan..
Reply

Use magic Report

Post time 26-8-2011 10:36 PM | Show all posts
Reply 87# matlampir

Malu? Kenapa nak malu? Kita kena yakin dan kalau perempuan pandang, itulah pasal mereka, siapa panggil mereka pandang, kan?
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2011 12:18 PM | Show all posts
saya ternah pakai kot...pergi kerja pun tak pakai...stim stim lah..lagi baik bagi awk tengok
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2011 12:37 PM | Show all posts
kalau aku..malam memang x pakai dah la..
lagi satu, aku x pakai spender bile time nak cycling..just pakai tight dengan cycling pant yg ade span tuh..memang freedom..
memang itu salah satu petua kalau nak cycling..

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2011 03:23 PM | Show all posts
malam or dok dalam umah baru bebas...
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2011 10:33 PM | Show all posts
asal takde vote hari2 x pakai sbab malas nak basohh
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2011 05:23 PM | Show all posts
malu seyh tgk org cycling yg pakai suar tight paras peha..pehtu tebonjol jek........anak aku siap tegor lagi.."ee org tu tak malu pakai mcm tuh"..masa tu aku tgh ngeteh ngan anak2..kbtlan sekumpulan org yg berbasikal ni pon baru sampai.nak ngeteh gak.lalu lak dpn kiteorg..ngan sexinyer...aku ni tetunduk malu..no komen..lah

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2011 09:00 AM | Show all posts
salah satu petua org benggali utk kekuatan batin
ialah jangan pakai spender... biarkan dia bebas sepanjang masa..
bagi darah2 semua berjalan lancar tanpa sekatan...sebab tu la kot diorang punya tuuuut tu NALAAA...
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2011 09:20 AM | Show all posts
salah satu petua org benggali utk kekuatan batin
ialah jangan pakai spender... biarkan dia bebas se ...
zulka Post at 11-10-2011 09:00



    tapi bukan ke kalo tak pakai nanti boboy tak reti duduk diam??bahaya tau..
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2011 10:29 AM | Show all posts
tapi bukan ke kalo tak pakai nanti boboy tak reti duduk diam??bahaya tau..
melinda_gordon Post at 11-10-2011 09:20



pandai2 ler mengawal... ikat kat pinggang ke..
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2011 10:34 AM | Show all posts
pandai2 ler mengawal... ikat kat pinggang ke..
zulka Post at 11-10-2011 10:29



    {:1_126:}   adeh...senak perutku..
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2011 10:41 AM | Show all posts
haha..memacam..boleh ker ikat kat pingang
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2011 12:00 PM | Show all posts
haha..memacam..boleh ker ikat kat pingang
mimieja Post at 11-10-2011 10:41



   
boleh dik... ikat hujung takuk 'dia' dgn tali.... pastu lilit kat pinggang
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2011 01:37 PM | Show all posts
Reply 99# zulka


    kih2....zulka wat camtu ka..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.101891s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list