CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 31500|Reply: 268

Dakwaan Syamsul Rekaan Semata-Mata- Puteri Sarah Ingatkan Syamsul Sedang Disiasat, Ira Kazar Sudah Dipanggil

  [Copy link]
Post time 21-3-2023 06:40 PM | Show all posts |Read mode
Puteri Sarah Liyana mempersoalkan tindakan suaminya, Syamsul Yusof memfailkan permohonan nusyuz terhadapnya pada Selasa.


Sarah atau Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, 38, berkata, sepanjang tempoh empat tahun rumah tangga mereka bergolak, Syamsul tidak pernah sekali pun membangkitkan hal dinyatakan dalam permohonannya di mahkamah.


Katanya lagi, dia yakin berada di pihak benar dan dakwaan dibuat Syamsul adalah sekadar rekaan semata-mata.


Foto: IG




"Kenapa baru sekarang nak failkan nusyuz sedangkan masalah ini sudah berlaku sejak empat tahun lalu. Apa yang dia mahukan lagi?


"Buatlah apa pun sebab saya tak takut. Saya yakin berada di pihak yang benar.


"Cuma ingin saya ingatkan yang mereka (Syamsul dan Ira Kazar) sedang dalam siasatan di bawah Akta 559, Akta Kesalahan Jenayah Syariah di bawah Seksyen 23,” katanya kepada mStar.


Luahan Puteri Sarah itu sekali gus memberi gambaran hubungan Syamsul dan isteri keduanya, Ira Kazar sudah lama terjalin.


Dalam pada itu, Puteri Sarah berkata, dia tidak gentar dengan dakwaan dibuat terhadapnya malah menzahirkan rasa syukur kerana mendapat sokongan keluarga mentua ketika dia berdepan dengan kes mahkamah.










Malah kata Puteri Sarah, Ira juga sudah dipanggil untuk memberi keterangan dan sedang menunggu tindakan lanjut mahkamah.


"Saya bersyukur kerana ibu mentua sentiasa berada di belakang saya dan dia sedia untuk menjadi saksi dan pencelah terhadap kes membabitkan saya dengan isteri kedua Syamsul dan ahli keluarganya yang sedang berjalan di mahkamah sekarang,” jelasnya.


Pada petang Selasa Syamsul memfailkan permohonan nusyuz terhadap isteri pertamanya, Puteri Sarah di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Selangor.


Antara alasan yang dikemukakan Syamsul adalah mendakwa Puteri Sarah berlaku curang dengan bekas kekasihnya yang juga suami orang, meninggalkan rumah kelamin sejak Oktober 2020, enggan mematuhi notis nusyuz dan memfitnahnya memukul serta tidak memberi nafkah. -CARI


Sumber: mStar
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-3-2023 06:51 PM | Show all posts
bukti mana bukti
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
totokreturn. replied at 21-3-2023 06:51 PM
bukti mana bukti

Dah ada buktila sbb tu si birah kena panggil..
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:03 PM From the mobile phone | Show all posts
totokreturn. replied at 21-3-2023 06:51 PM
bukti mana bukti

lol
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:14 PM | Show all posts
semoga soley birah degawan mereput dlm penjara lepas ni.
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:17 PM | Show all posts
sol tamau tunjuk ke perbualan wassap ps dengan kekasih lama. huhuhuhu
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 21-3-2023 07:26 PM From the mobile phone | Show all posts
SOL TERANIAYA SEUMPAMA JONI DEPP

- Porumer Cari -
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:28 PM From the mobile phone | Show all posts
_blackbird replied at 21-3-2023 07:17 PM
sol tamau tunjuk ke perbualan wassap ps dengan kekasih lama. huhuhuhu

Jaga aib katanyehhhh

Padahal cerita rekaan

Kita tungguuu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-3-2023 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
totokreturn. replied at 21-3-2023 06:51 PM
bukti mana bukti

Ni kot bukti video yg ira sent masa ps nk bersalin sumayyah
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts


Kalau ada video tuttt yg biirahh atr. Tak tally dgn tarikh nikah,hbs la kau sol.. jntan2 dah bersorak gembira konon ps curang sekali Ps bagi sedas.  Mesti keluar ayat jangan tayang aib.

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
X caya jer ps affair ngn exbf
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Baca latest statement Sarah kata dia, Sol dengan Ira dah kena panggil untuk disiasat kes persetubuhan luar nikah. So meols rasa & tidak syak lagi memang Sarah ada bukti & dia dapat video x senonoh video senggama dua mangkaq ubi ni masa sheols mengandungkan Sumayyah.
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:42 PM From the mobile phone | Show all posts
bukan senang2 nak kata ada persetubuhan luar nikah unless memang ada bukti yg sahih
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Si birah bodoh  tu yg kasi bukti kt sarah

Sol2 kno ko skndal dgn bdk kelas belakang
Padan muka  
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti sol muka tgh tebal skrg 1 malaysia tau sol main dgn birah sblm nikah
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
SY berzina? Baru sekarang PS nak londeh? Tu lah ko SY,  kalau elok2 je, bagi apa yg PS nak (talak), takdela sampai mcm ni sekali ko kena londeh.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-3-2023 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
asfaz replied at 21-3-2023 07:37 PM
Kalau ada video tuttt yg biirahh atr. Tak tally dgn tarikh nikah,hbs la kau sol.. jntan2 dah berso ...

Elok2 public xtau laki bini disiasat sebab persetubuhan luar nikah, sekarang satu Malaysia dah tahu.
Sol2.. PS tu 4 tahun sedaya upaya jaga aib.
Banyak lagi yg dia xkeluarkan.
Boleh plak tak nak lepaskan PS and saman nusyuz.
Terus PS bg sedas.

Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
asfaz replied at 21-3-2023 07:37 PM
Kalau ada video tuttt yg biirahh atr. Tak tally dgn tarikh nikah,hbs la kau sol.. jntan2 dah berso ...

Sol sol tak memasal ps spill pasal ni plak, sebenarnya dia penah sebut pasal ni kat video dulu tp dia tak bgtau detail. Dah elok dia coverina lagi pasal tu selama ni hari ni satu malaysia tau.
PS penah sebut pasal satu kes tu yg mana hanya dia, sol , ira dan pihak Jais je tau.
Dia ada sebut juga penah terima video masa dlm pantang.


Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
missHaidiD replied at 21-3-2023 07:45 PM
Mesti sol muka tgh tebal skrg 1 malaysia tau sol main dgn birah sblm nikah

Sol the real penonggang ugama penunggang melayu selain dr kepris si pakcik bawang bangsar bubble
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2023 07:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Nurul8001 replied at 21-3-2023 07:48 PM
SY berzina? Baru sekarang PS nak londeh? Tu lah ko SY,  kalau elok2 je, bagi apa yg PS nak (talak),  ...

Ya dia dah diamkan selama ni maybe biar pihak jais je yg dedahkan tp sol meminta sangat kan dah tak memasal jer
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-6-2023 09:13 PM GMT+8 , Processed in 0.169310 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list