CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 4557|Reply: 81

Ifa Raziah menemplak mana-mana individu yang menegurnya supaya menutup aurat.

  [Copy link]
Post time 24-5-2022 11:20 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 24-5-2022 11:23 AM



Selebriti sensasi, Ifa Raziah menemplak mana-mana individu yang menegurnya supaya menutup aurat.

Bagi Ifa, tiada guna kalau menutup aurat namun meninggalkan perkara wajib seperti solat.

Apatah lagi kalau sekadar menutup aurat tetap tidak berzikir dan mulut sentiasa membuat fitnah.

Bengang dengan komen-komen netizen, Ifa turut menegaskan walaupun dirinya tidak menutup aurat Allah telah menjemputnya sebanyak tiga kali ke tanah suci Kota Mekah.

Video lanjut mengenai kata-kata Ifa Raziah berhubung isu berkenaan ada dalam video di bawah:

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 01:04 PM | Show all posts
jgn takbur sngat.. bila2 DIA boleh bagi dan bila2 DIA boleh amik balik. semua tu pinjaman. hidup mcm dalam baldi bocor...hari2 isi dgn pahala tp mengalir keluar
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 01:17 PM | Show all posts
takutnya dipanggil ke alam satu lagi, tu dah confirm pergi tak kembali dah
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 01:21 PM | Show all posts
takut lah dengan istidraj, masa tu Allah pun benci kasi kemewahan dan kesenangan tapi takde makna
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 01:23 PM | Show all posts
Ipah

diam lebih baik

Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 01:25 PM | Show all posts
cakap tu macam cnfirm masuk syurga
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana boley tegur Si penerima Datukship dari Perak & penerima pengiktirafan shady scamming mag from Landan!
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 09:33 PM From the mobile phone | Show all posts
terima jer la teguran..minta maaf lps tu minta semua doakn hati dia terbuka.. confirm sejuk terus hati netizen. takkan tu pun nk ajar ipah oii
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 09:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah tua pun bodoh bak kata p ramlee
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 09:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa bendalah ko isi dlm coli tu sampai kembung
Statement dah la bongokkk
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
"Ifa turut menegaskan walaupun dirinya tidak menutup aurat Allah telah menjemputnya sebanyak tiga kali ke tanah suci Kota Mekah."


Gitewwww.
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Menutup aurat itu perintah Allah ler
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 10:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Herannya aku. Mcm mn dia blh jd kaya..nyanyi so so.biz xde pun kawan aku pakai product dia. Jd agen pun xde dengar...
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 10:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka dia nampak pelik, mungkin nak selari dengan perangai dia
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Buang masa je layan polis aurat medsoc ni.

Tak pasal2 orang tau ko bodoh
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 10:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Bongkak dan takbur ko ni.
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 10:26 PM From the mobile phone | Show all posts
evlinne replied at 24-5-2022 09:41 PM
Apa bendalah ko isi dlm coli tu sampai kembung
Statement dah la bongokkk

Dia isi sotkabor lama..renyuk renyuk jadi wonderbra
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 10:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga hidayah tiba dahulu sebelum ajal...
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 10:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Haa yg ni pn same dgn dak yonnie..

Lebih baik diam dr berkata2..
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2022 10:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Jgn sembarangan menempelak.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-6-2022 11:52 AM GMT+8 , Processed in 0.157511 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list