CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 6594|Reply: 61

"Saya Akan Keluarkan Lebih Banyak Bukti Mak Wan 'Tak Berlakon' - Bekas PA

  [Copy link]
Post time 30-6-2022 10:01 AM | Show all posts |Read mode
"Saya akan keluarkan lebih banyak bukti bagi membantu siasatan polis."



Kredit foto: TikTok/My Artis




Bekas pembantu peribadi Mak Wan Latah, Amell menyangkal dakwaan bahawa video pendedahannya berhubung sikap pelakon itu dirakam oleh dirinya sendiri.


Tegasnya, tidak mungkin dia meminta Mak Wan atau Halimaton Saadiah Mohd Daud berlakon sedemikian.


Dia sebaliknya menjelaskan bahawa semua video berkenaan dirakam pihak lain secara curi-curi yang kemudian diserahkan kepadanya.

"Selama ini saya simpan kerana mahu menjaga nama baiknya sebagai pelakon," katanya kepada mStar.




Kredit foto: TikTok



Dia yang berkata kepada portal hiburan itu menepis kenyataan pelakon itu yang menafikan tuduhan melakukan perkara syirik.


Tegasnya sekali lagi, rakaman itu bukan rakaman lama ketika berlatih untuk drama Pelaris seperti didakwa Mak Wan.


Mak Wan sebelum ini mendakwa video berkenaan dirakam sendiri oleh wanita itu dan bukannya dibuat secara curi-curi.

"Rasanya lebih baik saya ambil pendekatan untuk berdiam diri terlebih dahulu dan biarkan pihak polis menjalankan siasatan.

"Orang ramai boleh menilai sendiri menerusi video-video yang saya kongsikan sebelum ini. Saya hanya doakan yang terbaik buat kedua-dua belah pihak," katanya.





Kredit video: TikTok



Terdahulu, Amell yang dituduh mengambil barang kemas Mak Wan membuat laporan polis berhubung dakwaan fitnah Mak Wan terhadap dirinya.


Malah, dia menambah dua laporan lain yang mendakwa namanya digunakan Mak Wan untuk meminjam duit daripada orang lain serta membuat laporan palsu.


Ekoran itu, pelakon terbabit juga tampil membuat laporan bagi menafikan dakwaan berkenaan dan menuduh Amell mengalami masalah mental.


Apa lagi yang Mak Wan buat agaknya ya? - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-6-2022 10:07 AM | Show all posts
Makin lama wajah mak wan ni dah macam wajah Mona Fandey kan cuolls?
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 11:40 AM | Show all posts
x profesional betul org mcm ni ye.. aku pon naik seram kalau ko ada PA. bila dah x kerja sama, PA ko bukak sume citer2 pasal ko. baik buruk ko semua tersebar. so, aku rasa sgt2 x profesional.
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 12:05 PM | Show all posts
Bahaya kawan dgn org mcm ni, gaduh jer abis semua dibukak citer.
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 12:09 PM | Show all posts
PA dia ni nak apa sebenarnya.... adoi... semua nak canang kat medso dah kenapa? mmg nak jatuh kan MW tu habis2?. Kalau la pun MW tu jahat itu ini bagai2 mcm2 aneh2.... report polis sudah la. tak payah la nak bg tahu 1 dunia. update tiap2 hari.... gila la.
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 12:10 PM | Show all posts
uishhhh klu aku jd makwan aku stop berlako dah. mls nak keruhkan keadaan walaupon klu btol kau bersalah
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 12:20 PM | Show all posts
boring!!!!!!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 12:25 PM | Show all posts
KelisaSilver replied at 30-6-2022 12:09 PM
PA dia ni nak apa sebenarnya.... adoi... semua nak canang kat medso dah kenapa? mmg nak jatuh kan MW ...

buat apa repot polis...repot tok kadi sudahhh..Polis pon malas nak layan....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-6-2022 12:27 PM | Show all posts
zaraaqilah replied at 30-6-2022 12:25 PM
buat apa repot polis...repot tok kadi sudahhh..Polis pon malas nak layan....

report tok kadi pun boleh.... . Polis byk kerja lain.
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak payah la keluarkan byk bukti...sbb gosip porummer cari lg menarik
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 01:04 PM | Show all posts
makwan ni berlakon jd org gaji atau mak2 kat kampung je kan? tak pernah pulak perasan jd datin ke puan seri ke?

adoi level org gaji pun siap ada PA nak bergaduh mencanang itu ini merata. makcik agak pelik kalau makwan bersihir-sihir gitu namun tetap dpt watak org gaji je.

PA dia rasa makwan ni level seniwati negara ke sampaikan semua orang akan peduli sangat?
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 01:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Kisah pulak aku kan mak wan tu guna mak esah ke apa

Tapi.. yang PA ni gigihnya
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 03:20 PM | Show all posts
KelisaSilver replied at 30-6-2022 12:09 PM
PA dia ni nak apa sebenarnya.... adoi... semua nak canang kat medso dah kenapa? mmg nak jatuh kan MW ...

koser kan. mak wan je pun netizen pun x nak amik pusing sgt. PA nak GLAM ke?
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 03:38 PM | Show all posts
jangan nnti org mula sokong lama lama org melungai..silap2 mak wan salah jd tak salah sbb netizen simpati.. sudah2 la tu mell oiii meluat nengok hang ni
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 03:49 PM | Show all posts
kalaupun MW berbomoh bagai...yang PA pi canang satu malaya tu knp..?
buruk perangai la PA dia ni....

masa ko mkn gaji dgn dia ada tak ko larang dia dr buat benda2 tu...? masa ko dapat video org rakam bg ko tu..ada tak ko nasihatkan org tua tu jgn buat benda2 syirik..? klu masa tu ko resign and ko bongkarkan sbb x nak bersubahat ke tahan la jugak...ni bila dah jadi x-PA abis cerita org tu ko dedahkan..

MW pun guna mandrem grade C ke pun..? x de lak aku tgk dia berlakon filem jadi watak utama...kurang2 lawan watak hantu kak limah....
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau baca komen2 org2 yg kenal, pernah sama sekolah, pernah sekampung & pernah terkena dgn bekas PA ni…seram ye dgn perangai dia. Bukan sorang dua, tapi ramai gak pernah ada pengalaman buruk dgn dia.  
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-6-2022 04:15 PM | Show all posts
pembacagosip replied at 30-6-2022 03:20 PM
koser kan. mak wan je pun netizen pun x nak amik pusing sgt. PA nak GLAM ke?

ye la tu. dgn adanya issue mcm ni. org tahu la.. oooo dia ni la PA MW... gituhhh!
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 05:47 PM | Show all posts
maciamm maciamm..... kalau tengah elok tu segalanya elok... bila dah tak bekerjasama lagi segala benda buruk keluar... entah betul entah tidak... I reserve my comment kat sini sbb benda2 macam ni amat bahaya kalau kita turut sama beri komen... kalau tak betul tak bersebab kita sama memfitnah...
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Ex PA mw, toklip, fify boleh buat group wasap kot. Sama2 tak reti nak simpan rahsia bila dah gaduh.

Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2022 06:16 PM From the mobile phone | Show all posts
dah kenapa bekas PA ni tetiba nak buka mulut pula?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-9-2022 03:53 PM GMT+8 , Processed in 0.097384 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list