CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 1639|Reply: 22

[Politik] M Kulasegaran mengakui kebimbangan dan persoalan ramai orang tentang mengapa beliau dikecualikan daripada Jemaah Menteri

  [Copy link]
Post time 4-12-2022 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
M Kulasegaran menyeru agar rakyat menyokong rakan separtinya, Ahli Parlimen Batu Gajah V Sivakumar, yang dilantik menjadi menteri sumber manusia.

PETALING JAYA: M Kulasegaran daripada DAP menggesa rakyat Malaysia untuk terus menyokong kerajaan perpaduan pimpinan Perdana Menteri Anwar Ibrahim, susulan pengumuman barisan Jemaah Menteri baru-baru ini.

Ahli Parlimen Ipoh Barat itu mengakui kebimbangan dan persoalan ramai orang tentang mengapa beliau dikecualikan daripada Jemaah Menteri.Saya menggesa mereka untuk melihat gambaran lebih besar. Inilah Jemaah Menteri yang kita perlukan pada masa ini.

“Jemaah Menteri inilah yang mendapat sokongan semua parti komponen Pakatan Harapan (PH),” katanya dalam kenyataan.


Beliau turut menyeru agar rakyat menyokong rakan separtinya, Ahli Parlimen Batu Gajah V Sivakumar, yang dilantik menjadi menteri sumber manusia.

Jawatan tersebut dipegang Kulasegaran semasa pentadbiran PH terdahulu, dari Mei 2018 hingga Februari 2020.

“Sivakumar mempunyai pengalaman politik yang luas dan keupayaan untuk memacu kementerian ke hadapan. Jika perlu, seluruh pasukan kami dan saya sentiasa ada untuk menghulurkan bantuan kepadanya.

“Kita kembali berada di landasan yang betul,” katanya.Jumaat lepas, Anwar mengumumkan barisan Jemaah Menteri bagi kerajaan perpaduan pimpinannya, yang terdiri daripada 28 anggota.

Mereka terdiri daripada 15 orang Ahli Parlimen Pakatan Harapan (PH) menerusi PKR, DAP, Amanah dan Upko; enam orang daripada Barisan Nasional (BN) menerusi Umno; lima daripada Gabungan Parti Sarawak (GPS) menerusi PBB, PRS dan PDP; seorang daripada Gabungan Rakyat Sabah (GRS) menerusi Bersatu Sabah, dan seorang lagi yang tidak mewakili mana-mana parti.

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-12-2022 01:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada ke org bimbang...
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Kaum dialah yg bimbang agaknya.tak de wakil dlm kabinet
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 07:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Lagi bimbang kalau dia ada dlm kabinet
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 08:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Euuw sapa yg bimbang dia masih bertanding lagi dlm pru pun org raise eyebrows
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 08:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by kakikuDibibirmu at 4-12-2022 08:19 PM

Kerana gula segaran binasa, kerana siakap Sivarasa tigarasa terasa

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 08:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Geng dia je la yg bimbang.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni lah kan yg kata melayu pendatg kat tanah melayu ni dan kaum dia lah pribumi sbnrnya.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-12-2022 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Takyah la koling ni... Jd menteri sumber manusia pun takde function...

Masa kes arwah adib sibuk menyemak sebab bangsa dia terlibat..
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 09:50 PM From the mobile phone | Show all posts
otai_g replied at 4-12-2022 08:40 PM
Dia ni lah kan yg kata melayu pendatg kat tanah melayu ni dan kaum dia lah pribumi sbnrnya.

Ohh tiba plak,fakta mana dia amik
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 10:32 PM From the mobile phone | Show all posts
otai_g replied at 4-12-2022 08:40 PM
Dia ni lah kan yg kata melayu pendatg kat tanah melayu ni dan kaum dia lah pribumi sbnrnya.

Betul ler tu sbb parameswara yg buka melaka. Parameswara dari tamil nadu...korang apa tau? hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
zamzam replied at 4-12-2022 10:32 PM
Betul ler tu sbb parameswara yg buka melaka. Parameswara dari tamil nadu...korang apa tau? hahaha

P. Rameswaran tersenyum sinis
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 4-12-2022 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by mojarean_X at 4-12-2022 10:38 PM
zamzam replied at 4-12-2022 10:32 PM
Betul ler tu sbb parameswara yg buka melaka. Parameswara dari tamil nadu...korang apa tau? hahaha


Bkn Parameswara dari Bukit Siguntang Mahameru ke?

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:54 AM | Show all posts
diam la pundeyy
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Anney punde kunji yillek!
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 09:05 AM From the mobile phone | Show all posts
mojarean_X replied at 4-12-2022 10:34 PM
Bkn Parameswara dari Bukit Siguntang Mahameru ke?

Koliang malaysia ingat saper2 yg ada bau bacang nama parames misti dari tamel nadu. Korang apa tau?...haha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-12-2022 10:18 AM | Show all posts
hahaha..takde siapa nak bimbang...siapa yang pernah berkerja dengan dia tahu lah dia mcm mana
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 10:35 AM | Show all posts
tergezut tgk serban die sooo huge
teringat 1 of harry potter's professor

Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
org die je bimbang
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
supernaturalee replied at 5-12-2022 10:35 AM
tergezut tgk serban die sooo huge
teringat 1 of harry potter's professor

prof yg ade Voldemort kt kepala die tu kan. 1st harry pottah
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-2-2023 07:04 AM GMT+8 , Processed in 0.304290 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list