CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 2010|Reply: 32

[Politik] Dituduh jadi ejen Israel, Anwar arah polis ambil tindakan, kata Fahmi

  [Copy link]
Post time 28-11-2022 09:10 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Pengarah Komunikasi Pakatan Harapan (PH) Fahmi Fadzil berkata, perdana menteri sudah meminta polis mengambil terhadap beberapa dakwaan serius dan fitnah yang dilemparkan terhadapnya.

PETALING JAYA: Perdana Menteri Anwar Ibrahim sudah mengarahkan polis untuk mengambil tindakan tegas terhadap mana-mana pihak yang menyebarkan fitnah mengaitkan beliau dengan beberapa dakwaan serius, kata Pengarah Komunikasi Pakatan Harapan (PH) Fahmi Fadzil.

Fadzil berkata, ia termasuk tuduhan kononnya Anwar bertindak sebagai ejen Israel.“Anwar tidak berhasrat untuk mengambil tindakan terhadap kritikan awam terhadapnya seperti memakai capal (ketika secara rasmi memasuki Pejabat Perdana Menteri).

“Tapi we draw the line (ada had) terhadap elemen-elemen fitnah seperti tuduhan Anwar ejen Israel dan sebagainya… beliau (perdana menteri) telah meminta polis ambil tindakan,” katanya kepada media selepas menghadiri Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan di Ibu Pejabat PKR.

Dalam perkembangan lain, Fahmi berkata, Majlis Presiden PH juga tidak membincangkan mengenai pembentukan Jemaah Menteri namun fokus kepada beberapa isu rakyat termasuk risiko banjir di negara ini susulan musim Timur Laut yang melanda negara.

Selain itu katanya, isu berkaitan kos sara hidup dan kemungkinan berlakunya bencana menjadi antara agenda perbincangan dalam mesyuarat Majlis Presiden PH.Fahmi yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai berkata, pihaknya percaya pembentukan Jemaah Menteri akan diselesaikan dalam masa terdeka

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-11-2022 09:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Marah Pak Non
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 09:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau takda angin.....sambung
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 10:00 PM | Show all posts
alamak takutnyeeeee

logout la camni

Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 10:04 PM | Show all posts
SonicSiLandak replied at 28-11-2022 10:00 PM
alamak takutnyeeeee

logout la camni

Big brother is watching...


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
tikusmontok replied at 28-11-2022 09:46 PM
Kalau takda angin.....sambung


...jangan la.. ko yg pi goncang pokok tu...pulok
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 10:25 PM | Show all posts
Skuau replied at 28-11-2022 10:06 PM
...jangan la.. ko yg pi goncang pokok tu...pulok

dulu kan ada pc forumer cariforum kena angkut balai sekarang lg mudah angkut ponsel je
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 10:25 PM | Show all posts
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, tatutnya....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-11-2022 10:32 PM From the mobile phone | Show all posts
jaga2 ada yg mata2..kang ada berangkut pc pulak
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Fahmi jadi jurucakap.

Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 28-11-2022 10:25 PM
dulu kan ada pc forumer cariforum kena angkut balai sekarang lg mudah angkut ponsel je ...

Arnabkiut vs suara kucing mengawan.

Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 10:40 PM | Show all posts
sharlenetexas replied at 28-11-2022 10:34 PM
Arnabkiut vs suara kucing mengawan.

gaduh pasal siapa ambil remote control tv kan? sampai berangkut pc masing2.  
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 10:42 PM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 28-11-2022 10:40 PM
gaduh pasal siapa ambil remote control tv kan? sampai berangkut pc masing2.

Personaliti tibitigasuku.

Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 10:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Ejen Israel tu memang  fitnah semata. Siapa yang percaya memang bodoh. Hanya setakat satu kontroversi, orang percaya. Bersedia lah siapa yang mula dulu
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 10:58 PM | Show all posts
Tangkap wak sembab...


https://youtu.be/4sjV2tLzu_s

Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2022 12:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Fadzil berkata, ia termasuk tuduhan kononnya Anwar bertindak sebagai ejen Israel.“

Fadzil tu nama bapaknya..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-11-2022 12:10 AM From the mobile phone | Show all posts
tikusmontok replied at 28-11-2022 09:46 PM
Kalau takda angin.....sambung

Org Us tu mmg ada bangsa Yahudi
Bukannya Zionis n Israel
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2022 04:12 AM From the mobile phone | Show all posts
terloncat loncat. pedih mengguris kah.. hmm.. sabor la abg non. parts and parcel of being the PM. org lain kena lagi teruk. mcm2 penyokong2 u ckp kat PM sblm2 ni.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2022 04:48 AM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 28-11-2022 10:40 PM
gaduh pasal siapa ambil remote control tv kan? sampai berangkut pc masing2.

Cer story sikit nak tau gak ceritanya
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2022 06:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Boleh main kasi arah macam ini je?

Oh lufer bang non dah jadi piyem skg....

Express serbis.....cut the queue
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 03:28 AM GMT+8 , Processed in 0.134295 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list