CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: Cari-Saiful

Rapat Melekat! Shah Jaszle Dan Emma Maembong Berpelukan Dan Berciuman

  [Copy link]
Post time 9-8-2022 11:05 PM | Show all posts
Lavender_Violet replied at 9-8-2022 01:22 PM
Emma tu balas dendam dgn lakinya agaknya
Biar laki dia pulak jealous
Sementelah laki sheols galak be ...

Few times jua baca kat forum pasal fiil laki Fatimah ni, betul la agaknya ya khabar angin itu?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-8-2022 11:09 PM | Show all posts
Tapi Shah Jaszle ni nampak okey jua dalam drama petang-petang dengan Sophia Barakbah tu. Taklah seelok zaman bujang dia dulu tapi sesedang mata memandang la untuk jadi hero.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 11:23 PM From the mobile phone | Show all posts
cicicumel replied at 9-8-2022 12:50 PM
Drama Michael Ang uols.. Azabbb..

Tp tulah, dulu2 jd artis bebas sexy bagai.. Skrg jd artis kena tu ...

haha nice reply dia huhu
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 12:57 AM From the mobile phone | Show all posts
boudinniA replied at 9-8-2022 01:55 PM
Kalau betul baik, alim, risau pasal halal haram diorang ni tak jadi retis, tak jadi pelakon..tak jad ...

Awak jelah yg alim dlm dunia ni...
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 01:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Aduyai shah jaszle ni dh xlalu la nk tgk jd hero.. Gundu semacam
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 01:30 AM From the mobile phone | Show all posts
BoLapciOus replied at 9-8-2022 12:04 PM
emma grabb *ss shah jezel ke?gilak ahhh..lgsung xde segan silu..apa perasaan suami dia ek..aduhai

Tepuk bontot
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 03:24 AM From the mobile phone | Show all posts
sambaldurian replied at 9-8-2022 10:12 PM
Amboi emma ni, time dia bertudung mmg aku x tgk la, selebet je selendang dia. Dh x bertudung waktu d ...

Dah diorang pun terus jugak jadi pelakon. Nak cari makan. Drama dgn filem sini terutamanya drama lah, penuh pasal cinta je.
Tak berape suka jugak tengok suami orang dan isteri orang jadi hero dan heroin.
Lebih2 lagi kalau ade scene yg over mcm ni.
Yg dah jadi suami orang tu, ketua keluarga kan, kerja jadi pelakon lps tu buat mcm ni, cari rezeki utk keluarga katanya, lepas tu bagi anak isteri makan hasil kerja jadi pelakon. Mcm mana lah ye? Pandai2 diorang lah kan.
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 03:42 AM From the mobile phone | Show all posts
QueenIsolde replied at 9-8-2022 07:49 PM
Baru nak cakap benda sama, lakinya pun ada gosip kan baru2 ni..agaknya nak balas dendam kot.

Wow finally....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-8-2022 03:45 AM | Show all posts
nama pun pelakon nyah... kalau tak tengok retis melayu islam buat aksi macamni lepastu buka netflix tengok aksi yang sama macam tu jugak... belum cerita dengan gigihnya borong tiket pawagam tengok cerita yang ada aksi macamni... hujung2 sama je dosanya... lain kali tengok tv alhijrah atau masuk kelas agama dik... tu pun nak ajar ke...

btw eee tak selera pulak tengok dedua ni... dah la laki bini orang... kalau herlok baru kaka maafkan agittewww
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 03:47 AM From the mobile phone | Show all posts
nazriatie replied at 9-8-2022 01:19 PM
Bini n laki masing2 x kisah ke tgk partner duk peluk2 org lain? Gilaaaa

Mesti lah tidak....beras bukan free....
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 03:48 AM From the mobile phone | Show all posts
ladybugz replied at 9-8-2022 01:37 PM
rasanya dari dulu mmg dah dasat. dulu x igt la drama ape kat rtm x silap rosyam nor n rita tido atas ...

Kak gee pun kan ..my arwah mom was so disappointed tengok kak gee kita
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 03:59 AM | Show all posts
nazriatie replied at 9-8-2022 01:19 PM
Bini n laki masing2 x kisah ke tgk partner duk peluk2 org lain? Gilaaaa

kalau dah lakinya pun selamber promot dengan heshe ubat kuat untuk suami isteri melambung sampai ke syiling...setakat isteri peluk2 tepuk montot layut shah jasle tu rasanya no hal agittewww...

iols pun ada rasa cringe geli... adakah sebab suami isteri orang ke sebab tak herlok?

cuba kalau herlokkk ala2 pelakon kdrama agittew iols maafin siap backup suruh husnuzon mungkin camera trick

Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 06:40 AM From the mobile phone | Show all posts
boudinniA replied at 9-8-2022 01:55 PM
Kalau betul baik, alim, risau pasal halal haram diorang ni tak jadi retis, tak jadi pelakon..tak jad ...

Asalkan x mencuri x merompak x mkn babi....nk berlakon berbogel pun x pe sb tu cara depa cari rezeki kononnya...apa kisah
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 07:43 AM | Show all posts
nnti kuar la statement "kami dh mcm adik beradik"
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 09:32 AM | Show all posts
Semoga berbahagia hingga ke jannah
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 09:36 AM | Show all posts
apa la korang, tak paham ke dari tahun 80 an para pengiat seni dah cakap, ini adalah menjiwai watak, menjiwai watak tau...ha korang mana tau menjiwai watak...


dah tugas, kena la galas dgn bertanggung jawab

kalo tugas seorang pelacur, kena la kangkang abis dgn pelanggan...dah tanggungjawab dia sebagai seorang pelacur contoh ...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-8-2022 09:40 AM | Show all posts
Napalah cerita2 kat malaysia ni makin teruk
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 09:56 AM | Show all posts
MA punya drama ke? hmmm..
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 09:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Yahhh ini biasaaaaaaaa saja cuols.. yg tak biasa kalau tak berpelukan dgn tak berciuman
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2022 10:03 AM | Show all posts
salimrock replied at 10-8-2022 09:36 AM
apa la korang, tak paham ke dari tahun 80 an para pengiat seni dah cakap, ini adalah menjiwai watak, ...

bukan zaman 80 an jer,  dari zaman P Ramlee pun lagi daring

tapi iyolah zaman tu takde aurat polis
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

31-1-2023 07:26 PM GMT+8 , Processed in 0.094742 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list