CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: mojarean_X

[Tempatan] Misteri kehilangan Nenek Painah dalam kebun sawit. Post#135 Ada ‘lembaga besar’ jaga nenek Painah selama 6 hari hilang

  [Copy link]
Post time 13-8-2022 09:01 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 13-8-2022 07:25 PM
Memang disyaki bunian dah kidnap acik ni katanya.

[

Jauh sgt nk sampai korea utara tu, kaka sponsor tiket flight maybe deme sanggup g kidnap.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-8-2022 09:02 PM | Show all posts
Bunian nie pilih Spesis ISle je...Molia sangat katanya...Ummah kafiron ahli neraka takmo nak amik
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 09:43 PM From the mobile phone | Show all posts
tktnyaa..
benda gitu mmg logik ke jd?
dia sorok knp eh?
bkn ke org halus tu dis kidnap yg lawa jer..yg takde parut kt bdn..
sbb tu tkt kalau p hutan

Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Die masuk dlm ladang kelapa sawit tu wat ape..
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by glump at 14-8-2022 08:03 AM

Risau kalau dia jatuh dlm parit ..Tak di temui ..ada kes lah Naik moto jatuh parit,seminggu br ditemui....
Warga emas ni kadang mcm budak2 ..Kita sangka dekat2 rupanya dia mintak orang anto dia pi mana2. Pernah terkena warga emas nie mintak tolong hantar dia balik  dari pasar ..rumah dia dekat 10km Dr pasar ,dia pun Tak ingat macam Mana dia jalan2 sampai pasar.dlm.perjalanan dia cerita dia kena Dera ngan menantu dia yg curi duit pencen laki .dia takut kena nanti kena  pukul.tengok rumah dia banglow ,anak2 tak der pi kerja ..dah merayau lagi orang tua tu.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:05 PM | Show all posts
kesiannyaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:19 PM | Show all posts
Edited by dauswq at 13-8-2022 10:20 PM

kenapa aku leh terfikir tertelan dek ular sawa? hopefully dapat jumpa si ibu dalam keadaan baik.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:21 PM | Show all posts
Nham22 replied at 13-8-2022 10:04 AM
Die masuk dlm ladang kelapa sawit tu wat ape..

Untuk mencari sisa daun kelapa sawit untuk dijadikan penyapu lidi.



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-8-2022 10:26 PM From the mobile phone | Show all posts
monreyes replied at 13-8-2022 08:59 PM
kat kampung laki aku dulu isteri Pak Imam kena kidnap..berhari2 juga hilang..jumpa balek atas pokok  ...

Tinggi mana pokok sawit tu? Buah sawit berduri kot cemana dia duk atas sana? Pelepah sawit tu pun tajam juga.
Cemana dia boleh naik atas tu, risau plak takut ular ke apa bersarang atas tu.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 13-8-2022 10:26 PM
Tinggi mana pokok sawit tu? Buah sawit berduri kot cemana dia duk atas sana? Pelepah sawit tu pun  ...

dia kata dia nmpk n dgr org panggil tapi x leh respond...mmg bkn panjat sendiri tu...
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:31 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 13-8-2022 07:25 PM
Memang disyaki bunian dah kidnap acik ni katanya.

[

Seriously......mana depa tahu mak depa di alam ghaib....percaya sgt dgn tipu daya jin @ bomoh....hmmmm...takut dah tinggal rangka je kat realiti  ni celah2 semak
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
dauswq replied at 13-8-2022 10:19 PM
kenapa aku leh terfikir tertelan dek ular sawa? hopefully dapat jumpa si ibu dalam keadaan baik.

ular senduk yg byk cari tikus...tikus hanat ni suka mkn buah sawit
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Nokiaman replied at 13-8-2022 09:02 PM
Bunian nie pilih Spesis ISle je...Molia sangat katanya...Ummah kafiron ahli neraka takmo nak amik:lo ...

Hutan tebal amazon takkan xde bunian versi amerika selatan?


Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
I saspek terjatuh then takleh bangun dah...dalam longkang or bertebing ke..
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 11:48 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 13-8-2022 07:25 PM
Memang disyaki bunian dah kidnap acik ni katanya.

[

Bunian jatuh hati dengan ibu itu ye
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 11:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga makcik ni ditemui selamat...dh bnyk hari ni...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-8-2022 12:29 AM From the mobile phone | Show all posts
becir replied at 13-8-2022 10:55 PM
I saspek terjatuh then takleh bangun dah...dalam longkang or bertebing ke..

Td ada tgk video anak dia tgh tarik sesuatu yg invisible. Katanya tgh tarik mak dia. Tarik sekuat tenaga sampai pengsan. Sian tgk td. Semiga makcik selamat di jumpai.

Ps. Maaf td tertekan button report lak. Tak sengaja sis, guna hp,jari lak tembun
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2022 01:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Harap makcik akan ditemui segara dalam keadaan selamat. Aamiin

Kalau dikidnap bunian, harap bunian tak kulikan makcik untuk buat kerja2 rumah & jaga anak2 mereka. Tolong segera kembalikan makcik kepada keluarganya
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2022 01:28 AM From the mobile phone | Show all posts
ultra78 replied at 13-8-2022 03:48 PM
Bunian jatuh hati dengan ibu itu ye

Ka nak jadikan babu jaga anok2 bonian?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2022 01:42 AM From the mobile phone | Show all posts
I ada tgk bideo anak dia nk tarik2 mak dia tu tp mcm susah nk percayalah
Bukan i x caya alam ghaib tp x nmpk cam real pun , lain sbnarnya kalau org yg betul2 boleh nampak ni , patutnya dia boleh masuk bersama2 mak dia ke alam tu bukan takat gapai2 tangan cmtu je
Ntahlah hmm
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2022 08:10 AM GMT+8 , Processed in 0.156937 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list