CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 13165|Reply: 123

Azri Iskandar Tak Biasa Jadi Duda, Nak Rujuk Kembali Dengan Elly Suriati

  [Copy link]
Post time 19-5-2022 01:15 PM | Show all posts |Read mode
Azri Iskandar mengaku dia susah nak sesuaikan diri bergelar duda.


19 tahun hidup bersama ia merupakan dugaan berat bagi dirinya dan tidak akan menolak sekiranya satu hari nanti mereka rujuk kembali menjadi suami isteri.




Foto: mStar




"Saya reda dengan takdir yang sudah tertulis. Sekarang ini saya masih dalam keadaan keliru betul ke dah bercerai... nak menyesuaikan diri.


"Nak kena terima hakikat dah kembali single. Jadi, saya pun tak tahu perasaan sekarang macam mana. Harap peminat doakan kebahagian saya dan Ellie


"Kalau satu hari nanti kami berbaik dan nak rujuk semula, tak ada siapa akan halang kecuali kalau kami dah berkahwin lain," katanya kepada mStar.


Buat masa sekarang, Azri anggap Elly sebagai rakan baiknya.


Foto: mStar




Dia juga berterima kasih kepada Elly yang menjaganya ketika dia kemurungan teruk selepas dipecat dari filem Leftenan Adnan pada tahun 2000.


"Hubungan kami masih baik... saya pun masih anggap Elly sebagai kawan baik dan ibu kepada anak-anak kami. Bagi saya, Ellie adalah individu yang banyak berjasa dalam hidup saya.


"Masa saya alami kemurungan teruk sampai macam nak gila disebabkan kena pecat dari filem Leftenan Adnan 22 tahun lalu, dia la yang menjaga saya."


Azri Iskandar, 54, dan Ellie atau nama sebenarnya Ellie Suriaty Omar mendirikan rumah tangga pada tahun 2003.


Pasangan selebriti itu dikurniakan dua cahaya mata iaitu Azrell Omar, 18 dan Nur Azreen, 13 serta dua lagi yang meninggal dunia sebelum dilahirkan.


Sebelum Ellie, Azri pernah berkahwin dengan Roziana Salim pada 1992 namun bercerai pada 1999 dan mereka dikurniakan tiga cahaya mata.


Elly dah pindah di kawasan perumah yang berdekatan bagi memudahkan anak berulang-alik.


"Dia pun pindah di kawasan berdekatan juga. Anak bongsu tinggal bersama dia manakala anak lelaki dengan saya. Kalau mereka rindu boleh saja ulang alik." -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-5-2022 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Baca tu acik2. Kepam2 Ellie pun, Azri sayang.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:19 PM | Show all posts
baru tahu heols duda sebelum kawen acik spinning gasing
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Fly_over at 19-5-2022 01:23 PM

go daddy azri go!. dpt kn kembali ellie mu itu… iols dah agak kaka elly ni xde la seteruk yg netizen bayangkan. netizen tbawa2 dgn imej kepam dan lakonan dia saja. sebenarnya dia lovely person. korg tgk ig dia. lembut je dia bcakap. gitew iols team kaka ellie…
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:37 PM | Show all posts
walaupun nyampah pah bedah ni blakon suka jerit2 kalah org gila, tapi aku nampak acik elly ni isteri n ibu yg baik. kanapa la cerai eh dah 19 tahun sama2 sepatutnya dah boleh hadap dah up n downs together
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau ko lead let.adnan lagi murung kiteorg
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Tetiba acik2 porum pakat  puji memuji kak elly plak.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:42 PM | Show all posts
Iols team kaka ellie since spinming gasing..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-5-2022 01:44 PM | Show all posts
oh pokcik ini weak lah. harus lah rujuk balik dgn big mama
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah terbiasa hidup bersama lama, bukan senang nak hidup sorang balik. Kena start all over again.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:50 PM | Show all posts
pasang badan balik azri .. groom muka tu handsome2 .. awak ada rupa ... then pergi seprais kan elly ... semoga berjaya lembutkan hati elly ...

Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:53 PM | Show all posts
acik ellie ke yg mintak cerai, dia yg pindah keluar rumah
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
hmmmm lemahhh bethullll.. sleyaknyalahhh cinta sampai mati kepam dgn kepammm
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga berjodohan semula..
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 02:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Terkejut..ingtkn dh nak rujuk baru smlm baca berita bercerai
Kalau rujuk balik pun ok je..dh lama bsama kn..
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
TomyamPuteh replied at 19-5-2022 01:40 PM
Tetiba acik2 porum pakat  puji memuji kak elly plak.

Acik forum yg memuji ni lain kot..yg kata kepam tu acik lain plak
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-5-2022 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
MatDeghem: oh pokcik ini weak lah. harus  ...


Harusla rujuk..bewak mana leh duduk sorg
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Bulan 3 & 4 hari tu acik elly busy shooting pilem kat perlis...adakah kerana 'lama' berjauhan so masing2 buat hal masing2?
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Pakcik tak mampu hidup sorang
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 19-5-2022 01:53 PM
hmmmm lemahhh bethullll.. sleyaknyalahhh cinta sampai mati kepam dgn kepammm


Kepam pun kepam lah, asal hidup senang hehe
Dekat 20 dekad hidup skali, dah terbiasa dengan semua
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-10-2022 09:32 AM GMT+8 , Processed in 0.094209 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list