CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234
Return to list New
Author: sepuluhkambing

Yatie Kitchen Mengamuk Kes Body Shaming!

  [Copy link]
Post time 9-8-2022 09:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Abang cyst tu geram kat cikmok. Tu je.. cikgemok takyah meroyan. Sok lusa makan sekuali gak..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-8-2022 02:44 PM | Show all posts
tpi org pandai masak mesti gebu2 kan..mcm acik yatie ni tk tunjuk bdn penuh , tgk tgn sheols sahaja pun dah tahu sheols sejenis gebu...tpi dah kaya pattnya dah boleh hire trainer ke....
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2022 03:02 PM | Show all posts
Edited by HoneyManjer at 11-8-2022 03:04 PM

org kutuk dia gemok ke ape eh...tatahu apa punca nak mengamok macam tu...sbb takde story backward...hahaha

aku dulu gemok...org mengata sedapppppp sangat2...kata macam2 kat aku...xdak shape...kerusi patah...dsb...aku pun diet la...dah nak masuk tahun kedua diet...hmpir 60kilo saya lose weight...

skang...yang kutuk2 aku plak tya aku mcm mana diet...buat apa...makan apa...so moral of the story, ko cuba la diet...bior deme malu sendiri plak telan ayat deme...

huhuhu...if kene kutuk sebab gemok la
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2022 05:32 PM GMT+8 , Processed in 0.085521 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list