Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123320
View
2500
Reply

[KOLEKSI] gambar2 Flora a.k.a tumbuhan (^O^)

 Close [Copy link]

Author: skymania       Show all posts   Read mode

Post time 8-1-2011 04:05 PM | Show all posts




Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2011 06:56 PM | Show all posts
Goldkey Post at 8-1-2011 10:11


Besornya rumah kau Goldkey!!
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2011 07:26 PM | Show all posts
Besornya rumah kau Goldkey!!
cmf_blingblings Post at 8-1-2011 18:56



rumah teres je..tapi depan belakang tak der blok..so ada space la..ada view..yang atas ni bunga rumah jiran belah kanan..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2011 10:00 PM | Show all posts
rumah teres je..tapi depan belakang tak der blok..so ada space la..ada view..yang atas ni bung ...
Goldkey Post at 8-1-2011 19:26

Wah banyak sungguh bunga-bunga esotik, tak pernah nampak
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2011 11:06 PM | Show all posts








Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2011 01:28 AM | Show all posts








Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2011 01:32 AM | Show all posts
tanaman di sekitar rumah




Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2011 01:38 PM | Show all posts










Bunga sekitar blok perumahan ku
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2011 03:59 PM | Show all posts
salam semua...nak join sekaki

semua gambar2 adalah koleksi peribadi, diambil sendiri oleh daku d sekitar tempat tinggal ku pada musim bunga dan panas 2010







Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2011 04:02 PM | Show all posts
sambung..






Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2011 04:03 PM | Show all posts
dan lagi...





Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2011 08:54 PM | Show all posts
dan lagi...
nhuser Post at 9-1-2011 16:03

Nampak sgtlah bunga-bunga lebih tu lebih segar dan sesuai dengan suhu dan cuacanya
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2011 01:36 AM | Show all posts
Reply 112# cmf_blingblings

nie kat rose garden, balboa park...memang segar bugar bunga2 nie...dari jauh dah terbau keharuman roses
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2011 03:28 AM | Show all posts
Reply  cmf_blingblings

nie kat rose garden, balboa park...memang segar bugar bunga2 nie...dari j ...
nhuser Post at 10-1-2011 01:36
kat Malaysia ni standardlah kn jenguk ke Cameron   zaman dulu2 kat Bukit Bendera pun boleh dapat bunga cantik2 tapi sekarang macam dah tak ada lagi
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2011 10:07 AM | Show all posts
kat Malaysia ni standardlah kn jenguk ke Cameron   zaman dulu2 kat Bukit Bendera pun boleh dapat b ...
cmf_blingblings Post at 9-1-2011 11:28


Penang makin panas due to pembangunan kot

Apapun, tiap negara ada kelebihan semulajadi sendiri...kalau sini been blessed dgn beautful flowers masa spring/summer...malaysia been blessed dgn musim buah2an yg tak ada kat sini, mcm durian dan rambutan
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2011 03:47 PM | Show all posts
Penang makin panas due to pembangunan kot

Apapun, tiap negara ada kelebihan semulajadi sen ...
nhuser Post at 10-1-2011 10:07
meh blings post pakai balloon...kapai terbang banned durian
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2011 06:06 PM | Show all posts
koleksi sendiri







Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2011 06:07 PM | Show all posts
yg ni gambar sendiri, ambil di sekitar The Datai









Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2011 09:37 PM | Show all posts
Ini yg namanya paku rawan- zaman kecil-kecil dulu Tok buat kerabu


Yg ni tak tahu namanya tp bunganya boleh makan




yg ni tak tahu nama tp banyak di tanam sebagai pengindah taman
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2011 11:03 PM | Show all posts
Reply 118# cmf_blingblings

mesti cantik bila bunga2 teratai kembang serentak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.080772s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list