CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 7793|Reply: 66

Tak puas hati dihalau keluar, ejen hartanah dedah ibu aktres calit tahi kucing di rumah sewa

  [Copy link]
Post time 3-10-2022 10:07 PM | Show all posts |Read mode
Edited by annehuda at 3-10-2022 10:15 PM

Baru-baru ini, seorang ejen hartanah mendedahkan sikap ibu kepada seorang pelakon wanita yang tidak bertanggungjawab ketika menyewa di salah sebuah unit rumah yang diuruskannya.
Pendedahkan itu dikongsikan menerusi laman Twitter di mana dia meluahkan kekesalan dengan sikap penyewa berkenaan terutama sering menimbulkan banyak masalah.
Apa yang lebih membuatkan dia bertambah kecewa adalah ibu aktres tersebut bertindak mencalit najis kucing di seluruh rumah sewa berkenaan apabila disuruh keluar.
“Sewa rumah, lepas tu bela kucing simpan dalam rumah jadi busuk. Buyer nak keluarkan mak dia, artis ini langsung tak ambil tahu. “Bila keluar, mak dia calit tahi kucing satu rumah. Kesian buyer. Pengikut Instagram beribu,”ciapnya.
Dalam pada itu, ejen berkenaan turut memberikan sedikit gambaran mengenai aktres tersebut dengan mengatakan dia telah mendirikan rumah tangga dengan seorang lelaki berkulit putih.
Perkongsian itu berjaya mengundang tanda tanya di kalangan warganet di mana ramai meminta ejen tersebut memberitahu identiti sebenar pelakon terbabit.

Sos : ohmymedia

















Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 3-10-2022 10:08 PM | Show all posts
Klue:
Mak aktres
Aktres tu kawen org putih
Mak aktres tu ada followers beribu
Bela kucing

Sapekah?
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2022 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Artis mana ni
Mak dia pula kenapa calit najis kucing lak kat dinding?
Tak senonoh betul!
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-10-2022 10:10 PM From the mobile phone | Show all posts
akies replied at 3-10-2022 10:09 PM
Artis mana ni
Mak dia pula kenapa calit najis kucing lak kat dinding?
Tak senonoh betul!

Aku baca komen,aktres yg nama start L pastu berakhir ngan N. Pastu tak ngaku buat hidung
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2022 10:15 PM From the mobile phone | Show all posts
annehuda replied at 3-10-2022 10:10 PM
Aku baca komen,aktres yg nama start L pastu berakhir ngan N. Pastu tak ngaku buat hidung

Mikel jakson mlaysia. Truknya prngai. Rumah tu kt srwk ke kl?
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2022 10:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak dia duk kl ke?


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-10-2022 10:19 PM From the mobile phone | Show all posts

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2022 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Ini baru gosip. Kalau tak bod gosip tak habis2 dengan tajuk2 thread yg seakan serupa lebih kurang.


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-10-2022 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Misleading sangat twit ni. Celah mana L*** tu top drama actress?
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2022 10:22 PM From the mobile phone | Show all posts
ziziknya main taik kucing
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2022 10:24 PM From the mobile phone | Show all posts
annehuda replied at 3-10-2022 10:10 PM
Aku baca komen,aktres yg nama start L pastu berakhir ngan N. Pastu tak ngaku buat hidung

Mcm da tua sgt mak dia utk jd instafemes kalau follower beribu..
Da la bapak ln baru meninggal haritu..
Xbaik nak menuduh kalau xbetul..
Walaupun iols tetap nyampah ln tu tp time xkena..

  
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2022 10:26 PM From the mobile phone | Show all posts
annehuda replied at 3-10-2022 10:10 PM
Aku baca komen,aktres yg nama start L pastu berakhir ngan N. Pastu tak ngaku buat hidung

Aktres yg nk ambik org asli kije lat kedai roti ke.
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2022 10:29 PM From the mobile phone | Show all posts
pengotor gila, dah org suruh keluar tu, keluar jelah, kot kontrak dah habis ke, sanggup dia lumur najis tu ke dinding rumah, satu hal tuan rumah nak mencucinya, dahlah busuk
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2022 10:32 PM From the mobile phone | Show all posts
lattehazelnut replied at 3-10-2022 10:24 PM
Mcm da tua sgt mak dia utk jd instafemes kalau follower beribu..
Da la bapak ln baru meninggal har ...

Siblings sheols ke tu? Elok je tak yah repair hidung.

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-10-2022 10:32 PM From the mobile phone | Show all posts
lattehazelnut replied at 3-10-2022 10:24 PM
Mcm da tua sgt mak dia utk jd instafemes kalau follower beribu..
Da la bapak ln baru meninggal har ...

Tulah jom kita senaraikan aktres kawen ngan mat salleh
1. Acik lana
2. Kak kinah
3. Ramilah begum

Cer sambung
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2022 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
annehuda replied at 3-10-2022 10:32 PM
Tulah jom kita senaraikan aktres kawen ngan mat salleh
1. Acik lana
2. Kak kinah

Dedulu milah bela kucing. Sheols duk australia, kucing2 duk dgn sape?


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-10-2022 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
annehuda replied at 3-10-2022 10:32 PM
Tulah jom kita senaraikan aktres kawen ngan mat salleh
1. Acik lana
2. Kak kinah

Laki lana omputeh bukan pilipin eh?
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2022 11:21 PM | Show all posts
tahan la duit deposit dia...
pengotor betol kalah yindia duduk pprt
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2022 11:44 PM From the mobile phone | Show all posts
lattehazelnut replied at 3-10-2022 10:24 PM
Mcm da tua sgt mak dia utk jd instafemes kalau follower beribu..
Da la bapak ln baru meninggal har ...

Kecik pulak acik tgk tetek si lana ni masa raya
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2022 11:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 3-10-2022 11:44 PM
Kecik pulak acik tgk tetek si lana ni masa raya

Sempat uols belek yach
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-12-2022 07:28 AM GMT+8 , Processed in 0.117780 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list