CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 3948|Reply: 56

"Dah Jadi Penyakit" - Ummi Nazeera Minta Doakan Dia Tak Cabut Tudung Macam Artis Lain

[Copy link]
Post time 10-8-2022 10:50 PM | Show all posts |Read mode
Pelakon Ummi Nazeera menerusi video di TikTok meluahkan rasa bimbang perbuatan menanggalkan tudung menjadi suatu 'penyakit'.




Kredit foto: TikTok/IG




Pandangannya itu adalah berikutan isu rakan selebriti yang kini memutuskan untuk tidak lagi bertudung.


Tegas Ummi, perlakuan sedemikian tidak sepatutnya normalisasikan di kalangan wanita muslim.


Justeru, Ummi mengharapkan doa orang ramai agar dirinya terus istiqamah hingga ke penghujung hayat.

"Kalau sudah pakai (berhijab), janganlah buka. Sebab buat begitu sekarang. Ia dah jadi satu penyakit," ujarnya.







Ummi juga menitipkan doa supaya mereka yang menanggalkan hijab kembali menemui jalan untuk kembali memakainya. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-8-2022 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
X yakin dgn diri sendiri ke cane....

Kalau dah pegang kerjaya artis x payahla nl bertudung2 Kalau dah mendayu2 menyanyi, bergelek berlakon jadi bini orglain , ...tam panham akum
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 12:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku doakan ummi kembali labuhkn tudung menutup dada macam masa awal2 dia bertudung dulu
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 07:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Abang kau tu normal ke?
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 08:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Selagi ko duk tergedik² jd retis, belakon sana sini...mmg akan ada la risiko tu. Lainlah ko jauhkan diri dr industri.kemaksiatan ni, ko keje dgn omak ko...omak ko.kan ada biz awat tak.keje dgn dia je. Afterall, nt pun ko kena takeover jgk biz dia tu.
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 08:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Hmm..teringat natasa dulu ckp berdegor2 jugak kat zayan..btul la ckp komen2 lain..xyah msuk industri hiburan
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 08:45 AM | Show all posts

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA setepek

Abang dia pun berpenyakit nguit nguit cacing kerawit
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 10:03 AM From the mobile phone | Show all posts
awenda507 replied at 11-8-2022 12:07 AM
Aku doakan ummi kembali labuhkn tudung menutup dada macam masa awal2 dia bertudung dulu

Kann..terkejut jugalah sbb dia dapat hidayah masa dia tgh study kat oversea dulu..dulu tudung labuh kening pon tak cabut.bila dah aktif balik aje jd pelakon tudung pon dah makin singkat,kening bercukur.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-8-2022 10:14 AM | Show all posts
cuma pada aku..ummi nie ok ja..sbb berlakon pun xde la over2 sgt..dan xselalu pun berlakon..aku doakan ummi istiqomah..mmg cabaran besar selagi bergelumang dengan bidang seni..dan semoga makin jadi lebih baik menutup aurat..
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 10:33 AM | Show all posts
Nnoor2 replied at 10-8-2022 10:53 PM
X yakin dgn diri sendiri ke cane....

Kalau dah pegang kerjaya artis x payahla nl bertudung2 Kalau d ...

tutup aurat tu kan kewajipan wanita Islam...okla dah la dpt pahala...kurangkan dosa membuka aurat.

Gelek2 tu dosa lain....mcm forumer lah keje mencerca mengutuk mencaci je dlm forum ni...

Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 10:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Eh eh, setan bisik telinga ko pun nak war2kan ke? Teringat pulak jaman dia mabuk tonggang langgang. Tapi nampak shuben ok, tak la kot
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 10:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga ummi istiqamah.
Aku suka betul tengok dia ni berlakon. Mmg berbakat. Harap lepas ni ummi dapat watak best2.
Takpelah jarang berlakon pun.
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 10:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni dulu belajar melbourne ngan laki izara bukan main keluar masuk club .
Cakap sampai lupa zaman jahiliyah. Paling menyampah and benci la alim tapi riak angkuh, penyakit katanya.
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 11:05 AM | Show all posts
retis malaysia acah2 semua nk jd setazah sbb memenuhi permintaan pemenat pprt..
retis2 timur tengah pun tak acah2 terpaling gigih menonggang mcm korang
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 11:59 AM | Show all posts

adoiiii kejam yachhhh statement kamoooo..tapi tetap la status haji barbieee agitchuuuuu

Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 12:07 PM | Show all posts
makcun14 replied at 11-8-2022 10:56 AM
Dia ni dulu belajar melbourne ngan laki izara bukan main keluar masuk club .
Cakap sampai lupa zaman ...

exactly                                                  
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-8-2022 12:14 PM | Show all posts
Amboi Hayfa. Moga terus istiqomah.
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Gambar dia dulu2 ada dengan Yusry kot siap short skirt lagi. Mentang2 la time tu Abang Yuci duda
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
harisbee replied at 11-8-2022 10:33 AM
tutup aurat tu kan kewajipan wanita Islam...okla dah la dpt pahala...kurangkan dosa membuka aurat. ...

Pemakaian tudung ni depa letak tempat yang terpaling tinggi rupanya dalam agama...tapi bab bergelek, menyanyi mcm mana pun,  berlakon mcm mana pun , bersentuhan mcm mana pun tu x pe rupanya...asalkan bertudung ...konon bila dah tutup kepala tu terus jd alim ke cane...mulalah nk mati kat mekahla, nampak malaikat la,...

Miss nina tu je yang aku tengok betul2 ke arah agama...x de la dia menyanyi dah, berlakon apatah lagi...mekap pun dia x...pakaian pun labuh...dia kutuk sesapa pun x...termasuk kutuk ex laki dia pun x....
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 01:24 PM | Show all posts
harisbee replied at 11-8-2022 10:33 AM
tutup aurat tu kan kewajipan wanita Islam...okla dah la dpt pahala...kurangkan dosa membuka aurat. ...

heheeee...setujuuu  
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 11:54 AM GMT+8 , Processed in 0.242191 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list