CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1660|Reply: 15

[Tempatan] GE is Coming :Kenderaan rasmi yang membawa Panglima Tentera Darat Jeneral, Tan Sri Zamrose Mohd Zain memasuki Istana Negara kira-kira jam 2.05 petang.

  [Copy link]
Post time 6-10-2022 03:54 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 6-10-2022 03:58 PM


Kenderaan rasmi yang membawa Panglima Tentera Darat Jeneral, Tan Sri Zamrose Mohd Zain memasuki Istana Negara kira-kira jam 2.05 petang.

Sebelum ini, Sinar Harian melaporkan Istana Negara sekali lagi menjadi tumpuan pada Khamis susulan Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob mengesahkan akan menghadap Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri'ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah.

Malah, tumpuan orang ramai pastinya terarah pada isu yang semakin membahang dan menjadi bualan hangat ketika ini iaitu pengumuman tarikh pembubaran Parlimen.

Sumber SinarHarian

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-10-2022 03:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Ape kene mengenenye?  Udah nak pukoi 4 dah.  Bayang Pak Mael pon tak nampak.  Berhenti la mabok ketom..
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2022 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
tumpanglalu74 replied at 6-10-2022 03:59 PM
Ape kene mengenenye?  Udah nak pukoi 4 dah.  Bayang Pak Mael pon tak nampak.  Berhenti la mabok keto ...

Mmg rutin pm,panglima jumpa ydpa tiap minggu.udoh2 lerr..jgn bagi macai mcm rashiman pancut awei
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2022 05:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak jadi nak unboxing?


Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2022 05:25 PM From the mobile phone | Show all posts
tumpanglalu74 replied at 6-10-2022 03:59 PM
Ape kene mengenenye?  Udah nak pukoi 4 dah.  Bayang Pak Mael pon tak nampak.  Berhenti la mabok keto ...

Berita kat radio bagitahu Tok Mail menghadap YDPA pukul 4.45pm tadi
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2022 06:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Baik la org sibuk2 banjir ni
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2022 06:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Mail saja buat lambat2... Zaid bukan blh buat apa pun... ???? ???? ????
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2022 09:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Gerenti tak cuci kemaluan before bersenggama
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-10-2022 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
bukan dh keluar berite ke mail hadap ptg tadi hanye sbb belanjawan je. takde kene mengene mtk bubar tu sume
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2022 09:56 PM From the mobile phone | Show all posts
namieamuro replied at 6-10-2022 09:49 PM
bukan dh keluar berite ke mail hadap ptg tadi hanye sbb belanjawan je. takde kene mengene mtk bubar  ...

Makna kata Agong tak nak discuss lah. Top 5 tu sapaaa…setakat lepaskan gas je taik tak keluor pun! Lagi sembelit membusok adaaaa!
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2022 09:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Kak-Rohana replied at 6-10-2022 09:56 PM
Makna kata Agong tak nak discuss lah. Top 5 tu sapaaa…setakat lepaskan gas je taik tak keluor pun ...

khennnnn. geli la top 5 top 5. dh knp kene ade gelaran gitu. euwww
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2022 11:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Kak-Rohana replied at 6-10-2022 09:56 PM
Makna kata Agong tak nak discuss lah. Top 5 tu sapaaa…setakat lepaskan gas je taik tak keluor pun ...


Yang pasti PRU bukan dlm tahun mungkin lepas CNY
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2022 11:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Kak-Rohana at 6-10-2022 11:34 PM
akusukaq replied at 6-10-2022 11:09 PM
Yang pasti PRU bukan dlm tahun mungkin lepas CNY


Make sense. time pre tengkujuh ni lah nak budget, nak kempen, nak pasang khemah pastu nak angkat sumpah, nak bentuk kabinet baru bagai..tak ke kucar kacir kena pulak menteri baru yg lemau punahhhhh..silap2 pusat mengundi jadi tempat mangsa banjr..kos PRU bukan murah RM1.1b.. Agong pun tak koser nak melayan!
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2022 11:39 PM From the mobile phone | Show all posts
akusukaq replied at 6-10-2022 11:09 PM
Yang pasti PRU bukan dlm tahun mungkin lepas CNY

Herlok la saper nak bertanding sgt boleh la tempah beras cap muka dia...or best lg toto or selimut berprintedkan rupa dia...haha...
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 05:18 AM From the mobile phone | Show all posts
all these ge talk rasa merimaskan. sbb politik negara berada dlm keadaan paling buruk dlm sejarah malaysia ni. dah nk pilih apa? siapa? ramai la masih x jumpa
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2022 05:19 AM | Show all posts
bulan ni ker
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2022 09:03 AM GMT+8 , Processed in 0.110237 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list