CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 1910|Reply: 28

[Politik] Anwar tinggalkan Port Dickson? Kerusi pengkhianat jadi pilihan

  [Copy link]
Post time 29-9-2022 03:43 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode


PETALING JAYA: Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak menolak kemungkinan untuk bertanding di kerusi ‘pengkhianat’.

Kenyataan Anwar itu memberi gambaran yang berkemungkinan beliau akan bertanding di kerusi Gombak serta Ampang yang pernah dikuasai pemimpin utama parti itu.

Anwar bagaimanapun memaklumkan yang beliau belum memuktamadkan mengenai perkara itu.

“Kawasan kubu UMNO pun (PH) boleh masuk.

“Tetapi saya harus pilih kawasan-kawasan pengkhianat. Mesejnya bahawa pengkhianatan dalam politik (tidak boleh diterima).

“Kemungkinan besar (saya bertanding) di kerusi pengkhianat,” katanya pada program Sembang Kencang Kelab Wartawan Kuala Lumpur (KLS) @DSAI di hotel Hilton, Petaling Jaya malam tadi.

Dalam perkembangan berkaitan, Anwar turut menjelaskan yang beliau masih mempunyai hubungan baik dengan Azmin.

Namun Presiden PKR itu berkata, ramai ahli PKR yang tidak senang dengan sikapnya itu.

“Saya kalau jumpa Azmin (Datuk Seri Mohamed Azmin Ali), saya masih menegur dia seperti biasa, tanya keluarga, anak. Kadang-kadang kawan saya tidak suka. Tetapi ini soal kemanusiaan.

“Sama seperti Datuk Seri Najib Tun Razak, bila ke kantin, orang kata, tengoklah orang ini dengan penyamun, saya kata, kita perlu guna cara kemanusiaan. Biar tindakan diambil atas kerosakan yang dibuat, penindasan dan permasalahan terhadap rakyat,” jelasnya. – UTUSAN

https://www.utusan.com.my/nasional/2022/09/anwar-tinggalkan-port-dickson-kerusi-pengkhianat-jadi-pilihan/

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-9-2022 05:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak mengangkat sampah dekat PD lagi dah?
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2022 05:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau bertanding kat Gombak lawan jemin, semburit lawan semburit la aka lawan ‘pedang’
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2022 07:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Melompat kerusi ke sana ke mari. Ikut suka hati dia aje nak bertanding kat mana. Begitulah sistem demokrasi di Malaysia ni digunapakai ahli politik.
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2022 07:26 AM | Show all posts
owh, begitukah...i see...okaylah tu  ,  menarik senario ini.
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2022 07:32 AM | Show all posts
Yang ni lagi pengkhianat.. kawasan yang dia menang dia tak peduli.
sibuk nak bertanding konon kaw pengkhianat..
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2022 07:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Jemin ke....love hate relation khuen
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2022 08:23 AM | Show all posts
patot dia nie kena benam dolu, suka2 hati tukar kerusi parlimen....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-9-2022 08:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Ramai lagi ke fans Anwar ni?
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2022 08:34 AM From the mobile phone | Show all posts
ANWART! ANWART! ANWART!

Burrrrrpppppp
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2022 08:38 AM | Show all posts
Edited by stingergrumpy at 29-9-2022 08:39 AM
mbhcsf replied at 29-9-2022 07:26 AM
owh, begitukah...i see...okaylah tu  ,  menarik senario ini.

Kasih ko tak kesampaian?


Kahkahkahkahkahkah

Tak tahu nak padankhen uker saper

Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2022 08:42 AM | Show all posts
suka hati ko je nak ke sana sini..
pastu bila menang, dah sah2 tak amik tahu hal2 kawasan tu pun...
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2022 08:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Solokkk replied at 29-9-2022 05:24 AM
Kalau bertanding kat Gombak lawan jemin, semburit lawan semburit la aka lawan ‘pedang’

Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2022 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
spankee_fili replied at 29-9-2022 08:30 AM
Ramai lagi ke fans Anwar ni?

Ramai especially dlm cari porem ni. Ari tu sape wat poll byk je dia dpt undian blkg atok
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2022 08:46 AM | Show all posts
bang non kalo bersembang memang A
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 07:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Gang2 semburit, tolong la jgn masuk politik.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2022 08:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa yang Nuaq buat di PD?
Nothing.  Zero.  Yilek.
Nasihat untuk pengundi Malaya....... pilih yg bolih bekerja mcm Anthony Loke...... bukan laki sembang mcm Nuart
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 10:23 AM | Show all posts
ikut suka hati je nak betanding kat mana2
ni jenis bertanding utk diri sendiri...bukan utk rakyat....
ni jenis kalau dah menang hilang ntah kemana......


bangsat punya olang
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 10:25 AM | Show all posts
umpama bukak cawangan bini je abg anwar ni
kejap kajang, kejap PD ..sat gi ampang
napa tak try pekan?
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 10:57 AM | Show all posts
ais_kosong replied at 29-9-2022 07:32 AM
Yang ni lagi pengkhianat.. kawasan yang dia menang dia tak peduli.
sibuk nak bertanding konon kaw pe ...

betul tu, kaw sendiri tidak dijaga... sibuk kaw org...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-12-2022 09:16 AM GMT+8 , Processed in 0.125206 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list