CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 5387|Reply: 34

[Tempatan] Sanusi dakwa dihalang hadiri program Kerajaan Persekutuan

  [Copy link]
Post time 29-3-2023 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
ALOR SETAR: Menteri Besar, Datuk Seri Muhammad Sanusi hari ini, mendakwa dihalang daripada menghadiri sebarang majlis dan program anjuran Kerajaan Persekutuan.

Beliau berkata, larangan itu termasuk daripada menghadir Pameran Antarabangsa Maritim dan Aeroangkasa Langkawi 2023 (LIMA) yang dijadual berlangsung pada 23 hingga 27 Mei ini.

"Keputusan terbaru Kabinet Perdana Menteri Ke-10 adalah melarang Menteri Besar Kedah daripada apa jua program kerajaan persekutuan termasuk LIMA di Langkawi.

"Apa boleh buat? Kalau panas, jangan koyak," katanya ringkas melalui akaun media sosialnya.

Beliau bagaimanapun tidak menjelaskan mengapa keputusan itu diambil dan bagaimana mengetahui mengenai larangan berkenaan.

Berita Harian

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-3-2023 04:26 PM | Show all posts
hahahaha... ckap org lain diktator ujong2 diri sendiri diktator dgan sanusi jahh pun kecutt
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2023 06:47 PM | Show all posts
kalau takde dia ni mmg hambar politik negara....badut sarkas....saban hari dok buat lawak jenaka hangKartun.
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2023 06:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana litar moto??tak siap2 lagi ka??

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2023 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg pungkoq panaih tu hang.. yg koyak tu pun hang.. tu dok melalak pasai bola dulu bukan hang kan… isu beras. airport kulim hang lupa dah kaaaa..

Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2023 07:11 PM | Show all posts
mengarut.........projek persekutuan.... tuan rumah sapa???
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 29-3-2023 07:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Koyak dah ngan sanusi yg kelolo dan savages itteww
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2023 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts

"Keputusan terbaru Kabinet Perdana Menteri Ke-10 adalah melarang Menteri Besar Kedah daripada apa jua program kerajaan persekutuan termasuk LIMA di Langkawi."


LOL. Dasarrr diktator nk mampuih. paknonfiraun
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-3-2023 08:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Event kat negeri kedah tp menteri kedah sendiri di larang pergi. Kalo aku jd mb kedah aku potong bwh bg anjing makan. Nmpk sgt x de kuasanya umpama badut Sarkis.
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2023 09:53 PM | Show all posts
tripleid replied at 29-3-2023 06:52 PM
Mana litar moto??tak siap2 lagi ka??


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2023 10:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Serius la wey, rindu zmn PN Best nih. Selalu sedekah buat rakyat tersenyum melahirkan tokoh2 badut se Malaysia!

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2023 10:43 PM | Show all posts
dia koyak pun hang rugi, dia panas pun hang rugi. tapi dengan rakyat Kedah sekali ikut terheret rugi. hang cuma ada modal slogan bodo tu saja lah, apa manfaat dok ulang-ulang untuk bangga diri tapi hakikat sebab pulut santan binasa.
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2023 04:11 AM | Show all posts
kalau ada takut downgrade majlis kut, takda sinar. bawak2 la makan tempe bnyk2 mcm bekas mentri doktor gigi glow up nok mkn tempe dgn duit berjuta2 je.  
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2023 04:49 AM From the mobile phone | Show all posts
It's ok nanti  payung kuning kedah pujuk...
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2023 07:27 AM | Show all posts
puak2 walanat semua dah koyak.  freedom of spiss katanya...
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2023 08:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalu aku jadi pm pun aku halang jgk.sbb antara pembangkang paling jahat mulut ialah sanusi.mulut melambang hati yg kotor bercakap.pgg jawtan atas nama parti islam tp akhlak mengalahkn org kafir laknatullah..
Cuba celik minda wahai penyokong pas .negara akan rosak dibwh NUSIBAT. Org yg tak guna nama “islam” berganda akhlak lg elok..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-3-2023 09:08 AM | Show all posts
benda yang klua dari mulut sanusi ni bleh caya ka?
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2023 09:54 AM | Show all posts
Kuin-Kepam replied at 30-3-2023 08:59 AM
Kalu aku jadi pm pun aku halang jgk.sbb antara pembangkang paling jahat mulut ialah sanusi.mulut mel ...

tgk muka pun rasa nak ludah

dah la pangai ngn mulut sama huduh

ape ke bodo sgt org kedah suka sgt dgn musibat ni


Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2023 09:57 AM | Show all posts
tripleid replied at 29-3-2023 05:54 PM
tgk muka pun rasa nak ludah

dah la pangai ngn mulut sama huduh



org kedah kata sanusi ni mesra org kampung, rendah diri boleh jumpa without temujanji terutama di kenduri kenduri. Org Kedah tak nak pemimpin mcm anak Tun yg terpelajar sopan santun wife tak bertudung anak anak semua belajar di KL.




Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2023 12:56 PM | Show all posts
Edited by tripleid at 30-3-2023 05:02 PM
DARSITA replied at 30-3-2023 09:57 AM
org kedah kata sanusi ni mesra org kampung, rendah diri boleh jumpa without temujanji terutama d ...

tapi mcm lawak plak sbb mukhriz yg dorg benci tu dulu pun dpd parti Bersatu yg org kedah ramai2 undi pru15 haritu..

org kedah anti mukriz tapi yg kena hukum PH/umno..rasanya ramai je pemimpin2 selain Pas yg berjiwa rakyat kat kedah tu kalau diberi peluang jadi MB

Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-6-2023 04:33 PM GMT+8 , Processed in 0.282765 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list