CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 47699|Reply: 338

Jangkitan Kuman Paru-paru, Nad Zainal Masuk ICU

  [Copy link]
Post time 22-11-2022 10:50 PM | Show all posts |Read mode
Pelakon Nad Zainal dilaporkan kini berada di unit rawatan rapi (ICU) di Hospital Ampang Puteri, dipercayai akibat jangkitan kuman di paru-paru.


Menurut pengurus kepada selebriti Sherry Al Hadad dan juga rakan baik Nad Zainal iaitu Aina Liza,  dia dimaklumkan keadaan aktres berusia 32 tahun itu stabil namun masih dipantau di ICU.




IG Nad




“Saya difahamkan Nad Zainal mengalami jangkitan kuman di paru-paru (lung infection). Tapi saya tak tahu sebenarnya bila dia kena tu.


“Yang saya dapat maklumat dari pembantu peribadinya, dia baru saja dimasukkan ke ICU. Tapi doktor kata keadaannya sekarang stabil cuma masih di ICU.


“Sebelum ini dia memang ada pergi pemeriksaan doktor tapi ingatkan tak serius. Mungkin long covid tapi tula saya pun tak berapa pasti apa,” katanya kepada Gempak.




IG Nad




Terdahulu, Aina menerusi laman Intastory miliknya pada Selasa memohon semua orang mendoakan keadaan Nad Zainal yang kini dirawat di ICU.


Perkara itu turut disahkan oleh wakil produksi Nad Zainal kepada Gempak.




https://www.instagram.com/p/CkYW6lIJya8/




"Saya mohon doa-doa semua kepada heroin kita Nad, yang dimasukkan ke ICU kerana jangkitan kuman paru-paru.


"Beberapa prosedur telah dilaksanakan, dia kini stabil menurut laporan doktor," maklumnya.




Sumber: Gempak








Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-11-2022 10:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga diberi kesembuhan la yea.. tetiba berubah niat pakai tudung.. berubah nak jd lbh baik.. harap2 dpt sesuatu yg terbaik la yea
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Nad........ Semoga cepat sembuh.
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga diberi kesembuhan dan tiada lagi sakit selepasnya
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 11:22 PM From the mobile phone | Show all posts
oh. laa. kesian. takpe. masuk ampang puteri.
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 11:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Beberapa kenalan ada masuk hospital masalah paru². Ada yg ditebuk juga. Semuanya sebab vape. Adakah dia hisap vape? Moga diberi kesembuhan. Kesian anak²
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 11:26 PM From the mobile phone | Show all posts
moga kuat hadap sakit dan diberi kesembuhan….kesian anak anak ibu sakit….
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 11:38 PM | Show all posts
Lolalala replied at 22-11-2022 11:25 PM
Beberapa kenalan ada masuk hospital masalah paru². Ada yg ditebuk juga. Semuanya sebab vape. Adakah ...

Mungkin vape. Kwn i pun baru keluar hospital lepas sebulan. Kena tebuk paru2 juga sebab vape, tak pernah kena covid lg

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-11-2022 11:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga diberikan kesembuhan.. Aamiin
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 11:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Innalillahiwainnailaihirojiun

Covid ke?
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2022 12:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Allah, icu tu teruk la maknanya. Gws nanad. Terbayang muka anak2nya
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2022 12:07 AM From the mobile phone | Show all posts
rayna_raynes replied at 22-11-2022 11:38 PM
Mungkin vape. Kwn i pun baru keluar hospital lepas sebulan. Kena tebuk paru2 juga sebab vape, tak  ...

Tapi kwn u tu masuk icu ke? Nad masuk icu ini pada i dah kira kronik . Smoga cepat sembuh. Amin
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2022 12:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Bru aritu tgok dia post gmbr dgn pelakon lelaki tu.ala lupa pulak nama dia yg tinggi2 tu.yg skrg digosipkam brcinta
Tiba2 masuk icu pulak
Semoga cpt smbuh nad
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2022 12:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Baru je tamat marathon drama Dendam Seorang Isteri. Benci betul kat sheols
Apa pun semoga cepat sembuh nad
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2022 12:58 AM From the mobile phone | Show all posts
rayna_raynes replied at 22-11-2022 11:38 PM
Mungkin vape. Kwn i pun baru keluar hospital lepas sebulan. Kena tebuk paru2 juga sebab vape, tak  ...

Vape now baru nmpk kesan sbb vape kira baru jgk kan xsmpai 10y lg. Sblm tu x ada kajian sbb benda baru. I baca Ramai share kena paru2 berair.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2022 02:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Moga cpt sht nad
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-11-2022 03:08 AM | Show all posts
jambatannetizen replied at 23-11-2022 12:07 AM
Tapi kwn u tu masuk icu ke? Nad masuk icu ini pada i dah kira kronik . Smoga cepat sembuh. Amin

Haah masuk ICU sebab lung collapsed. Dalam seminggu jugak kalau I tak silap. 2 minggu lebih recuperating di normal ward. Baru keluar 7/11 haritu

Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2022 03:12 AM | Show all posts
anony-mous replied at 23-11-2022 12:58 AM
Vape now baru nmpk kesan sbb vape kira baru jgk kan xsmpai 10y lg. Sblm tu x ada kajian sbb benda  ...

kawan iols paru2 dia sampai collapse. bangun2 rasa macam kena cekik tak boleh bernafas. Ambulance sampai, oxygen dah tinggal 60%
Tu yg masuk ICU terus.

dia memang vaper tegar dalam 5 tahun rasanya sebab masa iols kerap lepak dengan dia 2016 dia still merokok. Tp tak lama lepas tu dia kata nak stop


Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2022 04:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga dipermudahkan... Aaamiin.

Nak tanya...vape dan pod tu sama ke?
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2022 07:00 AM From the mobile phone | Show all posts
rayna_raynes replied at 23-11-2022 03:12 AM
kawan iols paru2 dia sampai collapse. bangun2 rasa macam kena cekik tak boleh bernafas. Ambulance  ...

Betul. Ni la simptom kebanyakan yg kena. Bangun tido susah bernafas rasa tercekik. Oksigen drop.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 02:01 PM GMT+8 , Processed in 0.183208 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list