CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 11263|Reply: 74

ADA SESUATU KAH DI RUMAH KU??

[Copy link]
Post time 9-2-2011 11:56 AM | Show all posts |Read mode
Assalamualaikum semua ...
Aku nak citer, semenjak akhir2 ni aku rasa umah aku mcm ada sumthing ajer ..
sebelum ni aku mmg ada sikit gangguan tp alhamdulillah sejak berubat pas2 wat bacaan yasin kat umah benda2 tu suma x ada.
tp yg memusykilkan aku skang ni, aku rasa mcm ada 'benda' aje dlm umah aku, sbb aku ckp mcm tu aku dah terkena 2 kali
waktu tu tengahari ..

first tu aku demam so lps mc aku balik umah terus tdo .. hasben aku lah yg g amek anak aku balik skolah
waktu anak aku balik skolah, dia masuk bilik air sbb nak siap2 g skolah agama pulak .. masa tu aku sedar anak aku masuk bilik air pas2 aku mcm perasan hasben aku pulak masuk bilik air. Tapi mata aku mcm berat ajer nak bukak masa tu, mcm antara sedar dan tidak yg aku igt lepas hasben aku kuar dari bilik air dia terus g katil baring sebelah aku. Aku pun diam aje sbb mata aku mmg berat sgt2 masa tu, mgkin sbb aku makan ubat tp yg aku perasan bentuk badan hasben aku suma warna itam masa tu. Bila aku sedar aku tgk tak ada sapa2 sebelah aku, bila aku kuar tgk hasben aku ada pastu aku tanya ada masuk bilik ke? dia kata tak de, bila dia tanya kenapa aku ckp x de apa2. lps 2,3 ari aku kena lagik mcm tu .. waktu tghari jugak tp masa tu aku nmpk mmg mcm kelibat hasben aku padahal masa tu dia dah turun bawah nak g amek anak aku balik skolah.

dan yg aku perasan bila aku sorang2 aku mesti rasa mcm ada org lain kat dlm umah tu .. aku tak leh tdo time sorg2 .. mulalah kna himpit, ada suara bagi salam ... adik aku pun ada bgtau dah dkt sebulan dia tak leh tdo sbb tiap2 mlm dia perasan ada benda dok perhatikan dia dlm bilik. bila aku balik umah mak aku baru2 ni pun adik bongsu aku yg dulu tggl ngan aku bgtau dia selalu gak kna himpit pas2 nmpk benda itam dok peratikan dia tdo tp dia tak nak ckp ngan aku.

ada sesuatukah di rumah aku??

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2011 12:06 PM | Show all posts
jin..............darijenis hanturaya
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-2-2011 12:14 PM | Show all posts
jin..............darijenis hanturaya
hantukiller Post at 9-2-2011 12:06



huwaaa .. bro takutlah ...
dari sapa punya tu??
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2011 12:17 PM | Show all posts
huwaaa .. bro takutlah ...
dari sapa punya tu??
mamasaffiya Post at 9-2-2011 12:14
macam your hubby punya.... agak je!

Hanturaya suka menyerupa "tuannya"
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-2-2011 12:23 PM | Show all posts
bro, mmg tau arwah nenek dia dulu ada bela benda tu
tp katanya dah buang sblum meninggal tp hasben x rapat ngan arwah nenek dia

tp adakah dari sbelah sy jugak sbb sejarah family ayah pun ada gak citenyer .. huhuu

jgn dia menjelma menyerupai hasben dah lah .. weekend ni dia tak ada 2 hari lak tu g pontian
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2011 12:29 PM | Show all posts
macam your hubby punya.... agak je!

Hanturaya suka menyerupa "tuannya"
hantukiller Post at 9-2-2011 12:17



   masa sy bca cter TT pn sy rsa cmtu jgk....huhuhuhutp sy xdok pengalaman & ilmu so xberani nk ckp lebih2....
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2011 12:40 PM | Show all posts
Reply 4# hantukiller

