Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
109919
View
237
Reply

cari partner sosial (sex)....bila jumpa.....jeng3

[Copy link]

Author: Balbo       Show all posts   Read mode

Post time 30-9-2010 07:07 PM | Show all posts
ya hampunnnnn susah nye nk cari suami baik2 sekarang ni
siputsedut Post at 30-9-2010 08:41 AM


nk citer skit nih...

semua tu fitrah lelaki dan setahu sy nak carik 100% lelaki yg x berminat pd pompuan lain selepas

berkawin..rasanya xde lah..

sorang my fren...malam2 x tinggal smayang kat masjid

memang baik gilerr...bini dia pon pakai tudung labuh

tp ada skali tu..kitaorg g kl tp duk lain2 hotel

satu mlm pg kat hotel dia...masuk jer....ada 2 org amoi filipino dlm bilik

keh keh keh...hebat gak kawan aku tu walupon pak lebai
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2010 11:01 PM | Show all posts
Reply 99# hike80


   ya hampunnnnnnnnnnnn citer hapekah?
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2010 11:03 PM | Show all posts
Reply 101# TanSriJess


   ya hampunnnnn...ostat pon fail gak kah   camno nk carik calon somi camni
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2010 11:25 PM | Show all posts
Reply 104# bangcak


   hapekah?
ostat=takleh caya
bangcak=ostat
bangcak=takleh caya
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2010 11:31 PM | Show all posts
Reply 106# bangcak


   mohon bangcak buktikan dlu bangcak dah kawin ke belom...somi orang out of list hokehhhh
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2010 11:38 PM | Show all posts
Reply  TanSriJess


   ya hampunnnnn...ostat pon fail gak kah       camno nk cari ...
siputsedut Post at 30-9-2010 11:03 PM


kena redho jer la...
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2010 11:39 PM | Show all posts
Reply 108# bangcak


   tuh bukan bukti..bak sini nomot ic nk check kat pejabat agama
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2010 11:40 PM | Show all posts
Reply 109# TanSriJess


   ya hampunnnnn naya la weols kaum wanita kalu nk redho sajo pokcik jehhhhhh weihhhh   haruskah weols fotong hape2 yang boleh difotong?
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2010 11:54 PM | Show all posts
Reply  TanSriJess


   ya hampunnnnn naya la weols kaum wanita kalu nk redho sajo pokcik jehhhhh ...
siputsedut Post at 30-9-2010 11:40 PM


camana nk jwb nih yer?

maksud sy bknnya redho saja apa perlakuan mereka

isshh...camana nk ckp ni yer...

mcm nih...err....eemmm

kaum wanita kena terima semua tu fitrah lelaki...minat utama kaum lelaki yg "lurus" adalah kpd wanita

sekat la mcmana pun...perasaan tu xdenya nk luput drp seorang lelaki

( adalah lbh baik lelaki mcm tu drp drp laki yg suka pd laki  )

cuma sebagai isteri ker...gf ker..control supaya minat dan keinginan mereka tu takde terlalu melarat

kalau duk main pompuan siang malam smpai rumahtangga terabai tu memanglah x patut



eehhh...apa yg aku tulis nih?
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2010 12:03 AM | Show all posts
Reply 112# TanSriJess

ooooo..baru clean n clear..mohon tansri lebih detail lain kali.. iols ingtkan nk suh weols redho jer ngn perlakuan kurang sopan dan tak berakhlak tu
yer fitrah laki utk suke ramai pompuan...tp harap menjaga diri dan ingat tanggungjawab..jangan sampai terbabas


harus belajar pakai bedak tebal2 mcm saranan balbo larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2010 12:07 AM | Show all posts
Reply  TanSriJess

ooooo..baru clean n clear..mohon tansri lebih detail lain kali.. :lo ...
siputsedut Post at 1-10-2010 12:03 AM



kalo dh cantek takyah la pakai bedak tebal2...

