CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: YgBenar

[Tempatan] Matikan Aku Dengan Tenang Dan Beriman”- Aliff Syukri Kongsi Gambar Pil Risaukan Orang Ramai.Kena buli cyber dan nak bunuh diri?

  [Copy link]
Post time 13-8-2022 10:07 AM From the mobile phone | Show all posts
namieamuro replied at 13-8-2022 08:06 AM
bini tak malu ke tok laki buat perangai gini?

so ape update terlatest?masih bernyawa ke atau sebal ...

Mesti lah tak kisah.. bakalan janda kaya kot

Mati lebih baik
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-8-2022 10:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Hidup lagik? Dah mati? Atau tinggal nyawa2 ikan?
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
pondan ni punya propa sampai gambar ubat pun kena cilok org lain punya dkt twitter

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Lepas loncing lagu mmg dia anak veranak buat drama terpaling.mohon nurtizen jgn bg perhatian
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:28 AM | Show all posts
Semalam baru nampak iklan herbs kat tv, ingatkan produk herbs dah terkambus. Ada lagi rupanya.

Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Belibis replied at 13-8-2022 09:49 AM
Mungkin berjubah,buat majlis maal hijrah dengan budak tahfiz..acah2 berubah.

Jangan lupa buat lagu islamik berduet dengan binik..
Lepas tu MV ala2 insof gitu… muka ala2 nak menangis…
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:40 AM | Show all posts
Matilaa Nakkkk
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
nikaido replied at 13-8-2022 10:21 AM
pondan ni punya propa sampai gambar ubat pun kena cilok org lain punya dkt twitter

Hahahahahah… vongokkkk ler alip nih….
Propaaaa giler!!!! mesti ada acik2 kundu kepam pprt upload status ala2 memberi kata semangat kat alip nih… hahahahha…

Vongokkk kantoiii…
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-8-2022 10:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 13-8-2022 08:40 AM
Harap yg mandikan mayat dia ni pakai kaki jahh..

lps tu viral pulak wpun dh mati hanye kerna pakai kaki je. meloncat pak lebai
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:46 AM From the mobile phone | Show all posts
nikaido replied at 13-8-2022 10:21 AM
pondan ni punya propa sampai gambar ubat pun kena cilok org lain punya dkt twitter

bongok je terkantoi bodoh gini. inspired la tu dr kes tiktokers mati bunuh diri. lps tu kate kene buli dialam maya. netizen jd punce
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:48 AM From the mobile phone | Show all posts
green~tea replied at 13-8-2022 10:07 AM
Mesti lah tak kisah.. bakalan janda kaya kot   

Mati lebih baik


betul jugak.  ape die kisah. sblm ni pn dh ura2 nk bercerai.  baik jd balu kaya. hrpnye harta peninggalan byk la lps tolak hutang2 yg ade
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 10:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Risaukan orang ramai?? Hahahahahahahahahaahahahahaahhaha
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 11:02 AM | Show all posts
naper masuk bod CI? sapa dia ni? pee em mesia ke? pee em russia ke?

sapa? sapaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?


tendang la masuk bod gossip soc med ke haper sana. semak2 hoiiiiiiiiii



bagi la macai2 politikus bukak bebenang bebanyak . road to GE 15

Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 11:04 AM From the mobile phone | Show all posts
namieamuro replied at 13-8-2022 10:45 AM
lps tu viral pulak wpun dh mati hanye kerna pakai kaki je. meloncat pak lebai

Celik mata dia jap nak viral.. pas tuu baru kiok betul..
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
namieamuro replied at 13-8-2022 10:46 AM
bongok je terkantoi bodoh gini. inspired la tu dr kes tiktokers mati bunuh diri. lps tu kate kene  ...

Bagi aku aci tuu lg bagus.. dia ckp dia buat.. ini bwh tpk kaki aci tu jahh
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 11:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Org mcm ni nak meraih simpati je.. kalo btl2 nak bunuh diri tu yg mcm terjun bangunan sana sini..terjun jambatan sana sini .x de nak kecoh2. Terus buat je.. dia ni mengada2 je..ingat kita heran sgt Gan dia..tah benda marketing mcm ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-8-2022 11:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Akaknye kat dubai, kang terpaksa emegency balik. Nak mati tunggu la dulu sikit hari lg nok.
Lps tu p la nak mati pun, lg org suka
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 11:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Fake to the max
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 11:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Kat twitter dah ada yang claimed gambar pil tu. Kosser kan cilok gambar orang pehtu meraung bagai tiada hari esok. Sendiri cipta kontroversi, sendiri tersedu2 ala2 taubat.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2022 11:40 AM | Show all posts
Kowser melayan drama king sangat
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 09:29 AM GMT+8 , Processed in 0.109618 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list