CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 118193|Reply: 1898

Konsert Faztival Fazura menampilkan Awie, M. Nasir, Ahmad Dhani, Ella, Amir Masdi , Ruffedege & ramai lagi meraikan stokis dan ejen FAZURA

     Close [Copy link]
Post time 12-8-2022 04:56 PM | Show all posts |Read mode
Edited by codenamedream at 18-8-2022 09:30 PM

  



Jom datang beramai-ramai ke Konsert FAZTIVAL FAZURA 2022 yang akan berlangsung pada 11 September 2022, bertempat di Axiata Arena, Bukit Jalil.

Ramai penyanyi-penyanyi terkemuka dari Indonesia akan menemui anda seperti Ahmad Dhani bersama Ahmad Band,Mulan Jameela serta nama-nama besar dari Malaysia seperti Dato' M. Nasir, DatoAwie dan Ratu Rock Malaysia, Ella.

Kumpulan Ruffedge, Zizi Kirana, lppo Hafiz dan Amir Masdi juga tidak ketinggalan memeriahkan konsert ini.

Tiket boleh didapatkan disini https://www.ticket2u.com.my/ bermula 19 Ogos 2022

Gossipnya: Adakah Kaka Faz akan nyanyi lagu?

FAZURA ANJUR KONSERT

Pelakon popular dan usahawan, Nur Fazura bakal menganjurkan konsert Faztival Fazura 2022 pada 11 September depan yang akan menghimpunkan artis terkenal tempatan dan Indonesia.
Konsert berkenaan yang akan berlangsung di Axiata Arena, Bukit Jalil itu membariskan penyanyi popular tempatan seperti Datuk M Nasir, Datuk Awie, Ella, Ruffedge, Zizi Kirana, Ippo Hafiz dan Amir Masdi.

Ia turut disertai Ahmad Band dari Indonesia yang diketuai legenda muzik Indonesia, Ahmad Dhani bersama isterinya, Mulan Jameela.
Fazura berkata, dia bersyukur kerana konsert itu akhirnya dapat juga direalisasikan kerana dia sudah lama menyimpan hasrat untuk membuat persembahan bersama dengan rakan-rakan seni yang amat dikaguminya itu.

"Harga tiket pula sudah tentunya harga yang mampu milik. Ini kerana #miliksemua sudah begitu sinonim dengan jenama Fazura.
"Selain persembahan hebat artis yang saya kagumi ini, beberapa kejutan istimewa juga bakal kami tampilkan semasa konsert ini nanti," katanya di sidang media Faztival Fazura 2022 di sebah hotel terkemuka di sini, hari ini.

Fazura berkata, konsert anjurannya ini bagi meraikan peminatnya yang sentiasa memberikan sokongan kepada kerjayanya dan juga rangkaian produk yang diasaskannya.
"Selain meraikan stokis dan ejen rasmi, Fazura Besties yang menunjukkan pencapaian yang terbaik dan konsisten sepanjang menjadi wakil jualan produk jenama Fazura.

"Saya harap penganjuran sulung Faztival Fazura ini berjaya supaya dapat dijadikan sebagai konsert tahunan," katanya.
Konsert Faztival Fazura 2022 diuruskan oleh Icon Entertainment dan tiket bakal dijual pada 19 Ogos ini dengan harga yang bermula dari RM147.
© New Straits Times Press (M) Bhd

Seating Plan


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 16-8-2022 07:06 PM | Show all posts
Faztival Fazura


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-8-2022 07:16 PM | Show all posts
Media Session

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-8-2022 10:24 AM | Show all posts
Faztival FazuraFattah virtual tour

Seating Layout



Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2022 05:00 PM | Show all posts
Aduh! Gigil Iols bayangkan tapi mestilah ada kot sbb dlm live haritu sheols kata ada lagu baharu. Hehehe...

