CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12
Return to list New
Author: theflash

Misteri kucing aku bernama Robert ????

  [Copy link]
Post time 21-9-2022 04:08 PM | Show all posts
Handsome betul dak robert ni.

Kucing I pulak jennifer.

Pendapat I, takde apa yang mistik pun. Mungkin dia jumpa kucing/binatang lain atau sesuatu yang bukan luar biasa kat luar tu. Biasalah kucing outdoor. Lagipun sejenis bangsa oren. Kan special case

Untuk taknak dia selalu keluar rumah, apa kata tt bagi perhatian lebih kat dia. Ikut pengalaman I kucing oren ni lebih manja. Main dengan dia, belikan mainan yang dia minat. Macam oren I, dia suka toy tikus yang I beli kat Mrdiy. Suka betul toy tu, tak puas main. Mungkin sebab toy tu bentuk&fizikal macam tikus betul, so masa dia main tu seolah main dengan mangsa dia yang sebenar siap bunyi lagi. Adik beradik dia yang lain (bukan oren) takde lah sampai macam tu.

Ataupun mungkin jugak robert bosan dengan makanan kat rumah u. So dia nak cari makanan lain kat luar. Tukar2 selalu makanan dia, jadi dia tak bosan. I suka pelbagaikan my cats diet. Kibbles + treats. Kibbles tu pun beberapa flavour I gilir2. Sesekali jugak bagi real food isi ayam / daging / ikan rebus.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-9-2022 11:46 AM From the mobile phone | Show all posts
maaf ot. saya takut kucing
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 02:05 PM | Show all posts
hensem sangat robertnya

mybe ada yg berkenan kot

semoga robert sihat2 selalu
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 06:42 AM GMT+8 , Processed in 0.074410 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list