CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 1600|Reply: 30

[Tempatan] OOTD pakai topi ni.Pengarah cakap tak perlu audition” Najib tukar ke bidang lakonan?

  [Copy link]
Post time 26-6-2022 08:06 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 26-6-2022 08:08 AM

Datuk Seri Najib Razak mempunyai banyak peranan selama ini, termasuk sembilan tahun sebagai perdana menteri Malaysia, tetapi baru-baru ini beliau mencuba sesuatu yang berbeza.
Dalam catatan Facebook pada Sabtu (25 Jun), Najib berkata beliau telah memutuskan untuk menceburi peranan baharu – sebagai seorang pelakon. “Saya… bertukar ke bidang lain.“Pengarah kata tak perlu uji bakat dan penggambaran nampak bagus.


“Saya berada dalam watak untuk menjalani penggambaran untuk drama Tunjang hari ini,” katanya dalam catatan Facebooknya, bersama beberapa gambar dia dalam pakaian.
Najib yang berlakon sebagai cameo dalam drama RTM nampaknya sedang menikmati lakonan baharunya seperti yang dilihat menerusi pelbagai gambar dan kemas kini status yang dimuatkannya di Facebook.

“Hmm.. not bad my OOTD pakai topi ni.”
Saya kelihatan seperti James Bond lama,” katanya dalam catatan susulan. Sementara itu, bekas ahli majlis tertinggi Umno Datuk Sohaimi Shahadan berkongsi video pendek beliau menemu bual Najib yang sedang digayakan rambut palsunya.

Ditanya oleh Sohaimi mengenai pengalamannya, Najib berkata ia adalah pengalaman pertama yang cukup manis baginya terutamanya memandangkan mesej yang ingin disampaikan drama ini berkait rapat dengan perjuangan bapanya Tun Abdul Razak untuk rakyat.
“Ini adalah pengalaman baharu dan bagi saya, pengalaman yang manis, kerana ini kali pertama saya dan bukan sahaja kerana saya menghidupkan watak yang jauh berbeza daripada diri saya tetapi kerana mesej yang saya dapat sampaikan.

“Tunjang bercerita tentang perjuangan Tun Razak, penubuhan Felda, itu antara warisan Tun Razak yang kita semua banggakan,” katanya.

Sumber : The Star Online

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-6-2022 10:20 AM | Show all posts
Memang laa dunia realiti pun memang menjadi lakonannya.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 10:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Najib terus nampak tua..
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:03 AM | Show all posts
Watch out bam tah...bam jib is here
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:06 AM | Show all posts
lepas ni thread2 najib bakal bergentayangan di bod sebelah
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:20 AM | Show all posts
selama ni tak berlakon ke?
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:27 AM | Show all posts
Ok je tu experience dah banyak
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:41 AM | Show all posts
ada steamy scenes tak? set in Port Dickson in the 80's or was it 90's?

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-6-2022 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada je menteri2 berlakon jadi cameo dalam Mahligai Gading. Tahun 2004 dulu.


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 26-6-2022 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Mungkinkah watak Tun M masa muda akan muncul?

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
bukan penah dulu berlakon kejap jadi ah jib gor masa raya cina thn bila ntah
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Only in Msia..bakal banduan,mahkamah dah jatuh hukum bersalah masih bebas ke sana kemari siap boleh blakon drama bagai..kalo kat negara lain dah lama najib ni arwah kena tembak
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 02:39 PM | Show all posts
bengkak hati nons tengok pahlawan bugis diangkat dan dijulang

manakala kebangga nons si LGE dilenyek2 kat makamah (sengaja tinggal huruf H)
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Pakai rambut palsu ka?
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 04:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Sememangnya politaik adalah pelakon.malu apa bosskur??
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 04:12 PM | Show all posts
Proff money heist korea ada berkata:

Biasanya pencuri picisan mati dalam buruan @ dihumban ke penjara, tetapi pencuri yang mencuri dalam skala besar mampu mengubah dunia malah diangkat sebagai wira.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-6-2022 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti jibby berlakon watak penyamun tarbus
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
mojarean_X replied at 26-6-2022 11:03 AM
Watch out bam tah...bam jib is here

Sama2 berebut kategori pelakon lelaki terkayu ke terkacak chuolls?wakakakakakakkaka
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 05:16 PM | Show all posts
Mohon bam isham jalil berlakon drama juga. Konpem Shukri Yahya x bole monopoli lg slot drama kol 7 lagi
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 05:18 PM | Show all posts
mamajawie replied at 26-6-2022 05:14 PM
Sama2 berebut kategori pelakon lelaki terkayu ke terkacak chuolls?wakakakakakakkaka

iols nk tgk dulu lakonan bam jib baru bole letak  dlm kategori yg bersesuaian. tp alang2 dh jadi pelakon, mohon berguru ngan acik Ellie sebaik sahaja beliau habis edah
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-10-2022 03:04 PM GMT+8 , Processed in 0.092345 second(s), 24 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list