cuma jg penampilan agar nampak selalu canggih 24 jam cukup la

somi plak takleh nk hipokrit

kalau jiwa suka pompuan mcm tu...atau mcm nih...suruh isteri tu buat apa yg kita suka

ini tak...bab bini pakat suruh berselimut litup..tapi mata suami suka tgk pompuan seksi
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2010 12:15 AM | Show all posts
kalo dh cantek takyah la pakai bedak tebal2
TanSriJess Post at 1-10-2010 00:07



ya hampunnnnn tak shantek pon...lagik2 Balbo suh dengar nasihat tuh..terus iols catit dalam diary harian iols


hahhhh itulah...mohetippp sangat kan...kalau bini nk bli baju baru, lingerie..byk kompelin..itu ini..tapi mata meliar dok tgk pompuan pakai mini skirt...



bini nk bergaya vogue de vass pon byk komen... sbb tuh kot ramai yang kate wanita yang kembali menyingle lepas cerai nampak lebih berseri n shantek...
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2010 07:37 AM | Show all posts
Reply  hike80


   ya hampunnnnnnnnnnnn citer hapekah?
siputsedut Post at 30-9-2010 23:01



   xde la...citer rekaan jek..konon2 nye couple pakwe makwe 2 org ni seronok2 malam sebelumnye...esoknye bila pakwe tu bangun tgk matahari kluar dr belah barat...so dier cuma cuba bagi pengajaran la..mcm mana kalo benda tu berlaku
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2010 07:39 AM | Show all posts
Reply 115# siputsedut

susah jugak kes ni



suami suka tgk pompuan panas dan hangat...tapi bini suruh pakai tutup litup segala...hhhmm?? sebab kalo laki tak suruh..dosa aurat bini pergi ke suami...hmmm...tapi kalo suruh lak...laki dok tgk yg lain...camna tu??


pusing jugak hal ni
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2010 08:30 AM | Show all posts
Reply 117# hike80

harap acik2...habang2...hadik2 dapat beri penjelasan kepada weols
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2010 08:30 AM | Show all posts
Reply 116# hike80


   kannnn..kalu tak pun..tetibe kene tarik nyawa ke..ya hampunnnnnn takut..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-10-2010 06:34 PM | Show all posts
gilo ko kena mekap

kalo bini tu mekap kat muka 3 inci tebal...kenyang jilat bedak la ko :laug ...
TanSriJess Post at 30-9-2010 19:01



agak2 laa kan mekap time nak main....mekap yg ala2 nur fazura aku tu....nipis yet menawan....
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2010 05:24 PM | Show all posts
buat maksiat memang sedap kot bagi orang macamni..pastu bila dapat STD, AIDS atau Hepatitis yang boleh muncul bila-bila jer baru menyesal dan meraung....ingat pas buat maksiat terus dapat penyakit ker, selalunya penyakit tu datang beberapa bulan atau tahun kemudian..so beware...
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2010 12:28 PM | Show all posts
penah gak lah dulu ..tapi ini kes terkena !!!

ada sorang awek nih , dia suruh aku buka webcam dulu... aku pun bukalah webcam... dia kata ensemlah , badan sedaplah ... aku suruh dia buka webcam lagi...dia takmau... dia suruh aku buka baju ... aku buka baju.. dia taip ayat2 yang power lah ... pandai dia nih merangsangkan aku ...

pastu dia suruh aku buka seluar.. , aku dah rasa lain macam.. hahaha ,

aku pancing .. kalau nak tengok , suruh dia buka webcam..dia taknak lagi...aku pun pujuk ..dia pun buka lah webcam dia ...

Aku pun terkejut...

ALAMAK!!! AWEK AKU ...........

pastu gadoh ... dia kata ... Oooo..INI KEJE AWAK YA!!!
Reply

Use magic Report

Post time 5-11-2010 01:18 PM | Show all posts
Reply 112# TanSriJess


mmg ler sume pompuan tau laki ni suke kat pompuan
sebab tu la pompuan ni nak cemburu nak control
tapi bile control tak suke plak..
bile biar, bebas sesuka hati...

sbnrnye camni jela..
org yg dalam hatinya ade iman
dia tau sape dia, dosa pahala
isteri atau gf hanye boleh beri peringatan..suh dgr ceramah ke beli buku agama
tapi dosa yg laki buat tanggung sendiri la..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.115297s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list