CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 3630|Reply: 35

"Aku Ni Tak Cantik Ke?" - Peminat Nak Bergambar Dengan Usop, Teha Terkilan Tidak Diendahkan

  [Copy link]
Post time 1-7-2022 08:53 AM | Show all posts |Read mode
Sumber: Tiktok Teha Richer


Sebut sahaja nama Usop dan Teha, mungkin ramai yang mengenali pasangan yang terkenal dengan gelagat lucu mereka. Kepada yang tidak tahu, Usop dan Teha telah berkahwin pada bulan Februari lalu, dan kini mereka berdua  sedang menunggu kelahiran cahaya mata pertama. Pasangan ini terkenal dengan aksi spotan yang sentiasa menghiburkan peminat mereka.


Baru-baru ini, berlaku satu insiden sukar dilupakan oleh Teha ketika dia dan suaminya keluar bersama ke Sunway Carnival Mall, Pulau Pinang. Menerusi perkongsian di Tiktok, Teha dan suaminya telah disapa oleh seorang peminat yang mengatakan mahu bergambar bersama Usop. Ketika itu, Teha bertanya kepada individu tersebut adakah dia mahu Teha membantu mengambil foto tersebut. Namun tiba-tiba individu berkenaan seperti memandang sinis kepadanya.





Walaupun geram dengan tindakan individu itu, Teha tetap  bersangka baik, namun peminat itu masih tetap berlagak seperti Teha tidak wujud di situ. Teha juga akui bahawa dia berasa terkilan kerana merasai kehadirannya seperti tidak digemari oleh peminat tersebut.


Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen turut kesian dengan apa yang dihadapi oleh Teha dan memujuk Teha dengan mengatakan bahawa mereka sangat teringin untuk bergambar bersama Teha kerana Teha sangat cantik dan tidak sombong. -CARI





Sumber: Tiktok Teha Richer






Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-7-2022 09:10 AM | Show all posts
Alahaiiiii mengada nyaaaaaaa . Aku klau jumpa dorang ni tak hingin pon nak bgmbar.Apo !
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 09:36 AM | Show all posts
Eh tapi memang wujud je cikki macam tu ya, di whoareyus kan je kau kat situ bagai pokok.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 09:41 AM | Show all posts
kau fikir kau sape? peguam? majistret?
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Cengkungnya Muka dia
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:02 AM | Show all posts
yang artis kan laki ko...
so kalau pun ada peminat, nak bergambor dengan laki ko aja laaa
nak bergambor dengan ko da kenapa???
ko artis ker???
hahahhahahahahaha....
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:06 AM | Show all posts
ko bukan retis.tak femes pun laki ko tuh.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:14 AM | Show all posts
poyo nye la ko nie.. ko bkn model terkenal pnnnnnnnn
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-7-2022 10:17 AM | Show all posts
si ucop ni bagus.. berbakat... tapi perangai kampung sawah bendang laki bini benda2 kecik diperbesar dah level2 sampah pulak..

Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:19 AM | Show all posts
alahhhhhhhhhhhhhhhh! hang kawin ngan usop pun sebab dia artis.....kan? so? mendapat lah jumpa cikki yang sama jenis hang... hang tu bukan retis pun orang nak acknowledge...
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:26 AM | Show all posts
prince_marhaen replied at 1-7-2022 10:19 AM
alahhhhhhhhhhhhhhhh! hang kawin ngan usop pun sebab dia artis.....kan? so? mendapat lah jumpa cikki  ...

itu la pasal..kalau ucop bukan retis agak2 tengok pun x lalu sbab dia ni lawa..

Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:31 AM | Show all posts
wey yg psgan retois diva class A pon x sangkak mcm ko..nmpk ritu laki tokti ke tepi bile org kerumun bini die..jakun btol..kawen ngan usop je pon..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:31 AM | Show all posts
lahhhhhhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Baik aku ambik gambar dgn dia ni drp dgn usop..wakakaka
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:34 AM | Show all posts
agaknya peminat tu jeles tgk kau lawa sgt Teha.hahahha. toksah la bitter sgt.benda remeh2 ni toksah pk
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:34 AM From the mobile phone | Show all posts
laksmanabentan replied at 1-7-2022 10:02 AM
yang artis kan laki ko...
so kalau pun ada peminat, nak bergambor dengan laki ko aja laaa
nak bergam ...

Ko tak tgk ke video tu..
Dia bukan ckp pasal nak ambil gmbr dgn dia, dia offer nak ambil kan gambar wehh tp org tu pandang dia lain macam je..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-7-2022 10:40 AM | Show all posts
Hadap pujian rupanya..

Ko bukan retis pun. Gedik.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Lapaqqqqq perhatian kaaa
Ko tak ada aura jd retis pun sbb tu kawen dgn usop pn ttpla sendorina
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Lawa ke masalahnye?
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2022 10:44 AM | Show all posts
amende nii
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-12-2022 07:40 PM GMT+8 , Processed in 0.244011 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list