CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12
Return to list New
Author: CARI-MAL

Banyak Laporan Tak Tepat, Isteri Penari Ditimpa Skrin Gergasi Cerita Kejadian Sebenar

  [Copy link]
Post time 6-8-2022 06:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya
Kita semua berisiko untuk menjadi orang kurang upaya walaupun dilahirkan sempurna.
Malang tidak berbau bila2 masa kemalangan boleh menimpa kita.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-8-2022 07:03 PM From the mobile phone | Show all posts
borrow replied at 6-8-2022 08:43 AM
berat skrin tu 600 kg. Sekelip mata ja , dancer lain mest trauma.
Pnh jumpa pesakit lumpuh seluruh b ...

Sampai bila dia akan duk hospital tu? Kesiannya macam dah tak bermakna dah hidup dia pun
Takutnya bila sebatang kara dan hilang upaya
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 08:34 PM | Show all posts
Suchi replied at 6-8-2022 07:03 PM
Sampai bila dia akan duk hospital tu? Kesiannya macam dah tak bermakna dah hidup dia pun
Takutny ...

Ntah. Tringat lagi sheols bunyi ee eee camtu. Nurse  dtg n tegakkan tilam. Kan katil hospital mcm seat keta (dpn) boleh naik turun. Dh bosan baring nk "duduk" plak. Gitulah life sehari2. Ekceli ni dh lama , skrg tatau apa jd pd sheols.
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2022 09:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya..
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 10:00 AM GMT+8 , Processed in 0.080937 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list