CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: Highflyer19

[Tempatan] Cukuplah... saya sudah sedar haram ubah ciptaan Allah

  [Copy link]
Post time 17-8-2022 09:03 AM From the mobile phone | Show all posts
mana cantik nya???? cantik kerrrrr??? buta agaknya.. operate mata laaa
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-8-2022 09:13 AM From the mobile phone | Show all posts
SSls mana mana surgery boleh kena... Ko mahu salah kan DR... Ketika consultancy lagi Dr sudah terang kan tentang infections... 10X surgery masih benak... Mahu play victim...
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 09:14 AM From the mobile phone | Show all posts
300k tapi tak dapat hasil yang dikehendaki. Membazir duit je.
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 09:16 AM | Show all posts
dia ni ke yang nak saman klinik sebab hidung jadi senget tu??
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 09:19 AM From the mobile phone | Show all posts
supernaturalee replied at 17-8-2022 04:40 AM
Nk jual produk ape ni mat

Ubat kuwus dia dh pomot
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 09:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Kayanya 300k habis utk secebis hidung tu je
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 09:23 AM | Show all posts

as expected
mmg bkn citer 0 lah kan

Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 09:31 AM | Show all posts
haru laki zaman laa
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-8-2022 10:00 AM | Show all posts
byk betul duit mamat ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 10:33 AM | Show all posts
membazir ja, kalau ini hasilnya. baiklah betulkan kulit tu sampai floless
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Bersunat itu pun di murkai tuhan juga kerana itu ada yang terpotong apa yang tidak sepatutnya.
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 10:45 AM | Show all posts
300k investment tapi still berupa sendu. kontraktor mana ko pakai ni dikkk?
buat kat siam or indon tak sampai 100k dah cukup helok dah..nak tobat pun berbaloi pastuh
apo..
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 11:03 AM | Show all posts

itu la baru nk cakap benda sama
mana dtg duit byk2
i nak buat crown gigi je pun gigih kumpul duit
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 11:06 AM | Show all posts
syaz_lina replied at 17-8-2022 10:33 AM
membazir ja, kalau ini hasilnya. baiklah betulkan kulit tu sampai floless

setuju sgt. klu rupa tu so so aje sila la jaga kulit muka
bila kulit cantik mmg akan buatkan rupa kita jd menyerlah
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 11:13 AM | Show all posts
pengajaran secara hard way


Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 11:15 AM | Show all posts
nohhh, berjambang rupenye hahahahaha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-8-2022 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
300k tetap sendu dek wajah awak
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 11:56 AM | Show all posts
Mary_jane replied at 16-8-2022 11:45 PM
Mamat ni kot yang gaduh dengan anjuling. Kelakar hokay video dia serang doctor kat klinik. Terkepit2 ...

hahahha lepas anjuling report polis semalam iols folo ig dia..ya ampunnnn keja memaki hamun org je
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 11:57 AM | Show all posts

terus dapat free publicity..hamlau punya kelempok
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2022 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Meols ada jiran baya2 mak meols...jawa tapi kwen dgn kokesen. Idong acik tu mmg terkepit tercongek ke atas mcm arwah maikel jeksen. Dia buat msa zaman 90an. Kekal kepit tu berkanvaskan muka jawa sampai kini.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2022 12:54 AM GMT+8 , Processed in 0.098002 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list