CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 2805|Reply: 41

[Tempatan] Tiada apa apa langkah:Sambil makan Tosei di Bangsar,Reezal Merican, Tengku Zafrul janji terus beri khidmat

  [Copy link]
Post time 27-11-2022 11:01 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 27-11-2022 11:10 AM

DATUK Seri Reezal Merican Naina Merican dan Datuk Seri Tengku Zafrul Abdul Aziz berjanji khidmat untuk rakyat di Kepala Batas dan Kuala Selangor tidak berhenti walaupun tewas dalam Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU-15).

Kedua-dua bekas menteri Kabinet itu berkata, mereka akan terus melakukan segala usaha dengan kapasiti baharu.

Terdahulu, Reezal yang juga Bekas Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan berkongsi beberapa keping gambar ketika bersarapan bersama dengan bekas Menteri Kewangan di sebuah restoran di ibu negara hari ini.

“Pagi ni bersarapan bersama Tengku Zafrul di tempat biasa kami di Bangsar. Restoran ini memang menjadi pilihan kami selalu sarapan, sebab dua-dua suka makan tosei di sini. Cuba teka kami makan di mana?.

“Kami berborak tentang pengalaman pilihan raya lepas. Sambil berborak, ada pelanggan lain datang tegur sapa kami bertanyakan perkembangan semasa.


“Walaupun keputusan PRU15 tidak memihak kepada kami, Insya-Allah khidmat kami buat keluarga Kepala Batas dan Kuala Selangor tidak akan terhenti sini. Apa jua keperluan akan diusahakan dengan kapasiti baharu ini,” katanya dalam hantaran Facebook.

DATUK Seri Reezal Merican Naina Merican FB


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-11-2022 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Alah menang ke kalah ke hidup tetap kena terus. Tp nak pejuang rakyat mcm mn lg. Anda bkn lg ahli parlimen kerajaan mahu pun pembangkang. Mcm x blh terima kenyataan je kena jd rakyat biasa
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 11:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Sebab kalah kan, so takdelah jemputan untuk melangkah ke hotel2 mewah sambil bincang2 & makan2
Hadap jelah tosei kat mamak tu
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 11:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Tulah dulu korang2 geng menteri pandang sebelah mata je pd kluster mahkamah walaupun mereka pemimpin parti. Skrg rasakan...dah kalah pilihan raya jawatan dlm parti pun x de. Post ni general ye bkn maksud refer pd mereka berdua ni...
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
otai_g replied at 27-11-2022 11:23 AM
Alah menang ke kalah ke hidup tetap kena terus. Tp nak pejuang rakyat mcm mn lg. Anda bkn lg ahli pa ...

Kannnn..boleh swipe je bila tgk news pasal diaorg...btw..diaorg kalau tak keje pun, X merempat punya
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 11:44 AM From the mobile phone | Show all posts
MarryPottet replied at 27-11-2022 11:25 AM
Sebab kalah kan, so takdelah jemputan untuk melangkah ke hotel2 mewah sambil bincang2 & makan2
Hada ...

Kalau menang pasti dijemput Kan...pentingnya kena menang hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 11:45 AM | Show all posts
Join the kelab!


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 11:46 AM | Show all posts
MarryPottet replied at 27-11-2022 11:25 AM
Sebab kalah kan, so takdelah jemputan untuk melangkah ke hotel2 mewah sambil bincang2 & makan2
Hada ...


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-11-2022 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang suka biat cerita mesti ingat langkah tosei...
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Dorang tak keja pun, masih dapat pencen. Pencen bagi dorang pun tak penting coz harta dah berkepuk2. Marhein macam kita, yg sebelum atau selepas setiap PRU, masih tetap jerih cari rezki macam biasa.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 03:11 PM | Show all posts
Kat kedai mana tu?
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 03:20 PM From the mobile phone | Show all posts
mojarean_X replied at 27-11-2022 11:26 AM
Tulah dulu korang2 geng menteri pandang sebelah mata je pd kluster mahkamah walaupun mereka pemimpin ...

Zafrul tu aku baca komen masa kempen dia mmg bawak pe'el kayangan.out of touch.org dah sediakan juadah suruh jamah sikit x sudi .ada tempat lain nak pegi katanya. silap besar la calonkan dia kt tempat rural.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Makan tosei kt bangsar ...prthhhh
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 03:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Highflyer19 replied at 27-11-2022 12:04 PM
Yang suka biat cerita mesti ingat langkah tosei...

langkah mamak la
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 03:26 PM From the mobile phone | Show all posts
alesandra replied at 27-11-2022 03:20 PM
Zafrul tu aku baca komen masa kempen dia mmg bawak pe'el kayangan.out of touch.org dah sediakan ju ...

Hahaha teringat plak kisah org kg aku. Anak die pompuan dapat anak datuk. Masa majlis bertunang tu bleh plak datuk tu kata dia puasa. anak dia relaks je pun
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 03:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Skuau replied at 27-11-2022 03:23 PM
langkah mamak la

Langkahekonomi


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-11-2022 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
alesandra replied at 27-11-2022 03:20 PM
Zafrul tu aku baca komen masa kempen dia mmg bawak pe'el kayangan.out of touch.org dah sediakan ju ...

Byk pekerjaan dia cuba masa PRU itu ari

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Bangsar jugak jadi pilihan dia untuk mkn tosei
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Nih langkah mamak heheh
Btw tengku tu makan kat mamak gak eh iols ingat jenis brekpes ngn toasted bagel ke,eggs benedict, french toast bagai
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 03:46 PM | Show all posts
nak langkah apa.. korang kalah kan??

orang dah kalah mana laku

waaaaaaaaaaaaaaaaaarghkahkahkahkah

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 04:47 AM GMT+8 , Processed in 0.127015 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list