CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: YgBenar

Beta Telah menonton Filem Mat Kilau”-Bertuahnya Fattah Amin & Fazura Dpt Tonton Filem ‘MAT KILAU’ Dgn SULTAN SELANGOR

  [Copy link]
Post time 5-7-2022 04:21 PM | Show all posts
OyaTonggek replied at 5-7-2022 03:47 PM
mcmmana nk tepek promo jahpamteknai dgn bini naik kuda? dgn pakai niqob gold mcm pleopatra je m ...

Yang ni ke? Nmpk kat ig. Salah sorg yg jd stockist inai nunha

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-7-2022 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
zamzam replied at 5-7-2022 02:09 PM
So ko rase saper tumpang saper?

Karang aku sebut kuang ajar ko tak boleh terima...soalan belum.dijawab ko dah nak bertanya soklan yg sama pada sipenanya soklan...mintak kena terajang keww apa ni?
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
per706 replied at 5-7-2022 04:15 PM
Tu la tu,smpi aku pon x pham.berjubah berniqab tu utk ape.jika colour pkaian tu obviously utk tari ...

Tgk gmbar latest x? Pakai heels tongkol tumit halus
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:26 PM | Show all posts
dewi_sakura replied at 5-7-2022 04:21 PM
Yang ni ke? Nmpk kat ig. Salah sorg yg jd stockist inai nunha

Pergi lah naik kuda tu, tunggang sampai ereb sana.. ada kat sini pun menyemak je, perangai mengarutKesana tu bawak sekali segala keturunan, pastu takyah up apa2
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:28 PM From the mobile phone | Show all posts
TODS replied at 5-7-2022 07:07 AM
Seriouss laaa Jahlop dok gigih up pak setad dia kerja kuat 3-4pagi eveyday...mentang2 awang dok dl ...

Ksian dia ni kan.. Apa yg faz buat smua dia nk tiru.. Ritu faz mekapkn fattah utk g tygn mat kilau tu, xlama lps tu dia pun up kat igs dia siapkn laki dia jgk..in action utk crmh apa ntah..org mcm ni ksian. Jns xnak kalah.sedaya upaya nk org bg phatian dkt dia.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:30 PM | Show all posts
Masukkeluar replied at 5-7-2022 04:20 AM
aku bru tgk video faz tepek kt ig dia ms tgk wayang dgn SS TPS, manja si fattah ni..

bila org pakat ...

iols masa tgk tu kan, iols mcm, "weh comelnya dua ekor ni". sorang sejenis pemalu, sorang lg sejenis supporter. Allahu, moga bahagia kekal ke Syurga FATTZURA.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
dewi_sakura replied at 5-7-2022 04:21 PM
Yang ni ke? Nmpk kat ig. Salah sorg yg jd stockist inai nunha

Muka kuda tu nmpk bosan je hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:31 PM | Show all posts
auntyonion replied at 5-7-2022 04:39 AM
Bamtah tu memang garit chuolss..dulu zaman bercinta pn ada je dok usik2 faz..tp masatu nampak faz  ...

teringat dia dok hembus2 cinta kakafaz masa photoshoot mag apa entah. hahaha! garit si awang ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-7-2022 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
TODS replied at 5-7-2022 07:15 AM
Mak aiii kasut tongkol diaaa....

Mak ai.. Niqabis apa gini.. Kali ni dia xpakai meleret2 sbb nk tunjuk kst tongkol dia tu..makin hari makin myampah dgn dia ni.nanti adalah org tiru fesyen bodoh dia ni.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Masukkeluar replied at 5-7-2022 03:37 AM
nah ko tgk ni..serius la mcm melampau dan mempergunakan niqab.
konon nk jd yg terpaling. niqab ha ...

Bgslh.. Biar bnda ni tsebar.. Dia ni mcm sesat pun ada.peminat pun, kalau minat biarlh bpada2.ni terang2 dia ni mcm something wrong still gak nk tegakkn benang yg bsh. Tp bc konen dlm tu ramai yg dh bukak mata n sdr pmainan si jahpamtekbawang ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:38 PM From the mobile phone | Show all posts
DianaSaksen replied at 5-7-2022 02:20 PM
Lopa bolehlah bawa tengku iman anak agong yg sulung tu tonton mk
Kerabat juga kan

Mampu ke lembaga nak tatap wajah bamtah?
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:46 PM From the mobile phone | Show all posts
missHaidiD replied at 5-7-2022 01:37 PM
Jagan fattah dpt lg skali artis paling fofuler sudah kaka

Nama tgh mewangi kan

Hahaha..harussssla dpt lg tahun ni..Siapa je naik..mmg xde pon..dek eman xblakon filem..dik kekrol plak kayu balak

Pupussss dh semuaaa..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 06:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 5-7-2022 04:46 PM
Hahaha..harussssla dpt lg tahun ni..Siapa je naik..mmg xde pon..dek eman xblakon filem..dik kekrol ...

Ala kaka norm. Nti benak pakat ramai2 vote bini jah. Sb takmo fattah yg dpt
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
kakiporet replied at 5-7-2022 04:32 PM
Mak ai.. Niqabis apa gini.. Kali ni dia xpakai meleret2 sbb nk tunjuk kst tongkol dia tu..makin ha ...

Buruk rupa pakai cmtu nampak kasut tongkol stylist babu what to expect
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
BoongaKertas replied at 5-7-2022 04:31 PM
teringat dia dok hembus2 cinta kakafaz masa photoshoot mag apa entah. hahaha! garit si awang ni

Yaa..dia anak sulung kn..manjakan org..tp dhn ibu dia n bini dia manja kali dgn adik2 garang
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 06:33 PM From the mobile phone | Show all posts
aemon replied at 5-7-2022 04:38 PM
Mampu ke lembaga nak tatap wajah bamtah?

Mengikut sejara dulu kala..jah memang hadap je muka fattah walaupun fattah da kawen..dulu yg fattah blah dr meletop sbb xnk 1stage dgn dia..padahal plan asal fattah naik dgn fahrin ahmad je pomot coffee prince.. tetibe hajah naik jgk terus fattah blah walopon da siap2 pakai mic apa sume tak malunya seorang hajah terhegeh2..ni dah kawen dgn pubird sesenyap jela kot dok hadap awang
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-7-2022 06:33 PM From the mobile phone | Show all posts
auntyonion replied at 5-7-2022 06:28 PM
Yaa..dia anak sulung kn..manjakan org..tp dhn ibu dia n bini dia manja kali  dgn adik2 garang

Nak garang dgn bini tak takut kena cerai kewww? Bini kaki gaduh hokay?

Kahkahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 06:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 5-7-2022 04:46 PM
Hahaha..harussssla dpt lg tahun ni..Siapa je naik..mmg xde pon..dek eman xblakon filem..dik kekrol ...

Anugerah apundek(votes)aka fofuler ? Itwww yg nak dibanggakheunz? Geng samawi keww level kayu ni?

Anugerah lakonan tak confident kewww utk diraih? Masih kayu kheunz?

Kahkahkahkahkah

Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
TODS replied at 5-7-2022 03:15 PM
Mak aiii kasut tongkol diaaa....

Sewel ke? Pakaian mcm kondom yg dh sselesai
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Whitney72 replied at 5-7-2022 04:30 PM
Muka kuda tu nmpk bosan je hahaha

Berapa tahun ko kena sumpahan jadi kuda utk ko kenal raut kuda dlm kebosanan? Sumpahan derhaka dgn ibu kewww?

Wakahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-10-2022 08:44 PM GMT+8 , Processed in 0.082784 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list