Kalau ada Ahmad Band, bolehlah request lagu Aku Cinta Kau dan Dia.
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2022 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Faz dan Fattah nak nyanyi silakan…tak luak pun sebb ramai lagi yg mmg best…lagi pun Faz dan Fattah eye candy…csntik herlok kita maafkan…hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2022 05:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Masukkeluar at 12-8-2022 05:43 PM

buat konsert cmni siapa yg jd penaja? kalau fazura fuh byk duitt diaa..ke ada collab dgn mana mana organisasi? dh la smua nm nm besar tu. mahal tu nk bayar.

edited: wow xde sponsor. katanya buat konsert utk fans dia dan utk hrgai pembeli produk fazbulous agen2 dia. tiket berbayar tp mampu milik. *sumber ntah lupa dh tgk igs sapa td hahaha.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 12-8-2022 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Masukkeluar replied at 12-8-2022 05:09 PM
buat konsert cmni siapa yg jd penaja? kalau fazura fuh byk duitt diaa..ke ada collab dgn mana mana o ...

Duit payment Bamtah untuk Mat Kilau kut
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 12-8-2022 05:11 PM | Show all posts
Iols rasa sempena bulan birthday sheols kot kan. Harap2 sheols sponsor separuh lah sempena birthday and kasik tiket murah. Aamiin!
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 12-8-2022 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
sora13 replied at 12-8-2022 05:11 PM
Iols rasa sempena bulan birthday sheols kot kan. Harap2 sheols sponsor separuh lah sempena birthday  ...

Kalau murah nanti berebut
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2022 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Masukkeluar replied at 12-8-2022 05:09 PM
buat konsert cmni siapa yg jd penaja? kalau fazura fuh byk duitt diaa..ke ada collab dgn mana mana o ...

Duot jual tiket la.bkn free tu
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2022 05:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Masukkeluar replied at 12-8-2022 05:09 PM
buat konsert cmni siapa yg jd penaja? kalau fazura fuh byk duitt diaa..ke ada collab dgn mana mana o ...

Kalau colab/penaja mesti ada kat poster
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2022 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow ada m.nasir, ella awie lg. Mahal2 tu kot

Apapun suka tgk nyammar lari2 dgn daddy. Daddy girls sgt

Ok iols tgu benak2 dtg serang sini.
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2022 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow kakafaz. Haibat2. Ramai nama2 besar tu. Nt sblh sana taknk kalah, anjur musabaqah plk
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2022 05:15 PM | Show all posts
wahhhh..semakin maju kakak Faz kita ni.. konsert pulak dah..

artis2 pun bukan bishe2..patut semalam tengok ig story pi axiata arena.

Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2022 05:15 PM | Show all posts

Iols dah pokai pulak beli tiket konsert 3 Generasi dgn konsert Dewa. Dah lah konsert ni sehari selepas konsert dewa. Hampeh betul lah Faz ni. Lain kali kasi tahulah awal2.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 12-8-2022 05:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols minat ahmad dhani...
Teringat2 lagu dia dgn judika tu...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 12-8-2022 05:18 PM | Show all posts
Ticket starting price RM147
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2022 05:18 PM | Show all posts
Patutla masa tgk video fatima nangis tu mcm dalam stadium je.
Rupanya faz untuk faztival ni la.

Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2022 05:29 PM From the mobile phone | Show all posts
cupu replied at 12-8-2022 05:12 PM
Duot jual tiket la.bkn free tu

mmg la bertiket tp msti kluarkan duit sdri jgk nk byr stadium equipment musician. byk duit dia. ttbe je buat konsert diam diam xde klu langsung..pandai dia sorok.
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2022 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
sora13 replied at 12-8-2022 05:15 PM
Iols dah pokai pulak beli tiket konsert 3 Generasi dgn konsert Dewa. Dah lah konsert ni sehari sel ...

Beli harga mampu
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2022 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Tokti buat konsert pun cari sponser kan.
Td kt pc dia takde ckp ke sapa sponser.
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2022 05:38 PM | Show all posts
kelas kawww!!!
panas hati la LEMBAGA hahahhaahaaaaaa haaaaaaaaahhahahaaaaa
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 11:13 AM GMT+8 , Processed in 0.263231 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list