CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: Cari-Saiful

Rapat Melekat! Shah Jaszle Dan Emma Maembong Berpelukan Dan Berciuman

  [Copy link]
Post time 9-8-2022 01:38 PM | Show all posts
sampai penyek hidung syah tu terlekat kat muka emma
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-8-2022 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
mesmerize replied at 9-8-2022 01:13 PM
euww geli..
dulu ai geli tengok scha alyahya peluk hisyam hamid dalam Isteri vs Tunang.. dah la 2-2 ...

Dulu dlm Istanbul tu lisa da menikah dgn yusri kan. Relax je lisa naik belakang beto
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahah itu hari aiman hakim ni shah jaszle .. dua2 laki bini org
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasib shah jaszle da kurus. Selera sikit emma nk peluk. Kalau kembang talam cm dulu tntu emma koser nk layan
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Untuk berlaku adil.. klo suami xkisah wife peluk lelaki lain, msti wife pun xkisah klo suami peluk prempuan lain. Agaknya mcm ni la dunia mereka yang bebas pergaulan
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau betul baik, alim, risau pasal halal haram diorang ni tak jadi retis, tak jadi pelakon..tak jadi penyanyi, tak jadi pengarah drama/filem. Faham.
Yg single ke yg dah kahwin ke sama je. Dah duduk dlm industri HIBURAN ni kan. Tambah lagi cerita2 kat malaysia ni penuh dgn cerita cinta je. Cerita genre lain masih sikit dihasilkan. Asyik buat kisah cinta.
Jadi banyaklah adegan2 mcm ni.

Walau skrg makin ramai retis yg acah2 dah berubah, selalu up pergi usrah, jumpa ustaz/ustazah, up quotes hadis...tapi sudahnya kau masih lagi jadi retis.
Jadi tak payah puji sangat mana2 retis lelaki dan perempuan yg dah "berhijrah" ni.

Dan netizen pun bukan semuanya diorang kecam. Netizen pun pilih2 nak kecam yg mana.
Pastu ade pulak perbezaan tahap kecaman.
Ade yg  dikecam teruk2...ade yg  biasa2.
Tu sbb retis ni tak kisah.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 01:57 PM | Show all posts
krustykrab replied at 9-8-2022 01:20 PM
Setuju dgn chuols...baik retis berbungkus ke tak berbungkus sama je..dh duk dlm industri kemaksiat ...

Sebab tu kebanyakan rumahtangga artis susah nak kekal..
Selagi dalam industri kemaksiatan begitulah..
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
MadameOnion replied at 9-8-2022 12:31 PM
masalahnya emma ni bernapsu ke dgn shahz jaszle ni? tu je persoalan aku

Skrg SJ tu dah makin mantop.. Hensem.. Die pasang body balik nampak seda0 dan kemas  ja.. Mewangi gitulaa
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-8-2022 01:57 PM | Show all posts
makin menjadi-jadi drama melayu skrg eh...hebat betul masing2 x nak kalah...daring...berlumba-lumba nk buat adegan mcm ni pastu viral...up la nama drama tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 01:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Bervogel sekalipon, tahap drama meleis tatap takuk ittuew jua. Tade yang boleyh dikomersialkan ke turkiye atau uk ker..
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 02:00 PM | Show all posts
mrsamz replied at 9-8-2022 01:22 PM
Masa covid semua meratib takde job..kene covid pun dah sudah..survive belaka semuanya..tu yg hilang  ...

time ramai terpaling insofffff...termasuk la si abil..
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 02:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Bohsia & mat rempit ni shelf lives depa amatlah singkat.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 03:00 PM | Show all posts
eeuuuu tp klu si kembong ni berlakon mmg over pn. dpt plak laki x semegah mcm ni elok laa korang
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Xtau kenapa rasa geli tgk..kot ye pun dh x bertudung, perlu ke ko nk menyeksi bagai..acik2 kepam yg x sabar tgk drama2 mcm ni mesti rasa suwitttt kan
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Tu sebab aku rasa sesuatu sgt bila artis bercakap pasal agama...cth nk duk mati kat madinah la...jumpa malaikat kat mekah la....mcm2 lagi la...


Doniya akhir zaman
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 03:08 PM | Show all posts
SJ gak yg huntung...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-8-2022 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
lolita737 replied at 9-8-2022 12:01 PM
sama macam k-drama sekarang..dah berani ada scene 18++..
malay drama pun dah terikut2..kalau channel ...

Btul weh ...skrg aku layan berita pun dkt Awesome Tv lebih telus n jujur xde mcm tv kerajaan yg lain mengampu je keje ...... Berita Awesome Tv dia siar je bab rakyat hentam kerajaan hahahahaa
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 03:26 PM | Show all posts
Swinger at its best khuez cuolls
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 03:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Artis murehennnn kannnnn... Wat du yu espek
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2022 04:06 PM From the mobile phone | Show all posts
gorgeous pula
ema dlm wedding dress tu …say yes to the dress…

apa lah pilih job x semengah…padahal ema tu terror berlakon…..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

31-1-2023 01:48 AM GMT+8 , Processed in 0.089021 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list