CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 18196|Reply: 255

Viral Video Syamsul Dan Kazar Dalam Kedai Emas- Puteri Sarah Tak Hairan Kalau Suami Bayarkan Saman Ira Kazar

  [Copy link]
Post time 4-7-2022 03:00 PM | Show all posts |Read mode
Tengah panas isu saman antara Puteri Sarah dan Ira Kazar, mucul pula video di TikTok memaparkan Syamsul Yusof dan Kazar di kedai emas.


Foto: IG







Terkejut semua, kata mereka bukan main ya bakal mentua dan bakal menantu!







Di ruangan komen, walaupun dianggap ia mungkin babak lakonan namun ramai kurang senang dengan video tersebut dan menganggap Syamsul langsung tak jaga hati isterinya, Puteri Sarah.


Sementara itu di Instagram, Sarah ada memuat naik gambarnya bersama anak-anak.


  



"Today mama cuti. Outing day with anak-anak," tulisnya sebagai kapsyen.


Menurut sebuah portal, ada individu yang bertanya adakah Sarah dan tengok video viral di kedai emas tersebut.


  



Namun Sarah jawab dia tak kisah mengenainya. Malah dia tak hairan pun sekiranya Syamsul mahu membayar saman Ira Kazar.


"Tak kisahlah Syamsul nak bayar saman Ira Kazar ke tak, janji saman tetap saman dan masuk kes jenayah."




  



Kalau Syamsul yang bayar, tersenyum lebarlah Ira, tak gitu? -CARI



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-7-2022 03:06 PM | Show all posts
Edited by SherryZass at 4-7-2022 08:10 AM

Amboi, kemain dah laga pipi ke sol dengan bakal pak mentua? Tapi apa tujuan si sol buat video tu? Nak sakitkan hati bini sendiri kaaa?
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:07 PM | Show all posts
bagus Sarah

betul, lantak lah soley nak bayar saman si bighah tu ke tak
saman tetap saman
sarah bukan sengkek macam si bighah tu sampai kena jadi oink oink kan
apa pun si sol tu buat sekarang ni dengan berniat mengacau emosi Sarah, aku doakan Allah tunjuk kan
tunjukkan kebenaran semua kejahatan sol dan si bighah tu
untuk kedai emas yang bersubahat tu, semoga melingkup


sorry lah tak leh nak husnuzon dah dengan manusia² macam ni

Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:11 PM | Show all posts
eh jahat betul perangai mereka ni. ni kira buat content untuk Allah jugak ke?
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:11 PM | Show all posts
beriya tag team menganjing bini
ko sakit hati sangat kan, sol..? sebab bini ko saman ira kesayangan ko tu..?
bongkak betul la ko ni, mentang2 flem ko untung juta2
saba jap, kifarah tu ada
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantiknya dotter PS.. Kecik2 dah nampak cantiknya..
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Celaka hidup ko sol..benci aku laki gini..
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Marah bini sbb saman gepren ke cane tu..troknye ko ni sol..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-7-2022 03:14 PM | Show all posts
bongkak ye si samsol ... semoga ALlah tunjukkan kebenaran dan kau menyesal... tak kisahla ni berlakon ke kebetulan ke apa... ko bongkak ye samsul...
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg tak laaa iols nk support movie dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila sol buat kandungan, pergi kedai emas dengan bakal bapa mertua ❌

Bila PS buat kandungan, bercuti dengan anak-anak ✅

sol ni bakal dicemuh kerana gagal berperanan sebagai bapa yang berguna. Asyik bersembunyi belakang kerja, kerja dan kerja.
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:18 PM | Show all posts
Lepas saman, dapat duit cerai jelah.
Mulakan hidup baru, ada lelaki yg lebih baik mungkin mana tau kann?
Biaq pi lah mertua pujuk pon, tak pyh putus hubungan dgn mertua tp cari je jantan kaya lain bnyk nk kat kau sarah.
Selagi si sol tu suami kau, selagi tu lah duk rasa tertindas, rasa cemburu, terhina. Baik undur diri mulakan hidup baru, mesti kau tido sehari semalaman tak bangun2 sebab lega.
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:18 PM | Show all posts
geram juga, jaga lah anak tu baik2....anak tu lagi penting dari seorang suami yang macam ni.kalau mampu bersabar, bersabar....kalau rasa tak mampu, berundurlah....jiwa ibu kena jaga....takut tk boleh kawal perasaan, anak2 tu jadi mangsa
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:19 PM | Show all posts
sorry la sol, kau memang dah hilang telur. bini sorang pon kau takleh nak handle, malah ko sakitkan hati dia.
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
kakJOYah replied at 4-7-2022 03:11 PM
beriya tag team menganjing bini
ko sakit hati sangat kan, sol..? sebab bini ko saman ira kesayangan  ...

Sanggup back up orang luar, dari isteri yang sah dah halal siap berikan zuriat.
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Jika saman ini berjaya, kemungkinan besar kes ini akan menjadi titik tolak kepada kes-kes saman pihak ketiga yang lain.

Bagus penjelasan @reinalum. Baru kita faham betapa sukarnya seorang wanita untuk memperjuangkan ketenangan hidup sendiri.
Kita pihak luar ni, lebih-lebih lagi sama-sama seorang isteri, kalau boleh tunjukkanlah sokongan demi kemaslahatan ummah, bukan semakin merendahkan usaha beliau.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-7-2022 03:23 PM | Show all posts
Dalam video tu bukan main mesra bergurau dgn bakal pak mertua
Siap ber 'abg'2 lagi dgn bakal mertua tu
Menyampah pulak aku tengok
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Sol ni dia takkan cerai bini
Tapi kalau bini nak bercerai
Dia tak halang
Dia mesti suruh PS pegi buat permohonan cerai di court

PS pulak jenis yang cakap nak bercerai
Tapi tak cerai2 juga

Sesuai lah deme
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:34 PM | Show all posts
Teringat skrip drama fofuler nan satu tu....

Abang ada telur tak malam ni?
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Apakah motif dia buat video ni?
Perli si bini tu ke?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-8-2022 05:49 PM GMT+8 , Processed in 0.194188 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list