CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1144|Reply: 7

Polis Thailand Dah Kongsi Semua Maklumat Kehilangan Ejen Kosmetik

[Copy link]
Post time 22-9-2022 04:39 PM | Show all posts |Read mode
Polis Thailand berkata, pihaknya sudah berkongsi semua maklumat mengenai penculikan wanita Malaysia dari rumahnya di Tumpat, Kelantan pada 13 September lalu dengan rakan setugas di Malaysia.


Namun, Ketua Polis Narathiwat, Pol Maj Jen Waesamae Salae, enggan mengulas mengenai maklumat yang dikongsinya dengan polis Malaysia.


"Kami bekerjasama dengan polis Malaysia… Mereka mempunyai semua maklumat," katanya kepada Bernama.




Harian Metro




Pada 13 September, ejen kosmetik itu diculik dari rumahnya di Kampung Semat Jai, Tumpat, kira-kira 5.10 petang.


Empat suspek dalam sebuah kereta dipercayai menculik wanita berkenaan dan membawanya ke Thailand melalui jeti haram di Tumpat.


Susulan kejadian itu, polis menahan tiga individu, termasuk suami wanita berkenaan, bagi membantu siasatan kes.


Pemangku Ketua Polis Kelantan Zaki Harun berkata berdasarkan siasatan, suami mangsa, ahli sindiket pengedaran dadah, dipercayai berselisih faham dengan anggota lain sindiket itu dan ia mungkin jadi punca kejadian itu.




Sumber: Harian Metro
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-9-2022 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa maklumat terkini?....
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 07:03 PM | Show all posts
berurusan dengan penjenayah pasti berakhir dengan keburukan..  moga mereka yang tak bersalah diselamatkan.
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Akak cuma mampu berharap tuhan wujud lalu menghapuskan kejahatan jah sis.
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 08:00 PM | Show all posts
yg laki 5 tahun lepas xjumpa lg kan. thailand tu el chapo asia 3 triangle.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Kwn I ckp ..taikun..ketua penjenayah hebat kat Thai ni mmg dr dulu x pernah dpt dihapuskan ditangkap..dh negara dorang mmg mcm tu.
x mcm kat m'sia..polis kita.. bab ketua geng yg ganas mmg cepat dpt digulingkan even smpai saki baki geng.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
dah polis depa pun kena sogok memang la forever bermaharajalela taikun tu  mereka kena sebar gambar without mekap...sebab jauh beza muka dia without mekap kan
Reply

Use magic Report

Post time 24-9-2022 07:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagus polis thai ada inisiatif mencari
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 03:55 PM GMT+8 , Processed in 0.094024 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list