CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: SCORE

Pusat Perunding Haji Furada (PPHF) X 'The Noor By Neelofa' bukan Doyof Al Rahman Program (DARP) X Saudi Vision 2030

  [Copy link]
Post time 2-8-2022 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau betul isu neh
Lofake pun terlibat sma
Semoga Allah bukan kn jln
Buat org2 teranya neh
Tuntut keadillan

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-8-2022 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa citer kak chah tu. Dah balik ke belum? Kak chah xnak spill k apa jadi. Hihihi
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2022 06:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Jemaah pakej haji yang LembagaNPD up dalam IG dia nampak mcm ada penambahan, dari 3 orang tu jadi 4 orang sekarang..... tapi mungkin tak bawa apa-apa signifikan rasanya sebab tambahan seorang tu bini kepada Tekong Jemaah pakej haji tu.

Mereka baru balik antara tarikh 1/8/2022 atau 2/8/2022. Tapi kali ni jah tak pergi pula sambut mereka balik, hari tu bukan main mencapub waktu sesi pemantauan Makkah Route yang bukan inisiatif TH pon tapi tu inisiatif Kerajaan Saudi. Hari tu kata pakej mereka 40 hari kan.... sampai tak 40 hari?
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2022 07:24 AM | Show all posts
BarbiePink replied at 2-8-2022 01:23 PM
Kalau betul isu neh
Lofake pun terlibat sma
Semoga Allah bukan kn jln

nama agensi jah takde antara 3 agensi penipu

selamat lah jah ( di dunia setakat ni)
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2022 07:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Incanto replied at 3-8-2022 07:24 AM
nama agensi jah takde antara 3 agensi penipu

selamat lah jah ( di dunia setakat ni)

Denda langgar sop pn x setel2 lagi.. mmg selamat lah kat dunia dulu jah penonggang agama
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 10:27 AM | Show all posts
slyfynx replied at 5-7-2022 08:51 PM
Pe mende program haji dgn pinjaman peribadi?
Gilo ape

nak beribadah di tanah suci pun berhutang. sedangkan hukum asal kalau berkemampuan bukan berhutang
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
BarbiePink replied at 2-8-2022 01:23 PM
Kalau betul isu neh
Lofake pun terlibat sma
Semoga Allah bukan kn jln

isu pasal LembagaNPD dengan furda ni memang betul. Mereka jadi selamat sebab suruh jemaah yang tak dapat visa duduk rumah kemudian janji akan pulangkan balik duit. Jemaah yang pergi pon nampak macam tak cukup 40 hari pon macam iklan mereka. Mereka baru je balik haji tu, boleh beri alasan lagi kata nak berehat kan? Canang cerita macam letih sangat le kononnya mereka tu. Kita tengok apa Modus Operandi mereka lepas ni sebab beria tunjuk botol air zam-zam tulis PPHF dan tulisan Arab tu tulis Furada padahal tahun ni dah start sistem mujamalah. Bila tengok haji tahun ni boleh dapat gambaran yang tahun depan akan diteruskan guna sistem mujamalah. Kita tengok macam mana mereka nak spin tahun depan

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
sweetyroses replied at 2-8-2022 01:24 PM
Apa citer kak chah tu. Dah balik ke belum? Kak chah xnak spill k apa jadi. Hihihi

baru balik tapi tak nampak macam 40 hari pon mereka di sana macam yang LembagaNPD heboh. Mereka semua dalam maktab 57 waktu haji tu tapi memang jemaah dari banyak agen. Ada je citer Kak Cah tu, search je nama dia terus naik. Gigih betul Kak Cah tu sebut Tajuddin tu Dato' padahal dah ada forumer semak yang nama tajuddin tu tak ada dalam senarai yang dapat Dato' pon. Berdatin-datin dengan bini si Tajuddin tu. Nmpak mcm kejar pangkat sangat puak2 mereka ni, lain kali sebut semua tu Dato'-Dato' dan Datin-Datin
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-8-2022 08:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 16-8-2022 09:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Cokoro replied at 10-8-2022 08:04 AM
https://www.google.com/amp/s/www.bharian.com.my/amp/berita/nasional/2022/08/986289/agus-rizal-tidak- ...

Pasal ni mmg jadi tanda tanya mcm mana mereka beroperasi, pelik betul cara mereka buat biz. Jk ada lesen tu dari tahun bila mereka dapat? Cuba siapa2 di sini tolong check...... adakah PPHF X TheNoor ni ada lesen yang sah atau tidak?
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2022 01:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Cokoro replied at 10-8-2022 08:04 AM
https://www.google.com/amp/s/www.bharian.com.my/amp/berita/nasional/2022/08/986289/agus-rizal-tidak- ...

mereka sedang cari pelabur... apa lagi benak2 sekalian melabur le untuk tohan kamu

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2022 07:21 AM From the mobile phone | Show all posts
SharifBakhti replied at 20-8-2022 01:54 AM
mereka sedang cari pelabur... apa lagi benak2 sekalian melabur le untuk tohan kamu

Kena tunggu balik modal innai tu dulu baru ada duit utk melabur
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2022 07:32 AM From the mobile phone | Show all posts
likilu replied at 29-7-2022 08:14 PM
Korang dah baca ke belum?

Kak cah masih mengupas pengajaran dari sesi haji dia ye, jangan ketinggal ...

Apsal humble brag mcm baru lps di lahirkan ke
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2022 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Cokoro replied at 20-8-2022 07:21 AM
Kena tunggu balik modal innai tu dulu baru ada duit utk melabur

ini RM500 pon dah boleh, kita tengok benak mana yang akan terkena kencing dan akan berbau hancing
terpaling ke tak terpaling modus operandi scammer LembagaNPD ni?

Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2022 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
SharifBakhti replied at 20-8-2022 01:54 AM
mereka sedang cari pelabur... apa lagi benak2 sekalian melabur le untuk tohan kamu

Si lofake ni bisnes from A to Z semua ada unsur scamming
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2022 09:34 PM From the mobile phone | Show all posts
bioessence replied at 20-8-2022 10:41 AM
Si lofake ni bisnes from A to Z semua ada unsur scamming

Betul.... dan biz Noorapp ni yg trpaling tunggang agama. Sgt benci dgn Modus Operandi tunggang agama mereka ni sejak kes selipar muslim friendly dari Noorapp ni.

Data hari ini... kita tengok lepas 88 hari nanti
Biz2 Lembaga NPD ni jenis sama je termasuk yang ini.. harap benak2 le untuk lariskan

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 06:01 PM GMT+8 , Processed in 0.085482 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list