CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 11829|Reply: 130

Cantiknya Anak Tiara Jacquelina, Mirip Sangat Dengan Arwah Hani Mohsin

  [Copy link]
Post time 22-9-2022 11:04 AM | Show all posts |Read mode
Puan Sri Tiara Jacquelina baru-baru ini berkongsi gambar anak perempuannya, Hani Karmila di Instagram.


Selebriti ini mengucapkan selamat hari lahir dan menitiipkan ucapan istimewa buatnya.


Foto: IG




"Happy Birthday to my favourite girl in all the world, the girl who makes me happiest, who warms my heart, and fills it with joy and pride."




  



Di ruangan komen, ramai peminat dan rakan artis turut mengucapkan selamat hari ajdi dan doa-doa untuknya.


tak kurang juga yang meuji-muji Hani sangat cantik dan mempunyai muka seperti arawah bapanya, pelakon Hani Mohsin.




  



Antara komen:


“Sebijik macam arwah Hani Mohsin.”


“Tengok Mila yang cantik ni, teringat kat arwah Hani Mohsin.”








Buat info,  Hani Karmila merupakan anak kepada Tiara bersama bekas arwah suaminya terdahulu iaitu Hani Mohsin.




  



  



  



  



Mila juga seorang atlet seni mempertahankan diri dan baru-baru ini berjaya meraih pingat emas dalam pertandingan seni bela diri Jujitsu bagi kategori 58 kilogram di Kejohanan Antarabangsa Terbuka Singapura. -CARI

  



  



  



  



  


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-9-2022 11:25 AM | Show all posts
Kesian arwah bapak nya
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 11:51 AM | Show all posts
muka tiara dah mcm ning, muka anak dah mcm muka tiara..confuse pulak i tgk mana satu mak mana satu anak
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
lawo anak dia
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 12:27 PM | Show all posts
yg gambo cium tu anak dia ka
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 12:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Gambar bercium tu perlu ke tepek sekali?
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
dewi_rina replied at 22-9-2022 10:25 AM
Kesian arwah bapak nya

Ko dah kenapa? Nampak Hani Mohsin kat alam barzakh ke?
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
makcun14 replied at 22-9-2022 11:30 AM
Gambar bercium tu perlu ke tepek sekali?

Tepek sbb nak suruh org kecam. Meriah sikit benang nanti.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-9-2022 02:21 PM | Show all posts
Suka betul tengok muka Mila ni, cantik betul.
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 02:51 PM | Show all posts
Wowww urban
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 02:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Haah memang cantik. Tkyh mekap tebal2. Dahlah pandai jiujitsu plk tu. Haibat haibat
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 03:00 PM | Show all posts
Cantik anak dia. Features bapak betul rupa di. Mak dia pun lawa. Bonus anak cun!
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 03:00 PM | Show all posts
eh eh cemolot lah
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 03:10 PM | Show all posts
cantik tapi nampak murahan. tak nampak classy dan cerdik macam anak2 tin normala
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 03:22 PM | Show all posts
nampak birah
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 03:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Nmpk happy




Di dunia....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-9-2022 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
cantik siap dgn aura orka..
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 03:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok, muka memang cantik dan nampak eksotik. Tp terkejut bila skrol bawah2 tengok ada gambar tengah kissing. Baru nk tanya forumers lain, nasib tengok sampai habis. Si Mila ni rupanya.
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 03:37 PM | Show all posts
lawo anaknya, muka nusantara.. kaka terkezut ada scene cemolot, kot laa tu asben dia ke kan..
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Gambar tanpa mekap menang jujitsu tu eksotik wajahnya.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2022 10:21 PM GMT+8 , Processed in 0.111790 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list