tak juga, kdg2 antu raya atau jin ni mgkn ikut masa kite balik umah lewat malam...i pon penah tekena. ada satu masa tu hubby i kerap balik lewat malam. dua tiga ari lps tu masa dia tak balik lagi, i takleh lena, baru nk tido dgr macm ada benda kt luar umah, dengar cam ada org panggil nama la, dngr cam suara menangis/merintih. pastu cam rasa nk kena tindih ngan menatng tu. i terus bangun dari tmpt tido dan tak brani nk baring. i gelisah sampi hubby i balik. bila hubby i ada kt umah, jarang kena gangguan. i pon tanya my hubby, balik lewat mlm, masuk umah bagi salam tak...sbb kot ada benda ikut. kebetulan selang 1 hari keje dia dah setel, dia tak balik lewat lagi dah....i slalu prasan kalau hubby i kdg2 je balik lewat, tak ada gangguan mcm tu....
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2011 12:53 PM | Show all posts
scery....... bwk2 baca doa sblm msuk umah...
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2011 01:30 PM | Show all posts
ada....confirm ada....
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2011 02:04 PM | Show all posts
sila lakukan sesuatu
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-2-2011 02:31 PM | Show all posts
Reply  hantukiller

tak juga, kdg2 antu raya atau jin ni mgkn ikut masa kite balik umah lewat mal ...
bukanomi Post at 9-2-2011 12:40



mmg betul tu .. adik saya tu sker balik lewat mlm
kdg2 sampai kul 2 pagi baru balik
mulut ni dah puas nasihat kat dia tp tak moh dengar

samalah time hasben x de .. kdg2 tgh baring2 dgr sore lelaki .. kasar dok panggil kita
hehehe
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-2-2011 02:32 PM | Show all posts
scery....... bwk2 baca doa sblm msuk umah...
anisanim Post at 9-2-2011 12:53



insyaAllah mmg amalkan baca doa sblum masuk umah
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-2-2011 02:32 PM | Show all posts
ada....confirm ada....
pinktriangle Post at 9-2-2011 13:30



huhuhu .. ye ker??
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-2-2011 02:33 PM | Show all posts
sila lakukan sesuatu
kikuri Post at 9-2-2011 14:04



tgh mencuba ni ..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-2-2011 02:38 PM | Show all posts
klu ikutkan sepupu aku yg boleh tgk2 ni .. katanya family sblah ayah mmg ada benda2 yg ikut
mcm adik aku tu benda baik .. dia tgk dari jauh ajer ...
aku ni je x tau ada ke x sbb ari tu dia tak jumpa aku

ikutkan arwah atok aku dulu mak aku citer .. asal maghrib ajer misti arwah atok aku tak ada, tggl kain pelikat ajer pas2 tingkap terbukak .. huhuhu ... mak cik aku pulak adik aku pernah ddk umah dia, dia kata mula2 nmpk kat dlm bilik pas2 bila dia turun makcik tgh sdp lepak tgk tv. paksu aku x bleh bersilat, klu bersilat merah2 muka dia ...

klu arwah atok belah mak aku pulak dia berubatkan org .. pas2 ada harimau .. mak aku ckp sampai skrg benda tu ada jaga rumah nenek aku
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2011 04:57 PM | Show all posts
tumpang share cite yerk..
umh aku pun ada gak kena mcm ko tuh.. tp bkn aku yg nmpk, kazen aku.. tp yg pelik nyer keturunan hubby aku xde pon menuntut2 nih.. kompom sesgt xde.. sbb aku kenal kuarga dia ni mcm mne..
so ada sesapa blh jelaskan??
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2011 08:03 PM | Show all posts
teringat drama seram tajuk Hantu Raya
bila hubby dia outstation, benda tu yg dtg
wife dok ingat hubby balik awal...
silap2 tido dgn si isteri...
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2011 08:17 PM | Show all posts
cegah sebelum parah. TT dah panggil ustaz ke dtg umah tgk tgkkan ape yg patut..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-2-2011 09:45 PM | Show all posts
teringat drama seram tajuk Hantu Raya
bila hubby dia outstation, benda tu yg dtg
wife dok ingat hu ...
immortallez Post at 9-2-2011 20:03



isshh .. jauhkanlah
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 9-2-2011 09:46 PM | Show all posts
cegah sebelum parah. TT dah panggil ustaz ke dtg umah tgk tgkkan ape yg patut..
hearts Post at 9-2-2011 20:17



panggil dtg rumah tu x adalah tp ada mintak org tgk2kan
org tu kata benda tu nak kaco hasben sy tp x bleh sbb hasben ada pendinding
sbb tu kaco sy sbb sy lemah semangat
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-1-2022 05:15 PM GMT+8 , Processed in 0.188443 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list